return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
הרכב טראנס חדש Cyclic C נה לקרוא (pg. 4)
View this Thread in Original format
Origin
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מה בדיוק ההבדל?
אני רוצה לדעת מה יהיה ההבדל הזה
מה זה רשיון להפצה? איך אתם משיגים בדיוק דבר כזה..?
ואת משיש לו בווינאמפ בבית מאיפה הוא מוריד?

אני לא סתם שואל
אני רוצה שתסירו תמסכות התמימות שלכם ותודו שהלייבל שלכם הוא בדיחה עלובה ומגוחכת שתוביל נגדכם מהר מאוד לתביעות משפטיות
ילדים תפסיקו לשחק בנדמה לי שבא לי לפתוח לייבל
מה בדיוק עשיתם כדי שאנשים ישמעו וייחשפו למוזיקה הזו? צרבתם כמה דיסקים של קטעים שהורדתם?
נו באמת...משמצחיק אותי שיש כאלה שרוצים לעזור לכם להיראות בדיחה

? אז מה אתה מציעה לשבת ולחכות למשייח
S-DLC
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מה בדיוק ההבדל?
אני רוצה לדעת מה יהיה ההבדל הזה
מה זה רשיון להפצה? איך אתם משיגים בדיוק דבר כזה..?
ואת משיש לו בווינאמפ בבית מאיפה הוא מוריד?

אני לא סתם שואל
אני רוצה שתסירו תמסכות התמימות שלכם ותודו שהלייבל שלכם הוא בדיחה עלובה ומגוחכת שתוביל נגדכם מהר מאוד לתביעות משפטיות
ילדים תפסיקו לשחק בנדמה לי שבא לי לפתוח לייבל
מה בדיוק עשיתם כדי שאנשים ישמעו וייחשפו למוזיקה הזו? צרבתם כמה דיסקים של קטעים שהורדתם?
נו באמת...משמצחיק אותי שיש כאלה שרוצים לעזור לכם להיראות בדיחה


רשיון להפצה מעיד על תשלום תמלוגים לאומן (לפני יחדה שנמכרת)
כמוכן עם אתם לא יודעים אשפר לקבל רשיון לשידור בציבור, דבר שמאפשר לך להשמיע מוזיקה בציבל מכל מדיה שהיא לא משנה עם זה ווינל או אמ.פי3 שהורדת.

לרוב המועדונים בארץ עם לא לכולם אין רשיון כזה...כך שאפשר להגיד שגם גיטלמן מנגן שם באופן לא חוקי.

נ.ב
את הרשיון משיגים ב אקו"מ
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by S-DLC
רשיון להפצה מעיד על תשלום תמלוגים לאומן (לפני יחדה שנמכרת)
כמוכן עם אתם לא יודעים אשפר לקבל רשיון לשידור בציבור, דבר שמאפשר לך להשמיע מוזיקה בציבל מכל מדיה שהיא לא משנה עם זה ווינל או אמ.פי3 שהורדת.

לרוב המועדונים בארץ עם לא לכולם אין רשיון כזה...כך שאפשר להגיד שגם גיטלמן מנגן שם באופן לא חוקי.

נ.ב
את הרשיון משיגים ב אקו"מ


סלח לי אבל מוחי המעוות עדיין לא מצליח לראות תהגיון בלקנות זכות לנגן בקטע שהושג בדרך לא חוקית

נשמע לי כמו לשלם על הזכות לגנוב...

אין עדיין מצדכם שום הבהרה לפחות על עמדת הבסיס הזו של החוקיות שלכם

Origin
חכות למשיח? אם זה משעושה לך טוב אז תחכה למשיח
אני יודע מה אני לא מציע - לתלות תקוות בחבורת אנשים שהמנטליות הבסיסית שלהם לא יכולה לשנות דבר

dvj
תגיד משתגיד ח'ברה לא חוקיים הם לא התקווה של הסצינה שלנו
אתה רוצה להשלות את עצמך זו כבר בעיה פרטית שלך
ולגבי מצב הדי גיים שמנגנים בארץ הוא בהחלט לא מזהיר...כשאנשים כאן פושעים בדברים הרבה יותר גדולים אתה מצפה שבעלי מועדונים שחלקם חיים את הקומבינה ביום יום באמת יקפידו שדי גיים שינגנו אצלם לא יהיו "תקליטני אינטרנט" ?
Shahar
עד שיש טרד אחד שלא כתבתי בו אפילו פוסט אחד
גם הוא נהפך לויכוח
S-DLC
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
סלח לי אבל מוחי המעוות עדיין לא מצליח לראות תהגיון בלקנות זכות לנגן בקטע שהושג בדרך לא חוקית

נשמע לי כמו לשלם על הזכות לגנוב...

