|
הרכב טראנס חדש Cyclic C נה לקרוא (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Flotser
הרכב אמור ליצור מוזיקה,
|
הא? מי אמר?
?זה נכון |
|
|
| S-DLC |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אין לכם כסף לויינילים אז בטח שלא יהיה לכם כסף לעשות תדבר האמיתי שצריך לעשות כדי שאולי דברים יתחילו לזוז כאן לכיוון החיובי
להשקיע בפתיחת ליין קבוע של טראנס בארץ |
כנראה לא הבנתם נכון, אנחנו לא מתכוונים לפתוח ליין קבוע של טראנס אלא לנסות להלהיב את הקהל הישראלי ולצור בארץ דרישה לסגנון זה.
ובקשר לכסף, זאת לא הבעיה העקרית, רק בסופ"ש האחרון הצלחתי לגייס כמה בעלי מועדונים למטרה.
נ.ב.
סט חדש של סייקליק יעלה מאוחר יותר לאתר של הלייבל |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by S-DLC
כנראה לא הבנתם נכון, אנחנו לא מתכוונים לפתוח ליין קבוע של טראנס אלא לנסות להלהיב את הקהל הישראלי ולצור בארץ דרישה לסגנון זה.
ובקשר לכסף, זאת לא הבעיה העקרית, רק בסופ"ש האחרון הצלחתי לגייס כמה בעלי מועדונים למטרה.
נ.ב.
סט חדש של סייקליק יעלה מאוחר יותר לאתר של הלייבל |
אני משתוקק לשמוע שהכנסתם קלאב טראנס למועדון.. אם זה יקרה אני סוגד לכם
ואחי מה לייבל עכשיו... מה אתה חש?
:) |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by S-DLC
סט חדש של סייקליק יעלה מאוחר יותר לאתר של ***הלייבל**** |
זה באמת קצת מצחיק ...כניראה אתם לא יודעים מה זה לייבל...אבל בקטנה
אני באמת מחזיק ממכם בגלל היוזמה והרצון שלכם..כי כל בנאדם בפורום הזה היה רוצה לשמועה מוזיקה איכותית מתנגנת במועדונים בארץ ולא לכולם יש את הביצים כמו אצלכם ללכת אם זה ולנסות את זה על בשרם... אז אנשי פורום יקרים תפסיקו לחפש את הרע שבכל דבר ובמקום לנסות ולעזור ...אז אם יש משהוא שביכולתי לעשות כדי לעזור לכם...אני לרשותכם :) |
|
|
| Origin |
| אחי אמרתם שאתם לא יוצרים אז מה קשר לייבל ? |
|
|
| YoraY |
| quote: | | אחי אמרתם שאתם לא יוצרים אז מה קשר לייבל ? |
נו יענו ריליסים של
MIXED CD
..
עכשיו.....
"
As you may know MINERVA PRODUCTIONS is not only an artist booking and Management Company but also a private indie records label, on this page you will find a list of projects that was released by MINERVA PRODUCTIONS artists on MINERVA RECORDS or by self release.
"
אחי תמוכן להסביר לי מה זה הדבר הזה....
יש לי הרגשה שמדובר בחבורה של אנשים שמדמיינים יותר מדי ו"משחקים בכאילו" אחד גדול |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Origin
זה באמת קצת מצחיק ...כניראה אתם לא יודעים מה זה לייבל...אבל בקטנה
אני באמת מחזיק ממכם בגלל היוזמה והרצון שלכם..כי כל בנאדם בפורום הזה היה רוצה לשמועה מוזיקה איכותית מתנגנת במועדונים בארץ ולא לכולם יש את הביצים כמו אצלכם ללכת אם זה ולנסות את זה על בשרם... אז אנשי פורום יקרים תפסיקו לחפש את הרע שבכל דבר ובמקום לנסות ולעזור ...אז אם יש משהוא שביכולתי לעשות כדי לעזור לכם...אני לרשותכם :) |
וגם אני אהבתי תיוזמה ובאמת אני בא בגישה טובה תומך..... אפילו הצעתי את עצמי
יש להם כח רצון וזה הכי חשוב..... |
|
|
| Glenn-Holmes |
לא רוצה לפוצץ לכם את הבלון בפרצוף אבל כדאי מאוד שתרדו מההר שתפסתם עליו
"לייבל שמשחרר דיסקים ממוקססים"
תגידו לי ילדודס אתם רוצים לשחק בנדמה לי ולהיות הראשונים במדינה שמקבלים חזק בראש על שימוש במוזיקה לא חוקית?
מה נדפק לכם במוח?
יופי גם אני רוצה ליזום משחסר לי זה כסף אז אני ילך לגנוב מבתי עשירים
האם גם אותי כולם כאן יהללו על היוזמה הכבירה שלי?
אני מאוד מקווה שתגיבו פה לנושא הזה אבל אני לא משלה את עצמי...
