|
הרכב טראנס חדש Cyclic C נה לקרוא (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DJ__BoN
תיכנסו לאתר שלהם... חמודים, השקיעו, למה לרדת עליהם.
נכון שהם חיים בסרט אבל בסוף הם עובדים למען המטרה של כולנו.. |
שישקיעו כסף
המטרה שלי היא ממש לא שיהיו עוד די גיים שמנגנים את מיטב הרליזים של קבוצות השחרור אז אל תטען שהם עובדים למען המטרה של כולנו |
|
|
| bekol ram |
מה יש לך נגדם ?
לא עושה לך טוב לראות אנשים שרוצים להצליח ?
אני באמת לא תופס מעצמי כלום
אבל איך שאני רואה תדברים
כדאי שתבדוק מה מפריע לך באמת. |
|
|
| Hydroid |
מה שמפריע לאילן זה לראות דיג'יים שמנגנים שיחרורים מהאינטרנט ובו אני יסביר לך למה מי שמכיר אותי יודע שאני נגד הדבר הזה לחלוטין!
דיג'יי שמנגן מהאינטרנט הוא רק פוגע בסצנה כי אם הוא יתפרסם קצת הוא ישמש דוגמא לאחרים , פלוס כל המחשבה הזאת של על הזין שלי עוד בן אדם אחד שלא קונה ומנגן אמ פי עוברת ליותר מידי אנשים בראש ואז מה שקורה זה שכולם עושים את זה חחח עוד דבר הוא תחשוב על זה שנייה אחי , ועכשיו אני ידבר בשפה שקצת פונה ליצירה אבל תנסה שנייה להכנס לראש שלי אוקיי
שבנאדם מקצועי עושה קטע יעני פרודוסר עושה קטע....הקטע לא עובר שום פרוססינג הכוונה הוא לא עובר עוד שום עיבוד חוץ! ואני מדגיש חוץ מתהליך המאסטר וההמרה לתקליט. אוקיי?
רוב הפעמים האנשים שעושים לך את הריפים האלו של הרליסים בעצםם עושים אותם עם איזה פטיפון של שתי שקל עם מחט של גג מאתיים שקל והכייייי גרוע עם איזה כרטיס קול של קריאטיב שיש לו ממירים חרא! מה שאומר שהקטע יוצא מהתקליט ונכנס למחשב באיכות.....תגיד לי אתה!
ואז! אתה שומע את הטראק הזה במסיבה מהריפ וזה נשמע?
כה! חרא!
והיום מסיבות באמת נשמעות זוועה בגלל זה תרשה לי לציין.
עוד דבר הוא הסצנה שלנו בנוייה על מעגל של קנייה מכירה הכוונה היא שהטראנס חייב רצף שוטף של קונים כל הזמן אחרת הלייבלים לא יוכלו להתקיים. מה שקורה היום זה בגלל שאין מחזור קונים גדול הלייבלים נאלצים להחתים קטעים זולים או להביא רמיקסרים זולים או אפילו כאלה בחינם בשביל לחסוך עליות ולהוציא רליס שעוד איכשהוא יהיה קצת רווחי מה שאומר רליס הרבה פחות איכותי מבחינת יוצר , מבחינת הקטע , מבחינת תהליך המאסטר שעשו לו וכו'....
קיצר תחשוב על זה בעצמך , אני יודע שזה אולי ישמע לך מופרח אבל הסצנה של הטראנס ירדה בגלל האמ פי 3 נקודה! זה הדבר שהרס!
וככה על הדרך אני רק יציין שלא ארמין ופרי וכל דיג'יי גדול אחר התחיל לנגן לא חוקי לאאאאאאאא! תמיד זה היה חוקי תקראו קצת קורות חיים ארמין אומר אמ פי 3 זה טוב כל הוא שומעים בבית נקודה! הבן אדם היה מנקה שירותים בשביל לקבל חצי שעה של תענוג לתקלט באיזה מועדון קטן את זה אתם יודעים???