אין עדיין מצדכם שום הבהרה לפחות על עמדת הבסיס הזו של החוקיות שלכם

Origin
חכות למשיח? אם זה משעושה לך טוב אז תחכה למשיח
אני יודע מה אני לא מציע - לתלות תקוות בחבורת אנשים שהמנטליות הבסיסית שלהם לא יכולה לשנות דבר

dvj
תגיד משתגיד ח'ברה לא חוקיים הם לא התקווה של הסצינה שלנו
אתה רוצה להשלות את עצמך זו כבר בעיה פרטית שלך
ולגבי מצב הדי גיים שמנגנים בארץ הוא בהחלט לא מזהיר...כשאנשים כאן פושעים בדברים הרבה יותר גדולים אתה מצפה שבעלי מועדונים שחלקם חיים את הקומבינה ביום יום באמת יקפידו שדי גיים שינגנו אצלם לא יהיו "תקליטני אינטרנט" ?


מה זאת אומרת תקליטני אינטרנט??

גם הדי ג'ייס הכי גדולים בעולם לא החליטו יום אחד שהם רוצים להיות די ג'יים ויישר התקבלו לקרים או להפקה דומה. כל אחד מתחיל מאיפשהוא, אחד בוחר לעשות מסיבות פרטיות עד שדרך קומנינה של חבר שמכיר חבר מגיע למועדון והאחר בוחר בדרך של להפיץ את הידע המוזיקלי שלו לקהילה, לא משנה עם זה אינטרנט, רדיו או טלווזיה כדי לקבל קצת קהל שיזרום אחריו למועדון (שאליו הוא גם יתקבל בדרך שמישהוא באמת שמע מה יש לו להציע והיה מוכן לנסות את זה לייב)


אז כן יש לנו אתר, ולא צריך להיות מפורסם כדי לבנות אתר, וכן האתר עדיין לא מפוצץ בתארכים של הופעות בכל רחבי העולם וכן הסטים שבאתר עדיין לא באים מהופעת לייב במועדון אבל מה שכן...הם באים מהלב ולדעתי זה מה שחשוב עם המוזיקה הזאת באמת חשובה לכם.

יש לנו חזון, ואנחנו נלך בעקבותיו...ונצליח!
DjChook
quote:
Originally posted by Shahar
עד שיש טרד אחד שלא כתבתי בו אפילו פוסט אחד
גם הוא נהפך לויכוח


+1 ;)
Hydroid
אח שלי אתה לא צריך רישיון הפצה בשביל להוציא אוסף...מה שאתה עושה זה לא חוקי אתה צריך לעשות לייסנס (לקנות זכויות.) על כל קטע וקטע מכל לייבל בשביל להוציא אלבום...הייתי במקומך נזהר עם הקטע הזה
DvJ
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
סלח לי אבל מוחי המעוות עדיין לא מצליח לראות תהגיון בלקנות זכות לנגן בקטע שהושג בדרך לא חוקית

נשמע לי כמו לשלם על הזכות לגנוב...

אין עדיין מצדכם שום הבהרה לפחות על עמדת הבסיס הזו של החוקיות שלכם

Origin
חכות למשיח? אם זה משעושה לך טוב אז תחכה למשיח
אני יודע מה אני לא מציע - לתלות תקוות בחבורת אנשים שהמנטליות הבסיסית שלהם לא יכולה לשנות דבר

dvj
תגיד משתגיד ח'ברה לא חוקיים הם לא התקווה של הסצינה שלנו
אתה רוצה להשלות את עצמך זו כבר בעיה פרטית שלך
ולגבי מצב הדי גיים שמנגנים בארץ הוא בהחלט לא מזהיר...כשאנשים כאן פושעים שבדברים הרבה יותר גדולים אתה מצפה שבעלי מועדונים שחלקם חיים את הקומבינה ביום יום באמת יקפידו די גיים שינגנו אצלם לא יהיו "תקליטני אינטרנט" ?



glenn
לא מבין איפה אמרתי שהם התקווה שלנו ??
אז במה בדיוק אני משלה את עצמי??
במצב על המפיקים והדיגיים מסכים איתך כל מה שהם מחפשים זה רק כסףף וזהוי סיבה למה מורידים מהאינטרנט כי זה לא עולה וגם יותר קלל....


quote:
Originally posted by S-DLC
רשיון להפצה מעיד על תשלום תמלוגים לאומן (לפני יחדה שנמכרת)
כמוכן עם אתם לא יודעים אשפר לקבל רשיון לשידור בציבור, דבר שמאפשר לך להשמיע מוזיקה בציבל מכל מדיה שהיא לא משנה עם זה ווינל או אמ.פי3 שהורדת.

