return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
הרכב טראנס חדש Cyclic C נה לקרוא (pg. 12)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
נשבע לכם.. כל הדיון הזה..
עד שמגיעים להסכמה..
במקום ללכת שלב אחד קדימה.. בא תמיד מישו ואנחנו הולכים ארבעה צעדים אחורה..

די חלאס כבר נמאס.
מי שלא רוצה לתמוך במוסיקה שלא יתמוך.. רק אחרי זה לא יתפלא למה אין טראנס.
ולכל השאר, תעשו תחושבים עם עצמכם..תחליטו מה יותר משתלם.
אף אחד לא מכריח אפ'חד לקנות טראקים.. הכל בא מהלב.. בשלב מסוים.
די מספיק.


יהיה טראנס גם בלי ה 10 איש שיש בפורום
וה 10 איש האלה זה לא מה שיפיל את הסצינה אז חלאס
לא ייצא לכם כלום אם אנשים יקנו קטעים רק כדי לבוא ולהראות פה שהם קנו
זה מזכיר לי דבר דפוק שהמפקד יחידה שלנו רוצה לעשות וכבר הערתי לו על זה
הוא החליט שאיש קבע שלא יתן הצעת יעול עד 2006 יפגע בחוות דעת של עצמו
עכשיו זה דבר דפוק כי מה הוא רוצה בעצם? שאנשים יתחילו סתם לתת הצעות לא יעילות? מה יייצא מזה? המטרה שמישהו באמת יחשוב המון זמן ויתן הצעה באמת יעילה
לא שווה אם כל נגד יתן לו 39843948 הצעות יעול שכל אחת מהן לא תורמת ליחידה
Dj Alex (ISR)
די כבר עם הצבא שלך..

וראית אי פעם שאני באתי ואמרתי הנה.. קניתי טראק.. תתלהבו..??!
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
די כבר עם הצבא שלך..

וראית אי פעם שאני באתי ואמרתי הנה.. קניתי טראק.. תתלהבו..??!


לא יודע מה קנית ומה כתבת וואלה לא כפת לי גם
והדוגמא שלי בת זונה
אותו דבר
גורמים לאנשים לעשות משהו רק בשביל שיוכלו להגיד "הנה עשיתי" ובעצם זה לא נותן כלום לאף צד
אז למה?!
bekol ram
איפה אפשר לקנות ווינלים :nervous:
אני גם רוצה להיות צדיק :happy2:

אל תגידו לי מה לעשות,
טוב לכם לעשות משהו..
תעשו חיים

פחד מובע מבעד לתוקפנות ודרך הצייתנות
אף אחד לא חייב להסכים אם אף אחד
כל עוד הדבר לא נראה בעיניו.

cyclic c אימפריה !!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by bekol ram
איפה אפשר לקנות ווינלים :nervous:
אני גם רוצה להיות צדיק :happy2:

אל תגידו לי מה לעשות,
טוב לכם לעשות משהו..
תעשו חיים

פחד מובע מבעד לתוקפנות ודרך הצייתנות
אף אחד לא חייב להסכים אם אף אחד
כל עוד הדבר לא נראה בעיניו.

cyclic c אימפריה !!


אח שלי החומר הזה שאתה לוקח...
מאיפה משיגים? נשבע לך לא הבנתי כלוםפ מהפוסט שלך....חשבתי שיש ציניות ואז באו כמה משפטים מה זה תלושים...

שחר...עוד 10 אנשים פה ועוד 10 בפורום אחר ועוד 50 בעוד מקום...ברור שאתה כיחיד אם תקנה או לא זה לא משיפיל תסצינה...אבל כל אחד שבשלב זה או אחר יחליט שוואלה הוא רוצה לתרום לסצינה זה עוד קצת עזרה שיכולה בסוף להביא תסצינה לימים יפים יותר
אני לא משלה את עצמי שאם אני לא יקנה במשך שנה בכלל כלום זה יפיל תסצינה...אבל אם כולם לא יקנו אז כן הסצינה תיפול...
אם משהו אחד אני מסכים
זה צריך לבוא מהלב ובמקרה הזה גם הדוגמה שלך היתה במקום
(גם אם עושה רושם שאתה מתקשה להביא דוגמאות שהן לא מהצבא :p )
omergunr
פייי מחר אספת הורים.. קיבלתי 8 בתנך 27 בביולגיה..
לפחות יש השתפרות