אנשים שקרעו תתחת שלהם אבל באמת ובגלל זה הם בטופ... |
|
|
| Glenn-Holmes |
משהו נורא על הדרך שמעתי מאילקה קליין
מסתבר שבשלב מסויםצ של תהליך הפקת התקליט יש צורך בשימוש בשמן שמחיריו בעולם (כמו דברים רבים אחרים...מי אמר נפט וגז? ) עולים
הדבר כבר מעלה את הסברה שהרבה לפני שרובנו מדמיינים בכלל יפסיקו לייצר תקליטים...
אדון בקול רם אתה שואל מה מפריע לי באמת?
תקרא תתגובה של איתי ואולי תתחיל להבין
תשמע משבא לך באיזה פורמט שבא לך בבית אני לא יכול ולא רוצה להכנס לכל אחד לכיס בטח לא במדינה שבה השכר הוא בטח לא מהגבוהים בלשון המעטה
אבל משבא להרוויח כסף או מוניטין מקטעים שאנשים אחרים יצרו ולא קיבלו ממנו אגורה שחוקה אחת עליהם אז זה מפריע לי
ואם אתה לא מבין את זה או לא רוצה להבין את זה כדאי שתבדוק מה מפריע לך באמת |
|
|
| mamluka |
אני הבחור השני בצמד
ואני אומר בפרוש
שברגע שיש לנו יותר מ 1000 שקל מהופעות
אני מנגן רק דברים שאני קונה ברשיון
זה גם היה הרעיון מהתחלה
עדיין לא סי די אם
אל אפ פי שלושים ברשיון
כאלה שהם 320 ק פי אס ומותר לצרוב אותם
אולי אחרי יותר מכמה אלפים נתחיל להביא תקליטים ו סי די אמים
הדמואים והסטים שאנחנו עושים
הם למטרת פירסום
לא לכסף!
אני מכבד את כל האומנים בדיוק כמוך
אבל מה לעשות אני לא ילד שמנת ואין לי 5000 אלף לזרוק
אני בטוח שרוברט גיטלמן גם התחיל ממשהו כזה
ואין לי שום כוונה להוריד את כל השירים האלה ולנגן
כדי לעשות כסף!
אני עושה את זה מאהבה באמת!!
אז הידרויד אתה צודק 100 אחוז
ובכיף
אם בא לך אתה יכול לשלוח לנו אולי איזה דיסק שלך
שנתחיל ממשהו חוקי כבר עכשיו :) |
|
|
| bekol ram |
טוב
רציתי להגיב מוקדם יותר
אבל עבר עליי יום ארוווך
אחד הארוכים בחיים שלי.
עכשיו לעניין
אני מסכים איתך איתי
מוסיקה לא חוקית בד"כ באיכות זוועה
לא מבינים את זה עד שקונים
מבחינתי היא נועדה לשמיעה בבית כמו פרומו
מה שאני אוהב אני קונה, נכון להיום באתר של ביטפורט
שיהיה כסף נעבור לתקליטים..
אילן
אני עדיין לא קולט לגמרי למה הדיבור שלך נגוע
וכן אני מסכים איתך שזה מסריח שאומנים מפסידים המון כסף
מעניין ההעתקות
אבל מצד שני הם משיגים המון פרסום
שבלעדיו אני לא יודע איך היתה נראית הסצינה
במיוחד בארץ |
|
|
| coby |
מה הבעיה
mamluka
תקנה אמ פי שלוש חוקי, הינה הרגע פתחתי עלזה טרד
כל קטע יעלה לך 6 שקל בערך...
סט נגיד 20 קטעים יעלה לך 120 שקל בסך הכל, לא צריך להיות ילד שמנת
תקנה מה שאתה אוהב ורוצה לנגן |
|
|
| mamluka |
| ילד שמנת התכוונתי לנגן אם ווינלים ישר |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by mamluka
ילד שמנת התכוונתי לנגן אם ווינלים ישר |
אף אחד לא כפה עליך לקנות ויינילים, תתחיל מאםפי3 זה בסדר גמור וזה חוקי.