מה כבר יש לכם להגיד חוץ מלהמשיך ולנסות להלהיב פה קבוצה של אנשים שיתמכו בכם בכיף מאחורי המקלדת בבית אבל יצביעו ברגליים כשזה ממילא יגיע למסיבה - וגם אלה שכבר יבואו אתם תמצאו את עצמכם בבעיה של הגדרת טווח גילאים - אבל מה אני משלה את עצמי...תמשיכו לחלום - אין עתיד לסצינה שתקום מילדי אינטרנט שמורידים טונות של מוזיקה כל יום וחולמים לנגן אותה להמונים...
משמוריד מוזיקה לא חוקית יכול להיות תומך נפלא של הסצינה - משרוצה לבנות אותה חייב להפנים את השינוי שהוא צריך לעשות
אם אתם לא מבינים את זה אנחנו נמצאים פה ונחכה לכם כמה שנים שיידרשו עד שתבינו את זה |
|
|
| S-DLC |
מן הסתם שלכל רליז שיוצא יש רשיון להפצה, אחרת זה יהיה כמו לצרוב 1000 דיסקים בבית ולמכור.
ני רואה שחלקחם נתפסתם חזק בעניין שדוד אמר שהוא שומע שירים הוינאמפ ורוצה להפיץ את זה לעולם..אבל בין מה שהוא שומע בבית לבין מה שיצא לציבור יש הבדל גדול. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by S-DLC
מן הסתם שלכל רליז שיוצא יש רשיון להפצה, אחרת זה יהיה כמו לצרוב 1000 דיסקים בבית ולמכור.
ני רואה שחלקחם נתפסתם חזק בעניין שדוד אמר שהוא שומע שירים הוינאמפ ורוצה להפיץ את זה לעולם..אבל בין מה שהוא שומע בבית לבין מה שיצא לציבור יש הבדל גדול. |
מה בדיוק ההבדל?
אני רוצה לדעת מה יהיה ההבדל הזה
מה זה רשיון להפצה? איך אתם משיגים בדיוק דבר כזה..?
ואת משיש לו בווינאמפ בבית מאיפה הוא מוריד?
אני לא סתם שואל
אני רוצה שתסירו תמסכות התמימות שלכם ותודו שהלייבל שלכם הוא בדיחה עלובה ומגוחכת שתוביל נגדכם מהר מאוד לתביעות משפטיות
ילדים תפסיקו לשחק בנדמה לי שבא לי לפתוח לייבל
מה בדיוק עשיתם כדי שאנשים ישמעו וייחשפו למוזיקה הזו? צרבתם כמה דיסקים של קטעים שהורדתם?
נו באמת...משמצחיק אותי שיש כאלה שרוצים לעזור לכם להיראות בדיחה |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מה בדיוק ההבדל?
אני רוצה לדעת מה יהיה ההבדל הזה
מה זה רשיון להפצה? איך אתם משיגים בדיוק דבר כזה..?
ואת משיש לו בווינאמפ בבית מאיפה הוא מוריד?
אני לא סתם שואל
אני רוצה שתסירו תמסכות התמימות שלכם ותודו שהלייבל שלכם הוא בדיחה עלובה ומגוחכת שתוביל נגדכם מהר מאוד לתביעות משפטיות
ילדים תפסיקו לשחק בנדמה לי שבא לי לפתוח לייבל
מה בדיוק עשיתם כדי שאנשים ישמעו וייחשפו למוזיקה הזו? צרבתם כמה דיסקים של קטעים שהורדתם?
נו באמת...משמצחיק אותי שיש כאלה שרוצים לעזור לכם להיראות בדיחה |
מה לעשות זה לא רק הם תירא כל המועדנים בארץ רובם זה הכל דיגיים שמנגנים על צרובים מורידים מאימיול סולסיק וכל זה ומנגנים במיסבה
אני בוקשי מכיר מישהו שמנגן על ויינלים פה ושם טל כהן מ- אף אף אף , רוברט גיטלמן ואני מבין גם למה ,סהר זנגלביץ וכו....
ממש אין הרבה כאלו
לרב הם ילדים קטנים שלא מבינים מהחיים שלהם במוזיקה ומתקלטים במסיבות הכל דרך פרוטקציות.....
אז לי אין לי מה לבוא אליכם בטענות זו תופעה בארץ אחרים יראו אתזה כדבר שהורס את המוזיקה ואחרים שהם הרב יראו אתזה כבסדר.....
הדבר היחיד ששונה אצלכם זה סגנון המוזיקה....
דבר נוסף הוא שרב הדיגיים בארץ מנגנים את אותה המוזיקה
אתה יכול ללכת למסיבה ולשמוע קטע מסיום אולי איזה 4 פעמים לרב קטעים של עופר ניסים הזה וזה קרא לי הרבה..... |
|
|
|
|