|
הרכב טראנס חדש Cyclic C נה לקרוא (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
תסלח לי אחי אבל בערך חצי מהאנשים פה כמוך מתקלטים
אני אחד מהם למרות שאני ממש בקושי עכשיו
ככה שאתה לא שונה מאף אחד פה ובטוח לא מחדש |
|
|
| YO-I |
קודם כל בהצלחה אבל חבר'ה, אתם קצת מטעים
כשראיתי את הכותרת הייתי בטוח שמדובר ביוצרים חדשים בז'אנר אבל מה שאני מבין בעצם זה שאתם רק דיג'ייז שמנגנים טראנס
אני מסכים עם מוש, מה אתם שונים מאחרים? אני מכיר מלא כמותכם שהם יודעים לדג'ה מצויין והם מנגנים אפילו קטעים הרבה יותר חדשים ומיוחדים ממה שאתתם מנגנים
היום כל אחד יכול להיות דיג'יי עם קצת יכולת טכנית, אני תופס יותר מיוצרים כמו היידרויד ופילו וואן האשקלוני שהם יהיו הדבר הבא בסיצנת הקלאב טראנס שיצאו מישראל
אני נתתי לכם סט להורדה שבאתר אחר קיבלתי עליו אין ספור פידבקים טובים ובקושי הגבתם ולפוסט הזה יש יותר מעשר תגובות
יפה לכם
:crazy:
בהצלחה בכל מקרה |
|
|
| DvJ |
יש מצב שאני יכול לסדר לכם במסיבת נוער +17 אבל לא בטוח... מוש צדק פה בזה שרוב הפורום פה הם דיג'יים ולא יודע למה דווקא אתם תנגנו במסיבה ולא אחרים אתם לא שונים פה מאף אחד....
ועןד סיבה היא גם לזה שלרשם על מאור לוי והיידרויד שאני מחזיק מהם נורא על היצירות שלהם ועדיף לשמוע אותם מתקלטים מעצם העובדה שהם משקעים פה יותר מכל אחד ואחד בפורם פהעל היצירות שלהם וגם יש להם כבר שם בעולם והם דור העתיד של הטראנס הישראלי ....
אבל קיצר יפה על הרעיון ומקווה שתצליחו :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
בשורה חדשה עאלק
תשמעו דודים שלי כל הכבוד שיש לכם יוזמה ורצון
אבל די גיים שמנגנים קטעים שהם "שומעים בווינאמפ" וסביר להניח שמשהם עשו זה להוריד מהאינטרנט זה לא הבשורה הבאה לסצינה בארץ
לא לזה אנחנו זקוקים אני חושב שיש לנו כבר מספיק כאלה
אז כן גם אני מוצא את עצמי כיום יוצא פחות למועדונים שבהם התפשטה בשורת ההאוס
אבל אם אני יצא לשם אני יראה תקליטים מסתובבים סביר להניח ולא קבצים מהרשת |
|
|
| m0sh |
לא ידעתי שיש פה אנשים שמסוגלים לארגן לתקלט במסיבות...
אני גם רוצה
אפשר לקבל פרטים בפרטי |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
בשורה חדשה עאלק
תשמעו דודים שלי כל הכבוד שיש לכם יוזמה ורצון
אבל די גיים שמנגנים קטעים שהם "שומעים בווינאמפ" וסביר להניח שמשהם עשו זה להוריד מהאינטרנט זה לא הבשורה הבאה לסצינה בארץ
לא לזה אנחנו זקוקים אני חושב שיש לנו כבר מספיק כאלה
אז כן גם אני מוצא את עצמי כיום יוצא פחות למועדונים שבהם התפשטה בשורת ההאוס
אבל אם אני יצא לשם אני יראה תקליטים מסתובבים סביר להניח ולא קבצים מהרשת |
יש בזה משו
נ.ב. היה לי חלום מוזר מאוד שמחלקים ויינלים של קולדפליי עם רמיקסים בביצפר.. :( |
|
|
| bekol ram |
שיהיה בהצלחה
כמו שאמרו לפני
תצטרפו לרשימה...
סחה על היוזמה
:happy2: |
|
|
| Flotser |
שיהיה בהצלחה
:p
רק תפסיקו לקרוא לעצמכם
"הרכב"
זה קצת מצחיק
כי הרכב אמור ליצור מוזיקה,
אתם צמד דיג'יים,
וזה סבבה
:wtf: |
|
|
| mamluka |
קודם כול כתגובה על זה שאין לנו שום דבר חדש
אני חייב להסכים
אנחנו עדיין לא עושים מוזיקה משלנו
ואנחנו לא מנגנים ווינלים
ואם היה לי תכסף הייתי עושה את זה אבל אני חייל
הדבר שאנחנו כן עושים זה מנסים לתת דחיפה לסצאנה בארץ
ולחנך אנשים שלא מכירים את ארמיל ופארי ואת על התותחים
לתת להם מושג
אני לא מתיימר להיות משהו מיוחד
לכן אנחנו רוצים תתמיכה שלכם
פירגון זה הכל
ובאמת אני גם רוצה לציין שאני מעדיף שהדרויד יקבל במה ולא אנחנו
כי הוא יוצר אמיתי ומבין בטח יותר מאיתנו
אבל אני מנסה להחדיר את הסצנה לאנשים הפשוטים
כל מי שמוכן לתת יד מוזמן
תודה מראש
ומצטער על היומרנות האולי מיותרת
אני לא הכרתי את רוח הפורום
ולא הכרתי את הדרויד לפני שראיתי פה |
|
|
| bekol ram |
תצטרך המון כוח רצון וביצים
בשביל להכניס תמוסיקה הזאת למועדונים בארץ
תמיד טוב שיש עוד מישהו בצד שלנו
ובקשר למסיבות ולנגן.. תקליט דמו
תעשה כמה עותקים.. תעשה סיבוב מועדונים
לך דבר עם האנשים הנכונים
עם בטחון מלא בעצמך
ובלי יומרנות
זאת לא רק רוח הפורום
ואל תפסיק להאמין,
הדרך לא קלה.
בהצלחה |
|
|
| -AP- |
| להחדיר את המוזיקה הזאת למועדונים ול"פשוטי העם" זה חלום רטוב של רובינו פה. חבל שזה לא פשוט כמו שזה נדמה, ושהמוזיקה הזאת נתפסת פה פחות מראפ ואפילו מרוק. הטראנס ששולט בארץ הוא פסיכודאלי, ויש סיבה מאד טובה למה זה. ואני לא מתלונן, כי זה יפה שארצינו הקטנה משמשת כבירת הפסייטראנס העולמית, ורבים מהלייבלים ומהיוצרים הכי מפורסמים בז'אנר הם מהארץ שלנו. |
|
|
| Glenn-Holmes |
אין לכם כסף לויינילים אז בטח שלא יהיה לכם כסף לעשות תדבר האמיתי שצריך לעשות כדי שאולי דברים יתחילו לזוז כאן לכיוון החיובי
להשקיע בפתיחת ליין קבוע של טראנס בארץ |
|
|
|
|