לרוב המועדונים בארץ עם לא לכולם אין רשיון כזה...כך שאפשר להגיד שגם גיטלמן מנגן שם באופן לא חוקי.

נ.ב
את הרשיון משיגים ב אקו"מ



הרשיון שאתה מדבר עליו אמרת שאין אותו ברב המועדונים
צר לי לומר לך שגטילמן זה לא מועדון??
הוא מנגן את רב החומר שלו ווינלים
או שהןא מקבל פרומואים או שקונה
והמפי3 שמנגן עליהם זה גם פרומואים וזה האומן ששלח לו אותם אז לכן זה ברשןתו של האומן אז כך שזה חוקי .......
זה באמת לא קשור איפה הדגיי מתקלט כל עוד החומר שלו חוקי אז זה לא נוגע למועדון עצמו אני לא מבין איך הגעת לזה שהמועדון צריך אישור
bekol ram
יש לי רק דבר אחד להגיד לכם

תקנו את המוסיקה

תשיגו את האישורים

ותרוצו קדימה

ההצלחה שלכם זאת ההצלחה שלנו
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by S-DLC
מה זאת אומרת תקליטני אינטרנט??
אז כן יש לנו אתר, ולא צריך להיות מפורסם כדי לבנות אתר, וכן האתר עדיין לא מפוצץ בתארכים של הופעות בכל רחבי העולם וכן הסטים שבאתר עדיין לא באים מהופעת לייב במועדון אבל מה שכן...הם באים מהלב ולדעתי זה מה שחשוב עם המוזיקה הזאת באמת חשובה לכם.

יש לנו חזון, ואנחנו נלך בעקבותיו...ונצליח!


בא מהלב?
אני מאוד שמח...אהבה אמיתית וחסרת פשרות נוגעת לפעמים גם בכיס
ואם לא תבינו את זה עכשיו כמו שאיתי אמר תבינו את זה אחר כך כשתשלמו לאותם לייבלים שישמחו מאוד לתבוע אותכם

תקליטני אנינטרנט אם לא הבנת את הכוונה שלי זה אתם גם אם מישהו יהיה חסר תקנה מספיק כדי לתת לכם לנגן במועדון - כל עוד אתם לא מבינים תמהות של להשקיע כסף במוזיקה שלכם תלכו להמשיך ולהפיץ את האהבה שלכם כמו שאתם קוראים לזה...נראה יותר כמו להפיץ את בשורת המוזיקה הלא חוקית
שינוי לא מתחילים ככה...קודם תשנו תחשיבה שלכם
אחרי זה תפנו לקהל ותנסו לעשות משהו
ואם יש כאן אנשים בפורום שיורדים לרמה כל כך נמוכה של תמיכה וקידום רעיונות של די גיים שאין הבדל בינם לבין העשרות שמסתובבים בארץ חוץ מהעובדה שאתם אוהבים כנראה את אותו סגנון פחות או יותר שאחרים פה אוהבים אז הפורום הזה באמת פושט רגל...
וואלה אני לא מצפה שכולם יקנו וישקיעו כסף במוזיקה (כן אפילו לא יוראי שמתיימר להיות יוצר של מוזיקה אלקטרונית...) אבל לתמוך בדי גיים כמוכם?

אולי נסגור סופית על זה שנסגור את כל הסצינה האלקטרונית וזהו? פרזיטים

bekol ram
אילן אתה קצת מגזים.
מדובר בסך הכל בחברה עם רצון וכוונות טובות
כל אחד בוחר בדרך שלו, אם הם יעשו טעויות.. הם ילמדו לתקן אותם
ולמה לא לתמוך ?
עדיף לדכא אותם ?
DJ__BoN
תיכנסו לאתר שלהם... חמודים, השקיעו, למה לרדת עליהם.
נכון שהם חיים בסרט אבל בסוף הם עובדים למען המטרה של כולנו..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement