| Dj Alex (ISR) |
נשבע לכם.. כל הדיון הזה..
עד שמגיעים להסכמה..
במקום ללכת שלב אחד קדימה.. בא תמיד מישו ואנחנו הולכים ארבעה צעדים אחורה..
די חלאס כבר נמאס.
מי שלא רוצה לתמוך במוסיקה שלא יתמוך.. רק אחרי זה לא יתפלא למה אין טראנס.
ולכל השאר, תעשו תחושבים עם עצמכם..תחליטו מה יותר משתלם.
אף אחד לא מכריח אפ'חד לקנות טראקים.. הכל בא מהלב.. בשלב מסוים.
די מספיק. |
|
|