:<:<>:<:><:><:><::><:><:><:><:><:><:><:><:><>>
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שחר...עוד 10 אנשים פה ועוד 10 בפורום אחר ועוד 50 בעוד מקום...ברור שאתה כיחיד אם תקנה או לא זה לא משיפיל תסצינה...אבל כל אחד שבשלב זה או אחר יחליט שוואלה הוא רוצה לתרום לסצינה זה עוד קצת עזרה שיכולה בסוף להביא תסצינה לימים יפים יותר
אני לא משלה את עצמי שאם אני לא יקנה במשך שנה בכלל כלום זה יפיל תסצינה...אבל אם כולם לא יקנו אז כן הסצינה תיפול...
אם משהו אחד אני מסכים
זה צריך לבוא מהלב ובמקרה הזה גם הדוגמה שלך היתה במקום
(גם אם עושה רושם שאתה מתקשה להביא דוגמאות שהן לא מהצבא :p )


אמרתי לך זה לא חוכמה גם ש 2000 איש יקנו את זה אם הם לא חושבים שהם עושים משהו
ושוב נחזור לצבא (נכון שכבר אמרת שהדוגמא טובה אבל אני רק מסביר).. כמו ששם ציפו מהאנשים לעשות דברים רק בשביל שהמפקדים יגידו "הנה הוא עשה..עזבו שלא אכפת לו מזה והוא עשה את זה רק כדי שאני ישתוק - אבל כתוב לי על הדף שהוא עשה..עכשיו אני רגוע" על זה אני מדבר
כל עוד בנאדם לא עושה את זה כי הוא תכלס חושב שזה מה שצריך לעשות - זה לא שווה כלום

רוצה עוד דוגמא מהצבא?
בצבא מנסים להחדיר לחיילים לראש שחייבים להיות מדוגמים
ברור לך שגם אם כשאתה יוצא מהבסיס בודקים אותך (ככה לפחות בחייל ירוק) ובאמת יהיה עליך כל מה שצריך
ברגע שאתה יוצא אתה יכול לפתוח תחולצה ולהוציא אותה מהמכנס..
אז מה המפקד עשה פה? סתם בזבז את הזמן שלו בבדיקה
אבל ברגע שזה בא ממך ואתה יודע שאתה חייל וצריך לעמוד בסטנדרטים אז אתה לא תעשה את זה! לא בגלל העונש..(כי הסיכוי שתהיה משטרה צבאית אחר הצהריים זה סיכוי ממש קטן..) אתה פשוט תעשה את זה בגלל שאתה חושב שאתה במערכת שאתה צריך להשלים עם החוקים שלה..

אני מביא דוגמאות מהצבא כי תכלס למדתי שם הרבה..אז מה אם אני עושה שכונה
אני אוהב תצבא וראיתי שם הרבה דברים שאפשר לקחת מהם דוגמא
חוץ מזה זה הדבר היחיד שאני עושה בשנה הזאת חוץ מלצאת לבלות...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar רוצה עוד דוגמא מהצבא?
בצבא מנסים להחדיר לחיילים לראש שחייבים להיות מדוגמים
ברור לך שגם אם כשאתה יוצא מהבסיס בודקים אותך (ככה לפחות בחייל ירוק) ובאמת יהיה עליך כל מה שצריך
ברגע שאתה יוצא אתה יכול לפתוח תחולצה ולהוציא אותה מהמכנס..
אז מה המפקד עשה פה? סתם בזבז את הזמן שלו בבדיקה
אבל ברגע שזה בא ממך ואתה יודע שאתה חייל וצריך לעמוד בסטנדרטים אז אתה לא תעשה את זה! לא בגלל העונש..(כי הסיכוי שתהיה משטרה צבאית אחר הצהריים זה סיכוי ממש קטן..) אתה פשוט תעשה את זה בגלל שאתה חושב שאתה במערכת שאתה צריך להשלים עם החוקים שלה..


:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:


שחר אתה הולך מדוגם?! יא אללה הצבא באמת משנה אנשים
DvJ
quote:
Originally posted by Hydroid
צדיק אחד בסדום!

יש מבין?


מממ.....לא ממש
DjChook
בתכלס שחר אני גאה בך על ענין המדים
אני גם מסכים שחייל צריך להראות ולהתנהג עם יותר אחריות מחייל רגיל

אני יודע שכשאני עומד ברמזור אדום, וילד שוקל עם לחצות אותו, והוא מסתכל עלי ואני עליו, אז הוא אומר לעצמו שהוא לא יחצה, כי חיילים לא חוצים.. אולי זה ישמע לכם פלצני אבל אני מאמין בזה

Viber
quote:
Originally posted by DjChook
אני יודע שכשאני עומד ברמזור אדום, וילד שוקל עם לחצות אותו, והוא מסתכל עלי ואני עליו, אז הוא אומר לעצמו שהוא לא יחצה, כי חיילים לא חוצים.. אולי זה ישמע לכם פלצני אבל אני מאמין בזה



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ושילד פלסטיני רואה חייל הוא בורח כי הוא יודע שיש חיילים שמשעמם להם והם יירו בו
:haha: :haha:

ולנושא עצמו אני חייב לומר שיש פה בעייתיות מבחינתי והיא שסאשה,ארמין וטיאסטו מגלגלים מאות אלפי דולרים על לנגן טראקים של אותם מפיקים,אם הסצנה כל כך ענייה והם בעצמם מפיקים כך שהם מודעים למצב הקשה האם היה הורג אותם על כול 25 אלף+ בהופעה שהם עושים לפזר איזה 4000 דולר למפיקים החרוצים שאת עמלם הם ניגנו כרגע??

זה ניראה לי המצב הטיבעי
מבחינתי התקלוט הוא אחד השטויות הכי גדולות בעסק הזה,רק הטראקים עושים את הסט היום,התקליטנים הגדולים מוכרים עוגה - היה הורג אותם לשלם לחברה של הקמח?
אני רוצה לראות את טיאסטו משלם!
:p

ובנוסף ספקיות האינטרנט בעצמן צריכות למצוא הסדר של לשלם ללייבלים ברחבי העולם שהרי בגלל האם.פי.3 העסק שלהם חי בכלל אבל זה כבר דבר יותר נירחב ומסובך....
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Viber
ולנושא עצמו אני חייב לומר שיש פה בעייתיות מבחינתי והיא שסאשה,ארמין וטיאסטו מגלגלים מאות אלפי דולרים על לנגן טראקים של אותם מפיקים,אם הסצנה כל כך ענייה והם בעצמם מפיקים כך שהם מודעים למצב הקשה האם היה הורג אותם על כול 25 אלף+ בהופעה שהם עושים לפזר איזה 4000 דולר למפיקים החרוצים שאת עמלם הם ניגנו כרגע??

זה ניראה לי המצב הטיבעי
מבחינתי התקלוט הוא אחד השטויות הכי גדולות בעסק הזה,רק הטראקים עושים את הסט היום,התקליטנים הגדולים מוכרים עוגה - היה הורג אותם לשלם לחברה של הקמח?
אני רוצה לראות את טיאסטו משלם!
:p


תשמע כל החברה האלה הם מנהלי לייבלים ולא סתם לייבלים אלא לייבלים מצליחים - לא זגור לגבי סאשה בנושא הזה אבל בכל מקרה קטע שחתום באחד מהלייבלים הללו של השמות הגדולים יהיה קטע מתוגמל שיזכה להכנסה לא רעה של כמה מאות יורו לפחות

בכל אופן מן הסתם יש הגיון במה שאתה אומר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
Privacy Statement