return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
הרכב טראנס חדש Cyclic C נה לקרוא (pg. 11)
View this Thread in Original format
Hydroid
ממש לא מזיז לי אם תקנה חומר שלי או לא תאמין לי זה לא מה שאני מנסה לשכנע אני אומר תאוהב תמוזיקה? תקנה למה? כי אתה (כמו עוד הרבה אחרים) הורס תסצנה!

לא מאמין בווינילים?? בכיף אחי יש כאלה שככה יש כאלה שככה אז פשוט קתנה אמ פי 3! ה6 שקל האלו לא יהרגו אותך שניים שלוש קטעים פחות לאפה בשמש....

זה מה שאני אומר! ואתה עוד אומר שהמוד שלו הוא לידר של קבוצת שחרור וזה נראה לך סבבה?? נראה לך מצחיק???

תאמת אחרי היציאה הזאת אם לא היית חבר הייתי אומר לך כמה דברים אבל נעזוב את זה....

מה שאני יודע זה שאנשים יורקים על הסצנה בפנים והיא נהרסת על הזין שלי אל תקנו בחיים שלכם קטע של היידרויד תעשו חרם אבל חלאססססססססססססססססססססססססססססססססססס פעם פעמיים בחודש לקנות כמה אמ פי 3 זה לא מזיק בכלללללל!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar

אבל מה שמעצבן אותי זה שמאז שהוא קנה את הדיסק הראשון שלו הוא כל הזמן מנפנף עם זה


טוב יאללה נמאס לי
תעבור בכל הפורום הזה מאז חודש אחרי שקניתי תוייניל הראשון ועד השבוע הזה ותראה שאתה מבלבל תמוח
לא הזכרתי את זה לא בכל פוסט שני ולא בכל יום שלישי
לא רוצה לרדת לרמות מגוחכות של לבקש מאנשים פה לגבות את משאני אומר כי גם אתה יודע שאתה סתם מגזים כדי לגרום לי להראות מגוחך
קשה לך לקבל תעובדה שיש מישהו שלא מרוויח כסף מהמוזיקה ועדיין מוכן להלחם על המטרות האלה
אז שחר זו הבעיה שלך שאתה לא מבין אותי וחושב שהכל זה כדי שכולם ידעו שאני קונה תמוזיקה
תגיד לי אם כולם כבר יודעים את זה
למה שאני ימשיך לנפנף בזה? התאוריה שלך לגבי פשוט מגוחכת
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Hydroid
ממש לא מזיז לי אם תקנה חומר שלי או לא תאמין לי זה לא מה שאני מנסה חלאססססססססססססססססססססססססססססססססססס פעם פעמיים בחודש לקנות כמה אמ פי 3 זה לא מזיק בכלללללל!

צודק בהחלט..
בוא נגיד ככה שאני מרוויח בחודש בערך 1000 שקל(במקרה הטוב)..
הרוב הולך לרישיון אבל כל חודש אני שם בצד לפחות 60 שקל לקנות טראקים.
bekol ram
quote:
Originally posted by Hydroid
מה שאני יודע זה שאנשים יורקים על הסצנה בפנים והיא נהרסת על הזין שלי אל תקנו בחיים שלכם קטע של היידרויד תעשו חרם אבל חלאססססססססססססססססססססססססססססססססססס פעם פעמיים בחודש לקנות כמה אמ פי 3 זה לא מזיק בכלללללל!


חרם על היידרויד :whip: :tongue3


לא מזיזים קירות שנכנסים בהם בכוח
ככה או ככה
אנחנו פיסה מזערית בסצנה

יש לי פול הערכה למוסיקה שלך
ובלי קשר אתה עושה רושם של בחור טוב
בקיצור חבל על האנרגיה
זה לא הפתרון..
Shahar
quote:
Originally posted by Hydroid
ממש לא מזיז לי אם תקנה חומר שלי או לא תאמין לי זה לא מה שאני מנסה לשכנע אני אומר תאוהב תמוזיקה? תקנה למה? כי אתה (כמו עוד הרבה אחרים) הורס תסצנה!

לא מאמין בווינילים?? בכיף אחי יש כאלה שככה יש כאלה שככה אז פשוט קתנה אמ פי 3! ה6 שקל האלו לא יהרגו אותך שניים שלוש קטעים פחות לאפה בשמש....

זה מה שאני אומר! ואתה עוד אומר שהמוד שלו הוא לידר של קבוצת שחרור וזה נראה לך סבבה?? נראה לך מצחיק???

תאמת אחרי היציאה הזאת אם לא היית חבר הייתי אומר לך כמה דברים אבל נעזוב את זה....

מה שאני יודע זה שאנשים יורקים על הסצנה בפנים והיא נהרסת על הזין שלי אל תקנו בחיים שלכם קטע של היידרויד תעשו חרם אבל חלאססססססססססססססססססססססססססססססססססס פעם פעמיים בחודש לקנות כמה אמ פי 3 זה לא מזיק בכלללללל!


לא דברתי על קטעים שלך ספציפים
אמרתי שלך זה חשוב שיקנו כי זה הקריירה שלך וסבבה מסכים איתך
אבל מה שעצבן אותי אצל יגאל זה שהוא דאג כל פעם להזכיר שהוא קונה תחומר אפילו שכולם כבר יודעים וזה כבר נהיה ילדותי

ולא התכוונתי מצחיק מהבחינה הזאת
התכוונתי בקטע אירוני
כמו שתלך לישיבה לשכנע אנשים לנסוע בשבת

אם כבר לקנות משהו אז רק תקליט
ושיהיה לי פטיפון אני יקנה
אבל לבוא ולקנות אמפי3 בזמן שיש לי את זה זה ראסמי דפוק
יעני רק בשביל להגיד "קניתי איזה גבר אני" ? מה יצא לך מה 10 אנשים שיקנו פה 2 קבצים בחודש?
מה יצא לך אם הם יעשו את זה בלי להאמין בזה?
אני לא אחד שילך לקנות את זה רק כדי לכתוב פה בגדול "קניתי אמפי3 תגידו שאני גבר

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
טוב יאללה נמאס לי
תעבור בכל הפורום הזה מאז חודש אחרי שקניתי תוייניל הראשון ועד השבוע הזה ותראה שאתה מבלבל תמוח
לא הזכרתי את זה לא בכל פוסט שני ולא בכל יום שלישי
לא רוצה לרדת לרמות מגוחכות של לבקש מאנשים פה לגבות את משאני אומר כי גם אתה יודע שאתה סתם מגזים כדי לגרום לי להראות מגוחך
קשה לך לקבל תעובדה שיש מישהו שלא מרוויח כסף מהמוזיקה ועדיין מוכן להלחם על המטרות האלה
אז שחר זו הבעיה שלך שאתה לא מבין אותי וחושב שהכל זה כדי שכולם ידעו שאני קונה תמוזיקה
תגיד לי אם כולם כבר יודעים את זה
למה שאני ימשיך לנפנף בזה? התאוריה שלך לגבי פשוט מגוחכת


נכון אולי לא כל שני ושלישי
אבל עובדה שזה בולט
ואין לי סיבה לנסות לגרום לך להראות מגוחך

ולמה קשה לי לקבל תעובדה הזאת? אני ואתה באותו צד שנינו רוצים שהסצינה תתפתח ושנינו אוהבים את אותה מוזיקה

אבל כשאני רואה אותך בא ומתווכח על דברים שלא תוכל להזיז זה פשוט מעצבן
יש לך 9234890324839048 נושאים שתוכל להתווכח עליהם אבל חרשנו אותם מספיק ובגלל זה לא חוזרים אליהם
אז למה לחזור לנושא הזה כל פעם בידיעה שלא נשנה כלום?
זה מה שגורם לי לחשוב שאתה עושה אתזה רק כדי לנפנף בזה
כתבו פה כבר שלא אני ולא אתה נשנה כלום
אז למה? סתם בשביל להגיד "תראו אני מנסה" ? הרי אם אתה מציאותי אתה יודע שלא תשנה כלום

גם אם תצליח לשכנע פה 2-3 אנשים
אם הם לא יעשו את זה מהלב ויעשו את זה רק כדי לכתוב פה שהם קנו זה לא יתן לך כלום
לפחות לי במקומך זה לא היה נותן כלום
המטרה זה שאנשים יעשו את זה מתוך מחשבה שהם עושים משהו נכון
לא בשביל שהם יוכלו לבוא לפורום ולכתוב בחתימה "קניתי 2 קטעים של פרי קורסטן" ששוב המטרה היא לעשות את זה ולשמור בלב..כבר אמרתי יהללוך זרים ולא פיך
אם אני קונה קבצים חוקיים אני יכול להתגאות בזה אבל מפה ועד לעשות מזה רעש יש דרך ארוכה..
bekol ram
quote:
Originally posted by Shahar
אם הם לא יעשו את זה מהלב ויעשו את זה רק כדי לכתוב פה שהם קנו זה לא יתן לך כלום
לפחות לי במקומך זה לא היה נותן כלום
המטרה זה שאנשים יעשו את זה מתוך מחשבה שהם עושים משהו נכון
לא בשביל שהם יוכלו לבוא לפורום ולכתוב בחתימה "קניתי 2 קטעים של פרי קורסטן" ששוב המטרה היא לעשות את זה ולשמור בלב..כבר אמרתי יהללוך זרים ולא פיך


מסכים איתך.

ומבין את התסכול של אילן ואיתי
(איזה חמוד אני) :)
Glenn-Holmes
אוקיי שחר דבר ראשון אני מפסיק להעלות תנושא הזה לגבי השינוי שאני רוצה להביא במקום הזה עד שאני לא יוכל להביא לכם הוכחות שמשהו משתנה...בנתיים זה לא קרוב אבל יש לי אמונה זה מספיק בנתיים
אל תחשוב שאי אפשר לשנות זה הכל...


דבר שני - אני חושב שאיתי רשם לך כבר מספיק טוב איזה סיבה צריכה להיות לך לתמוך בסצינה אם אתה לא מאמין באמ פי תקנה דיסקים חוקיים מפעם לפעם למרות שנכון זה יותר יקר...ואני לא ייכנס לך לכיס יכול להיות שעכשיו בתור חייל זה בעייתי

לגבי בהתחלה כתבתי כאן שקניתי לא כדי להשוויץ
כי אשכרה התלהבתי מזה
יודע מה? עד היום אני מתלהב מזה..אני משתף תאנשים שאני יודע ששמחים לשמוע ולא תאנשים שיבואו לי בתלונות שאני משוויץ רק כי זה משנראה להם
DvJ
quote:
Originally posted by Shahar
לא דברתי על קטעים שלך ספציפים
אמרתי שלך זה חשוב שיקנו כי זה הקריירה שלך וסבבה מסכים איתך
אבל מה שעצבן אותי אצל יגאל זה שהוא דאג כל פעם להזכיר שהוא קונה תחומר אפילו שכולם כבר יודעים וזה כבר נהיה ילדותי

ולא התכוונתי מצחיק מהבחינה הזאת
התכוונתי בקטע אירוני
כמו שתלך לישיבה לשכנע אנשים לנסוע בשבת

אם כבר לקנות משהו אז רק תקליט
ושיהיה לי פטיפון אני יקנה
אבל לבוא ולקנות אמפי3 בזמן שיש לי את זה זה ראסמי דפוק
יעני רק בשביל להגיד "קניתי איזה גבר אני" ? מה יצא לך מה 10 אנשים שיקנו פה 2 קבצים בחודש?
מה יצא לך אם הם יעשו את זה בלי להאמין בזה?
אני לא אחד שילך לקנות את זה רק כדי לכתוב פה בגדול "קניתי אמפי3 תגידו שאני גבר



מה שיצא מזה זה שאתה לא הורס תסצינה מכניס כסף ללייבל ועוזר לפיתוח המוזיקה האלקטרונית.......
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DvJ
מה שיצא מזה זה שאתה לא הורס תסצינה מכניס כסף ללייבל ועוזר לפיתוח המוזיקה האלקטרונית.......


תזהר שחר עוד יטען עכשיו שהשתלטתי על המחשב שלך רק כדי לכתוב עוד פעם אחת כדי שכולם יראו שאני קונה תמוזיקה שלי
Hydroid
quote:
Originally posted by DvJ
מה שיצא מזה זה שאתה לא הורס תסצינה מכניס כסף ללייבל ועוזר לפיתוח המוזיקה האלקטרונית.......


צדיק אחד בסדום!

יש מבין?

Shahar
quote:
Originally posted by DvJ
מה שיצא מזה זה שאתה לא הורס תסצינה מכניס כסף ללייבל ועוזר לפיתוח המוזיקה האלקטרונית.......


וואלה פסדר כשאני ירצה לתרום לזה אני יתרום
אבל לבוא לזיין לאנשים תמוח כדי שיעשו את זה רק בשביל שתסתמו תפה זה לא יעזור לכם
אתם צריכים שאנשים יעשו את זה מהלב
Dj Alex (ISR)
נשבע לכם.. כל הדיון הזה..
עד שמגיעים להסכמה..
במקום ללכת שלב אחד קדימה.. בא תמיד מישו ואנחנו הולכים ארבעה צעדים אחורה..

די חלאס כבר נמאס.
מי שלא רוצה לתמוך במוסיקה שלא יתמוך.. רק אחרי זה לא יתפלא למה אין טראנס.
ולכל השאר, תעשו תחושבים עם עצמכם..תחליטו מה יותר משתלם.
אף אחד לא מכריח אפ'חד לקנות טראקים.. הכל בא מהלב.. בשלב מסוים.
די מספיק.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
Privacy Statement