return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
הרכב טראנס חדש Cyclic C נה לקרוא (pg. 2)
View this Thread in Original format
m0sh
תסלח לי אחי אבל בערך חצי מהאנשים פה כמוך מתקלטים
אני אחד מהם למרות שאני ממש בקושי עכשיו

ככה שאתה לא שונה מאף אחד פה ובטוח לא מחדש
YO-I
קודם כל בהצלחה אבל חבר'ה, אתם קצת מטעים
כשראיתי את הכותרת הייתי בטוח שמדובר ביוצרים חדשים בז'אנר אבל מה שאני מבין בעצם זה שאתם רק דיג'ייז שמנגנים טראנס
אני מסכים עם מוש, מה אתם שונים מאחרים? אני מכיר מלא כמותכם שהם יודעים לדג'ה מצויין והם מנגנים אפילו קטעים הרבה יותר חדשים ומיוחדים ממה שאתתם מנגנים

היום כל אחד יכול להיות דיג'יי עם קצת יכולת טכנית, אני תופס יותר מיוצרים כמו היידרויד ופילו וואן האשקלוני שהם יהיו הדבר הבא בסיצנת הקלאב טראנס שיצאו מישראל

אני נתתי לכם סט להורדה שבאתר אחר קיבלתי עליו אין ספור פידבקים טובים ובקושי הגבתם ולפוסט הזה יש יותר מעשר תגובות

יפה לכם
:crazy:

בהצלחה בכל מקרה
DvJ
יש מצב שאני יכול לסדר לכם במסיבת נוער +17 אבל לא בטוח... מוש צדק פה בזה שרוב הפורום פה הם דיג'יים ולא יודע למה דווקא אתם תנגנו במסיבה ולא אחרים אתם לא שונים פה מאף אחד....
ועןד סיבה היא גם לזה שלרשם על מאור לוי והיידרויד שאני מחזיק מהם נורא על היצירות שלהם ועדיף לשמוע אותם מתקלטים מעצם העובדה שהם משקעים פה יותר מכל אחד ואחד בפורם פהעל היצירות שלהם וגם יש להם כבר שם בעולם והם דור העתיד של הטראנס הישראלי ....
אבל קיצר יפה על הרעיון ומקווה שתצליחו :)
Glenn-Holmes
בשורה חדשה עאלק

תשמעו דודים שלי כל הכבוד שיש לכם יוזמה ורצון
אבל די גיים שמנגנים קטעים שהם "שומעים בווינאמפ" וסביר להניח שמשהם עשו זה להוריד מהאינטרנט זה לא הבשורה הבאה לסצינה בארץ
לא לזה אנחנו זקוקים אני חושב שיש לנו כבר מספיק כאלה
אז כן גם אני מוצא את עצמי כיום יוצא פחות למועדונים שבהם התפשטה בשורת ההאוס
אבל אם אני יצא לשם אני יראה תקליטים מסתובבים סביר להניח ולא קבצים מהרשת
m0sh
לא ידעתי שיש פה אנשים שמסוגלים לארגן לתקלט במסיבות...
אני גם רוצה
אפשר לקבל פרטים בפרטי
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
בשורה חדשה עאלק

תשמעו דודים שלי כל הכבוד שיש לכם יוזמה ורצון
אבל די גיים שמנגנים קטעים שהם "שומעים בווינאמפ" וסביר להניח שמשהם עשו זה להוריד מהאינטרנט זה לא הבשורה הבאה לסצינה בארץ
לא לזה אנחנו זקוקים אני חושב שיש לנו כבר מספיק כאלה
אז כן גם אני מוצא את עצמי כיום יוצא פחות למועדונים שבהם התפשטה בשורת ההאוס
אבל אם אני יצא לשם אני יראה תקליטים מסתובבים סביר להניח ולא קבצים מהרשת

יש בזה משו

נ.ב. היה לי חלום מוזר מאוד שמחלקים ויינלים של קולדפליי עם רמיקסים בביצפר.. :(
bekol ram
שיהיה בהצלחה

כמו שאמרו לפני
תצטרפו לרשימה...

סחה על היוזמה
:happy2:
Flotser
שיהיה בהצלחה
:p

רק תפסיקו לקרוא לעצמכם
"הרכב"
זה קצת מצחיק
כי הרכב אמור ליצור מוזיקה,

אתם צמד דיג'יים,
וזה סבבה
:wtf:
mamluka
קודם כול כתגובה על זה שאין לנו שום דבר חדש

אני חייב להסכים
אנחנו עדיין לא עושים מוזיקה משלנו
ואנחנו לא מנגנים ווינלים
ואם היה לי תכסף הייתי עושה את זה אבל אני חייל

הדבר שאנחנו כן עושים זה מנסים לתת דחיפה לסצאנה בארץ
ולחנך אנשים שלא מכירים את ארמיל ופארי ואת על התותחים
לתת להם מושג

אני לא מתיימר להיות משהו מיוחד

לכן אנחנו רוצים תתמיכה שלכם
פירגון זה הכל

ובאמת אני גם רוצה לציין שאני מעדיף שהדרויד יקבל במה ולא אנחנו
כי הוא יוצר אמיתי ומבין בטח יותר מאיתנו

אבל אני מנסה להחדיר את הסצנה לאנשים הפשוטים
כל מי שמוכן לתת יד מוזמן

תודה מראש
ומצטער על היומרנות האולי מיותרת
אני לא הכרתי את רוח הפורום
ולא הכרתי את הדרויד לפני שראיתי פה
bekol ram
תצטרך המון כוח רצון וביצים
בשביל להכניס תמוסיקה הזאת למועדונים בארץ

תמיד טוב שיש עוד מישהו בצד שלנו
ובקשר למסיבות ולנגן.. תקליט דמו
תעשה כמה עותקים.. תעשה סיבוב מועדונים

לך דבר עם האנשים הנכונים
עם בטחון מלא בעצמך
ובלי יומרנות
זאת לא רק רוח הפורום

ואל תפסיק להאמין,
הדרך לא קלה.

בהצלחה

-AP-
להחדיר את המוזיקה הזאת למועדונים ול"פשוטי העם" זה חלום רטוב של רובינו פה. חבל שזה לא פשוט כמו שזה נדמה, ושהמוזיקה הזאת נתפסת פה פחות מראפ ואפילו מרוק. הטראנס ששולט בארץ הוא פסיכודאלי, ויש סיבה מאד טובה למה זה. ואני לא מתלונן, כי זה יפה שארצינו הקטנה משמשת כבירת הפסייטראנס העולמית, ורבים מהלייבלים ומהיוצרים הכי מפורסמים בז'אנר הם מהארץ שלנו.
Glenn-Holmes
אין לכם כסף לויינילים אז בטח שלא יהיה לכם כסף לעשות תדבר האמיתי שצריך לעשות כדי שאולי דברים יתחילו לזוז כאן לכיוון החיובי
להשקיע בפתיחת ליין קבוע של טראנס בארץ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement