|
הרכב טראנס חדש Cyclic C נה לקרוא (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
עוד משו שצריך לציין..... אני מדבר יותר על הדור של גילאים 16-20
התינוקות ... הם אלה שצריך לחנך שיגדלו ושיהיו בני 23-25 אני בטוח שיפתחו את האוזניים שלהם גם לפרוג... והרדסטייל ועוד סיגנונות קיצוניים
אתה מדבר יותר על ההווה - האנשים שבונים היום את הסצנה. מדובר באנשים בוגרים 23-25 טיפה יותר פתוחים אבל עדיין לא מספיק לדעתי... צריך לתת להם הרבה בתמורה על המוזיקה הזאת.... אווירה-אנשים-מקום מדהים-סאונד על-אלכוהול.
בקיצר רסמי בלי עזרה של מגה מועדון אתה מוצא את עצמך נזקק לאיזה כמה ג'ובות ממש טובות כדי להרים פה הפקות רציניות וזה סיכון שאף אחד מאיתנו לא רוצה לקחת ...
ובא נחזור קצת לגבולות גיזרה..... השני חברה האלה הלכו בכיוון הנכון אבל אין להם הרבה שיווי משקל... וצריכים עזרה ולדעתי לבוא ולהשתגע עליהם על העובדה שהם לא קונים מקורי זה פשוט לאדע איך להגיד את זה או קנאה על השאיפה שאין לכם, או חסרות עונים או לאדע... מה הסרט שלכם מה אתם תוקפים אותם כמה דבילי זה יכול להיות הם בצד שלנו הלוווווו!??... כאילו למה שלא תזרום איתם, למה שלא תייעץ למה שלא תיתן יד אולי תמצא את עצמך יום אחד מנגן פרוג ושאנשים יגידו שזה במקום ו... לאדע שזה ממש טוב
(שוב... לא בקטע של הלייבל המצחיקול הזה... שם באמת הם יצאו קצת פליצה)
אבל אני בטוח שהם במהרה ירדו מהרעיון כשהם יסתכלו קצת יותר מלמעלה ויבינו תחוסר טקט שבו....... תזכור מדובר במתחילים...
מתחילים עם שאיפות כמו שלנו ורצון לא פחות גדול משלנו
הם רק צריכים עזרה של אנשים קצת יותר מנוסים...
לתקוף אותם זה ממש ילדותי
לעזור להם זה לדעתי בוגר
ולעזור זה גם: להעיר בכנות ובלי לתקוף בלי קשר! על הלייבל הזה... שמוציא להם שם של נובים ורצוי שיסגרו את הבקבוק מהר לפני שכל הגזים מתפרצים החוצה.... |
|
|
| DjChook |
רק לי מפריע שאתם כותבים כמה משפטים בשורה אחת?
לא יודע זה מכאיב לי על העיניים.. מצד שני אולי התעוררתי עכשיו ;)
בכל מקרה, תשתדלו לדפוק אנטרים פה ושם בשביל =]
בקשר לכל מה שנאמר פה לגבי פרוג. לדעתי זה לא שהקהל בארץ לא מוכן לזה
זה פשוט שהוא אוהב את מה שיש לו.. למשל אתה מציג את AS THE RUSH COMES
כ"פרוגרסיב" שאנשים אוהבים, ואני טוען שזה פשוט אחד השירים הכי טובים שיצאו, ולכן לא משנה איזה סגנון הוא מוגדר, הוא פשוט טוב.
יותר מזה, אתה בכלל לא יכול לדעתי VOCAL יכול לתפוס לא משנה באיזה סגנון הוא, אם המילים והנעימה נוגעת בך. וזה מה שקורה לרוב הטראנס שתופס תאוצה, ולא משנה עם זה שירי LASGO MOTORCYCLE או כל מני דוגמאות שלא עולות לי כרגע.... |
|
|
| Glenn-Holmes |
את שיברס תנסה לנגן קצת לאט יותר ככה שיוכל להשתלב איכשהו בסט פרוג ותראה איך שהוא נהרס...זה פשוט לא יישמע טוב
לגבי כל משכתבת אני לא חושב שאני ממש מסכים לגבי סהר צר לי...נכון הוא שם בארץ וטוב באמת שלא צריך רק להיות עופר ניסים כדי להיות שם...אבל עדיין אנשים מגיעים לאומן בגלל שזה האומן יותר מאשר בגלל שסהר מנגן שם
וכך או כך המוזיקה שסהר מנגן היא כמעט ההפך המוחלט מיינסטרים משגם נותן אולי תקווה שאם יש אנשים שבאים בשביל זה אז כנראה שיש עוד משהו פה בארץ
עכשיו לגבי העובדה שתקפתי תחבר'ה הללו ולטעמך זה לא בוגר
אוקיי לטעמי זה לא בוגר לבוא למקום חדש על תקן משיח
לטעמי זה לא בוגר לנסות להרויח קרדיט מבלי להשקיע את המינימום
ולטעמי זה לא בוגר לתלות תקוות עם כל הכבוד באנשים שאתה לא מכיר והרעיון שלהם הוא לא בדיוק בשורה חדשה פה
ורק אם שמת לב בהמשך כן ניסיתי להבין ולכוון ולתת עצות
ולגבי הקנאה...אתה מצחיק אותי אבל נזרום איתך
נכון אני מקנא בהם
החלטתי לתת את כל התקליטים שלי ואני חוזר לדי סי..איזו קנאה עזה אני חש
בחייך אל תצחיק אותי אם מראים לך א' ואתה מתעקש לראות ב' זו לא הבעיה שלי |
|
|
| DjChook |
| וג', אותי אתה בכלל לא רואה |
|
|
| YoraY |
| quote: | למשל אתה מציג את AS THE RUSH COMES
כ"פרוגרסיב" שאנשים אוהבים, ואני טוען שזה פשוט אחד השירים הכי טובים שיצאו, ולכן לא משנה איזה סגנון הוא מוגדר, הוא פשוט טוב.
יותר מזה, אתה בכלל לא יכול לדעתי VOCAL יכול לתפוס לא משנה באיזה סגנון הוא, אם המילים והנעימה נוגעת בך. וזה מה שקורה לרוב הטראנס שתופס תאוצה, ולא משנה עם זה שירי LASGO MOTORCYCLE או כל מני דוגמאות שלא עולות לי כרגע |
סעמק אני בקושי מבין תדברים שתאומר שתמערבב אנגלית ועברית באותה שורה..
בקיצור.... בא נצא מנקודת הנחה שרק טראקים בסיגנון כזה עם ווקאל-על ותמיכה בתבת זונה מהעולם... רק ככה תיכול להכניס שיר פרוג ושאנשים ימצאו חן בעיניו... וסתכל על העובדות..... אין שירי פרוג ברחבות אין... ועם נתונים כאלה גם לא יהיה... זה בחיים לא יכבוש פה תקהל ודיברתי את הדעה שלי בנושא..
אילן בא נשאיר את שיברז בצד הבנו שמדובר בטראק מזן מיוחד (למרות שניסיתי להביא לו במיקס עכשיו לא היה כזה אסון עוד יחסית לאחד שאין לו הרבה מושג בסט פרוג)
| quote: | | אוקיי לטעמי זה לא בוגר לבוא למקום חדש על תקן משיח |
מה עשית מזה.. משיח.... כולה באו עם הרעיון שלהם מה נראה לך יותר הגיוני לבוא בתור מסתננים לזיין תשכל חודש ואאאאאז לפצוח ברעיון המשיח... מה.. בכח צביעות.....?
ואם לא בא להם להיות חלק מהפורום והם רוצים רק עזרה של אנשים אסור?....
| quote: | | זה לא בוגר לנסות להרויח קרדיט מבלי להשקיע את המינימום |
ואני מניח מהדברים שאתה אומר שאתה מדבר על כסף...... יענו להשקיע זמן מאמץ תחיים זה לא נחשב השקעה? - רק השקעה כספית נראת בעינייך...
והם לא מנסים להרוויח קרדיט מה הקשר... כולה מנסים להכניס לרחבות קצת מוזיקה אלקטרונית...
ונכון תכלס אני באמת תולה תקווה באנשים שאני לא מכיר אבל אני מסתכל בעין טובה אני רואה את הנכונות שיש להם והם רוצים ללכת עד הסוף ואין סיבה להפריע להם...... תרוצה-תעזור תלא רוצה לפחות אל תפריע
ולא שמתי לב שניסית לעזור אבל אם תאומר אין לי כוונות לא להאמין..
ולא אמרתי "אתה מקנא בהם!" אמרתי שאני לא מבין מאיפה מגיעות ההתקפות האלה והצגתי את זה סתם כדוגמא ... כי באמת לא היה לי שמץ מה אתם יוצאים עליהם...