כמו שקובי אמר זה בכלל לא מותרות זה דבר מאוד זול ובסיסי, תאמין לי שאתה מוציא יותר על דברים אחרים שאתה בכלל לא שם לב שבזבזת כסף. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by bekol ram
טוב
רציתי להגיב מוקדם יותר
אבל עבר עליי יום ארוווך
אחד הארוכים בחיים שלי.
עכשיו לעניין
אני מסכים איתך איתי
מוסיקה לא חוקית בד"כ באיכות זוועה
לא מבינים את זה עד שקונים
מבחינתי היא נועדה לשמיעה בבית כמו פרומו
מה שאני אוהב אני קונה, נכון להיום באתר של ביטפורט
שיהיה כסף נעבור לתקליטים..
אילן
אני עדיין לא קולט לגמרי למה הדיבור שלך נגוע
וכן אני מסכים איתך שזה מסריח שאומנים מפסידים המון כסף
מעניין ההעתקות
אבל מצד שני הם משיגים המון פרסום
שבלעדיו אני לא יודע איך היתה נראית הסצינה
במיוחד בארץ |
הדיבור שלי נגוע?
פעם ראשונה שאני שומע את זה בשלוש שנותיי פה ובכלל בחיי
ואתה יודע מה? לכבוד הוא לי שזה ההקשר שבגללו זכיתי לתגובה הזו
ולבחור שמהווה חצי שני מההרכב
אתה בא לפה כבחור חדש שמעולם לא דיבר פה ומצפה ישר לתמיכת ואהבת כל העולם
וכאשר מבקרים אותך בצורה לגיטימית התשובה שלך היא שבגלל שאתה לא ילד שמנת כרגע אתה לא קונה ויינילים
אז בוא אני יגיד לך משהו
אני גר ברמלה
ציוד קניתי מהכסף של המענק שחרור מהצבא פלוס עבודה שעבדתי
הסיבה היחידה שאין לי חסכון רציני מהשנה שעבדתי מאז השחרור היא שאני משקיע בממוצע 1000 שקל בחודש על תקליטים ומוזיקה בכלל
זו גם הסיבה שעדיין לא קניתי אוטו בדיעבד
אני לא יגיד לך שהכל בא לי קשה (יש דבריםן שבאו קשה..) אבל הרבה יותר קרוב להגיד שירקתי דם כדי לתמוך בסצינה מאשר שאני ילד שמנת
אז אני דוגמא לאחד שהוא לא ילד שמנת וכן תומך בסצינה
אתה רוצה להיות די גיי? יש דרך לעשות את זה כל עוד אתה בבית תעשה משבראש שלך במסגרת התקציב שלך.
ברגע שאתה מחפש לזכות או בכסף או במוניטין דרך הסטים שלך אתה לא יכול לנגן מוזיקה לא חוקית
ואם אתה יכול זה רק בגלל שיש לנו מדינה מטומטמת
כמו שאמרו כאן התחלה אפשרית היא אתרי הורדות בתשלום
ואני כבר מודיע לך לא מכיר אותך לא יודע מי אתה וכמה אתה עובד עכשיו
תוסיף עוד 7-8 שעות עבודה בחודש למה שאתה עובד עכשיו אם זה אפשרי עבורך ויש לך פה דמי כיס שיספיקו לך אפילו אם אתה מקבל שכר מנימום על כל שעה כזו לאיזה 13 קטעים כל חודש
מה אתה אומר על זה? רק שתדע שהתחושה אחרי זה תהיה שווה את הכסף שזה עלה לך
תאמין לי אני מדבר מניסיון בסופו של דבר כולנו התחלנו מאותו מקום - כולנו היינו לא חוקיים בנקודה מסוימת בחיינו..במיוחד בארץ שלנו
אז אני ידעתי שאני רוצה לשנות את זה
ואני מודיע לך הרגע שבו החזקתי בפעם הראשונה וייניל ביד היה אחד מהרגעים הכי מרגשים בחיים שלי...תחשוב שאני מטומטם אבל ככה זה בדיוק
ואני לא מזלזל בכלל בהורדות אמ פי שלושים
אחרי כל קנייה כזו שאני גם עושה אחת לחודש-חודשיים אני מרגיש תחושה שאי אפשר בכלל לתאר במילים...אתה מעריך את המוזיקה שיש לך כל כך אחרי צעד שכזה.
