|
הרכב טראנס חדש Cyclic C נה לקרוא (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| DJ__BoN |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
הדיבור שלי נגוע?
...
זה הכל
בלי דיבור נגוע בצורה הכי נכונה שדאני יכול להעביר תנושא הזה ולא כדי לקטול אלא הפעם באמת ממקום של להבין ולנזות להעביר משהו מהתחושה הזו שאני כן מכיר..התחושה של להתחיל להשקיע כסף במוזיקה
אם לא באהבת חיי אז במה אני כן ישקיע? |
אתה תותח! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by bekol ram
שמע אילן כמו תמיד אתה מדבר לעניין
(אבל (וחייב לבוא פה אבל
אתה לוקח דברים יותר מדי באופן אישי
אני לא יכנס לפרטים, אתה יודע למה
גם אני לא מושלם
אבל בין זה לבין זילזול
שאני מרגיש בדברים שלך,
ומשתדל לא לשפוט אותך,
ועוד משהו
אפילו ניסיתי לתמוך בך, מכל הלב
וההמשך ידוע, לך לפחות
מבחינתי אתה לא יותר טוב ולא פחות טוב
מאף אחד אחר בפורום הזה כולל את אדון בקול רם
מה שאני בעצם אומר זה
תרד לגובה העיניים
אני בדרך לשם
יש לי להוסיף הרבה לטובתך
אני רק יסכם בזה שאתה בס"כ איש טוב |
תאמת אין לי מושג על איזה תמיכה בי אתה מדבר
ולגבי ירידה לגובה העיניים והעובדה שאני לא יותר טוב פה מאחרים
מתי אמרתי שאני יותר טוב? כל משאמרתי וצר לי שוב אם זה מאוד תקיף אבל זה משהו שחשבתי שאני צריך להביע בצורה הכי חריפה שאפשר. לא מגיע לי יותר מאף אחד כל משאני חושב שהוגן לדרוש זה משהעלתי בפוסט הקודם
וכשאני אומר "אדון בקול רם" וזה נשמע לך מתנשא אז אני מצטער אבל אין לי דרך אחרת להתייחס לבן אדם שאני לא מכיר את שמו ולכתוב סתם "בקול רם" היה נשמע לי מגוחך...תגיד מה השם שלך ונתחיל להשתמש בו (סליחה על העצלנות שלי בלחפש אחד מאותם טרדים שבהם אנשים מציינים את שמם וכמה פרטים על עצמם) |
|
|
| bekol ram |
| quote: | originally posted by Glenn-Holmes
תאמת אין לי מושג על איזה תמיכה בי אתה מדבר
ולגבי ירידה לגובה העיניים והעובדה שאני לא יותר טוב פה מאחרים
מתי אמרתי שאני יותר טוב? כל משאמרתי וצר לי שוב אם זה מאוד תקיף אבל זה משהו שחשבתי שאני צריך להביע בצורה הכי חריפה שאפשר. לא מגיע לי יותר מאף אחד כל משאני חושב שהוגן לדרוש זה משהעלתי בפוסט הקודם
וכשאני אומר "אדון בקול רם" וזה נשמע לך מתנשא אז אני מצטער אבל אין לי דרך אחרת להתייחס לבן אדם שאני לא מכיר את שמו ולכתוב סתם "בקול רם" היה נשמע לי מגוחך...תגיד מה השם שלך ונתחיל להשתמש בו (סליחה על העצלנות שלי בלחפש אחד מאותם טרדים שבהם אנשים מציינים את שמם וכמה פרטים על עצמם)
|
ההתנצלות מתקבלת
אני בועז דרך אגב
ההתקפה שלי הייתה לטובתך, תאמין או לא
אין לי צורך בהתנצחויות.
בכל מקרה אין לי סיבה לשפוט אותך יותר,
תנהג איך שבא לך.. אתה גם לא חייב להגיב לי
שמת לב שהתגובות היחידות שלך אליי היו ששמתי אותך בפינה
למה ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by bekol ram
ההתנצלות מתקבלת
אני בועז דרך אגב
ההתקפה שלי הייתה לטובתך, תאמין או לא
אין לי צורך בהתנצחויות.
בכל מקרה אין לי סיבה לשפוט אותך יותר,
תנהג איך שבא לך.. אתה גם לא חייב להגיב לי
שמת לב שהתגובות היחידות שלך אליי היו ששמתי אותך בפינה
למה ? |
אם אתה קצת קורא תפוסטים שלי בכל נושא שנוצרת בו מחלוקת אתה יודע שגם אני ממש לא מחפש התנצחויות
אז סגרנו תנושא וממשיכים הלאה בועז
ולגבי שאלתך האחרונה
האם אתה מכיר הרבה בני אדם שמסוגלים לא להגיב כאשר הם חשים שדוחקים אותם לפינה? |
|
|
| Shahar |
טוב ראסמי חלאס זה נהיה טרד מאוס עם הויכוחים האלה
אף אחד לא ישנה את דעתו אז למה להמשיך |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אם אתה קצת קורא תפוסטים שלי בכל נושא שנוצרת בו מחלוקת אתה יודע שגם אני ממש לא מחפש התנצחויות
אז סגרנו תנושא וממשיכים הלאה בועז
ולגבי שאלתך האחרונה
האם אתה מכיר הרבה בני אדם שמסוגלים לא להגיב כאשר הם חשים שדוחקים אותם לפינה?
|
אילן
אני קורא ויודע
תראה את הנושא סגור
המטרה שלי לזרום בכיף, ולא לדחוק לפינה
אבל הרגשתי צורך להגיד את מה שיש לי
אני שמח שהגבת
| quote: | Originally posted by Shahar
טוב ראסמי חלאס זה נהיה טרד מאוס עם הויכוחים האלה
אף אחד לא ישנה את דעתו אז למה להמשיך
|
לא מדוייק שחר
באמת נמאס מויכוחים
אבל במקרה הזה אני שיניתי תדעה שלי
שיהיה סופשבוע רגוע אנשים |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by bekol ram
לא מדוייק שחר
באמת נמאס מויכוחים
אבל במקרה הזה אני שיניתי תדעה שלי
שיהיה סופשבוע רגוע אנשים |
אז חלאס עם הויכוח
"אתם לא חוקיים"
"אנחנו כן"
"אתם לא"
"אנחנו כן" |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by Shahar
אז חלאס עם הויכוח
"אתם לא חוקיים"
"אנחנו כן"
"אתם לא"
"אנחנו כן"
|
על מה בא לך להתווכח ?
זרוק משהו..
משתעמם פה פצצות
ד"א
מזל טוב על התכנית החדשה
נשמע אותה שבוע הבא |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by bekol ram
על מה בא לך להתווכח ?
זרוק משהו |
שימפנזות עם ביצים בגודל של אגוזי קוקוס הן חיות חכמות יותר מג'ירפב שהצוואר שלה פחות ארוך מ-3 מטר והיא אוכלת דשא רק פעמיים ביום
בא לך להתווכח על זה? :rolleyes: :nervous: |
|
|
| Shahar |
חכה ל 01.01.2006
מתכננים יומיים של סטים מהכוכבים הגדולים |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
יומיים של סטים מהכוכבים הגדולים |
יש!!!
נינט טייב ושירי מימון גם בליין אפ? :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
|
|