ומה אני אגיד לך תקנה תקליטים אני יודע שזה עושה לך טוב והלוואי והיה לי כסף לקנות גם ואני יודע שאני אגדל יהיה לי קצת יותר כסף בבנק אני אשקיע גם בזה....
בסופו של דבר לא התקליטים זה הביעה אלה הפטיפונים-והמיקסר הם שנותנים ת'כאפה של ההשקעה הכספית שאתה לא יודע אןם מדובר בביזבוז או בהשקעה משתלמת...
אני בטוח ב100% שהשקעה הכספית בציוד ובתקליטים זה ממש לא מה שישפיע על המשך הדרך שלהם.... עזרה לא תזיק......
(ביננו ... הם עומדים בפני משימה די קשה והייתי אומר אפילו במצב שלהם קצת בלתי אפשרית... אבל אני די מאמין שעם עזרה הם יוכלו להתקדם הרבה יותר ממה שהם יעשו בלעדי עזרה וזה מה שחשוב... סך הכל מדובר פה בהימור לא מסוכן... הם לא הולכים להפסיד פה ג'ובות ומצד שני מדובר פה בהימור שהסיכויים להרוויח ממנו כלומר להצליח במשימה שואף לאפס.. שוב לתת יד זה רק יגדיל את ההסתברות שההימור באמת ישאף לכיוון ההפוך...))
אני רק רוצה להבהיר שגם אני נגד הלייבל המזעזע הזה...
גם כי הוא לא חוקי בעליל
וגם כי זו שיטה גרוע מאד בנסיון לגרום להם לאהוב קלאבטראנס |
|
|
| Q-PiXeL |
לא קראתי את העמודים האחרונים אבל אני רק יגיב ל
glenn-holmes
על כל הקטע של הרשיונות וכל שאר הבולשיט
איפה ראית שתובעים דיג'יי על ניגן מוזיקה לא חוקית? הא??
פעם יחידה ששמתי שתבעו איזה דיג'יי זה היה באיביזה
וזה היה משהו מיוחד
תבין דבר אחד!!!
רוב האומנים בטראנס מחזיקים לייבלים משלהם, והם יודעים טוב מאוד שהכסף לא יגיע מהמוזיקה אלה מההופעות!
המוזיקה זה הפירסום שלהם!
אם לא היה אימול, דיסי ואת כל הסצינה של
MP3
אני הייתי רוצה לראות איך אומנים היו מתפרסים!!!
איך בדיוק דיג'יים/יוצרים אלומי שם מרוויחים כסף???
מהופעות!!!!!
אז תפסיק לחיות באשליה שלך שאם קנית מוזיקה תרמת כל כך ליוצר
כי לא מפה מגיע הכסף שלהם
המוזיקה זה כלי השיווק שלהם
אגב הייתה לי היכרות קצרה עם דויד באיזה שישי אחד במועדון
והבנתי שלאנשים האלו יש חזון ומוטיבציה אדירה
וכל עוד זה ישאר הם יצליחו!
תראו רק את ההשקעה באתרים, אם הייתם מגיעים לאתרים במקרה לא הייתם חושבים שמדובר במשהו גדול? ולא סתם כמה חבר'ה בצבא שהחליטו להקים משהו |
|
|
| YoraY |
תבעו גם איזה אחד באיטליה לפני כמה זמן הוא היה עולה לתקלט עם מחשב והרדיסק נייד מפוצץ
MP3
edit
טוב מכאן והלאה רוב הדברים שאני כותב זה תאורתי מבחינתי. הרבה פה יהיה נכון והרבה פה יהיה שטויות ואני אשמח לקבל הערות ותיקונים כי זה חומר שמעניין אותי
ושמע ע"פ הדברים שאתה אומר כל העולם צריך פשוט להוריד ולא לקנות... כי גם ככה זה לא פרנסה...
וזה לא נכון ...... יש טונה יוצרים שעושים מזה הרבה כסף מכל הרמות והסוגים.. ולדעתי מי שטוב ומתמיד עושה כסף טוב... ולא משנה אם הוא מוכר או לא...
אבל צריך לזכור גם שריליסים ובעיקר וינילים זה או למכורים או לחובבנים (עם כסף מהצד..)