פשוט תנסה פעם אחת
אחרי זה אתה לא תצטרך לא אותי ולא עוד אלף כמוני שייעצו לך לקנות...
אתה פשוט תרצה להמשיך ולעשות את זה בעצמך בהתאם לתקציב שלך
זה הכל
בלי דיבור נגוע בצורה הכי נכונה שדאני יכול להעביר תנושא הזה ולא כדי לקטול אלא הפעם באמת ממקום של להבין ולנזות להעביר משהו מהתחושה הזו שאני כן מכיר..התחושה של להתחיל להשקיע כסף במוזיקה
אם לא באהבת חיי אז במה אני כן ישקיע? |
|
|
| bekol ram |
שמע אילן כמו תמיד אתה מדבר לעניין
(אבל (וחייב לבוא פה אבל
אתה לוקח דברים יותר מדי באופן אישי
אני לא יכנס לפרטים, אתה יודע למה
גם אני לא מושלם
אבל בין זה לבין זילזול
שאני מרגיש בדברים שלך,
ומשתדל לא לשפוט אותך,
ועוד משהו
אפילו ניסיתי לתמוך בך, מכל הלב
וההמשך ידוע, לך לפחות
מבחינתי אתה לא יותר טוב ולא פחות טוב
מאף אחד אחר בפורום הזה כולל את אדון בקול רם
מה שאני בעצם אומר זה
תרד לגובה העיניים
אני בדרך לשם
יש לי להוסיף הרבה לטובתך
אני רק יסכם בזה שאתה בס"כ איש טוב |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
הדיבור שלי נגוע?
פעם ראשונה שאני שומע את זה בשלוש שנותיי פה ובכלל בחיי
ואתה יודע מה? לכבוד הוא לי שזה ההקשר שבגללו זכיתי לתגובה הזו
ולבחור שמהווה חצי שני מההרכב
אתה בא לפה כבחור חדש שמעולם לא דיבר פה ומצפה ישר לתמיכת ואהבת כל העולם
וכאשר מבקרים אותך בצורה לגיטימית התשובה שלך היא שבגלל שאתה לא ילד שמנת כרגע אתה לא קונה ויינילים
אז בוא אני יגיד לך משהו
אני גר ברמלה
ציוד קניתי מהכסף של המענק שחרור מהצבא פלוס עבודה שעבדתי
הסיבה היחידה שאין לי חסכון רציני מהשנה שעבדתי מאז השחרור היא שאני משקיע בממוצע 1000 שקל בחודש על תקליטים ומוזיקה בכלל
זו גם הסיבה שעדיין לא קניתי אוטו בדיעבד
אני לא יגיד לך שהכל בא לי קשה (יש דבריםן שבאו קשה..) אבל הרבה יותר קרוב להגיד שירקתי דם כדי לתמוך בסצינה מאשר שאני ילד שמנת
אז אני דוגמא לאחד שהוא לא ילד שמנת וכן תומך בסצינה
אתה רוצה להיות די גיי? יש דרך לעשות את זה כל עוד אתה בבית תעשה משבראש שלך במסגרת התקציב שלך.
|
1. אלין תבורך וכן ירבו כמוך
2. ילד שמנת ???WTF? מזה אומר? |
|
|
|
|