או לתקליטנים ששואפים ליותר.. אני לא חושב שזה פשוט לכל מי שאוהב מוזיקה אלקטרונית כי עם כל הכבוד.... לא אני ולא הלייבל שמשחרר לא מצפה שעכשיו כל אחד שאוהב מוזיקה אלקטרונית ילך ויקנה פטיפון בהון כסף ואחר כך גם יחליק על השכל ויתחיל לקנות 2 שירים במחיר של 30 שקל, ומי ישמע שלא תגיד זה שירים עם תוכן משמעותי כמו זמרים מפורסמים וזה... כאילו זה בסופו של דבר 2 קטעים ארוכים בטירוף ורק קיקים וצלילים אלקטרוניים זה משו שבעוד שנה כבר יצא מהאופנה ועוד 5 שנים תתוכל לנגב עם זה תתחת... ואל תיקחו את זה קשה אני מדבר על קטעים יותר לכיוון אינסטרומנטליים מאד ושעשו את שלהם כאילו רואים שרוב הוינילים הם מוצרים מיקצועיים.. לא מצפים שסתם אנשים יקנו אותם בשביל הכיף שלהם......
(המשך בפיסקה השניה..)
_________________________
למחשבה:
עכשיו אפשר להעלות את התופעה של מקסי סידי.. תחשבו לבד על ההיגיון שבהם ע"פ מה שכתבתי, מדובר בקטעים שהיו תקליטים והחליטו שיש להם פוטנציאל לגעת ברגשות המוזיקאלים גם של תקליטנים וגם! של החובבנים הכי חובבניים שיש בגלל זה מהדרים את הריליס משקיעים בו תמונות, הרבה מיקסים, איכות גבוהה.. ולרוב מוצאים גם שירים אקסטרה.. שהרוכש ירגיש שהוא לא שרף
פה תכסף שלו...... סתם משו למחשבה
__________________________
בגלל זה לייבלים מפותחים ומקושרים עם חברות מיוחדות שפשוט מעיפים את המוזיקה שלהם לכל חור בעולם וככה עוד אפשר להסתמך על כמות של... בממוצע..... 500-1000 תקליטנים שיקנו תריליס (לאדע כמה בערך, כל אחד זה שונה.. אל תיפלו עלי בקטע הזה)
אני חושב שבגלל זהנהוג לשחרר אלבומים
MIXED CD...
איפשהו זה גישור בין אוהבי מוזיקה אלקטרונית כאלה שלא יכולים או רוצים להשקיע ובין וינילים.....
אם אתה לא אחד מהשלושה האלה
מכורים או חובבנים (עם כסף מהצד..)
או תקליטנים
לדעתי אף אחד לא מצפה שתקנה משו...
כאילו אם יוצר באמת היה רוצה שיקנו תקטע שלו אזרחים תמימים הוא היה קודם מוציא את השירים שלו על סידי לא? כאילו מה החוכמה להוציא תקליט כתשעים אחוז מהעולם כבר שכח מה זה פטיפון.....
כאן בארץ אין לי שמץ של מושג לדוגמא ממה חנות כמו פאנקי פיש מתקיימת...
נראה לי רק מהעובדה שהיא "מונופול" ופשוט כל אחד שרוצה לקנות ריליס איכותי הולך לשם.. לאדע... תעזרו לי לדעת |
|
|
| Hydroid |
מה שאני יודע זה שעד היום לא כל כך תבעו אבל כן אנשים בגללנו כבר מישהו נתבע (יותר נכון תחנת רדיו) ואני שמחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!
ויהיו עוד ואני ועוד אנשים (כולל לייבלים גדולים שאתם אומרים שמודים כל יום לדיסי) ילחמו ויתבעו ואל תדאגו מה שאני מבטיח זה שאחרי שתתחיל להיות בלאק ליסט ודיג'יים בעלי שם לא יעשו גסט מיקסים לילדים בני 10 שמנגנים לא חוקי אז תתחיל הבעייה שכל האמ פי 3 דיג'ייז....
וויינלים זה לא לחובבנים ולא לכלום וזה נשמע פי 10 יותר טוב מהחומר שמביאים על אמ פי 3.....הבעייה היום שלאנשים לא אכפת איך טראק נשמע במסיבה ולא שמים כבר זין אם זה ריפ או לא סבבה אין בעייה אם זה לא פוגע בכם (למרות שאני לא מבין איך בנאדם חובב טראנס יכול להקשיב לדיג'יי שמנגן רליסים מהאינטרנט שנשמעים כמו חרא במסיבה ולהנות)תהנו כל עוד אתם יכולים את הסצנה של האמ פי 3 אי אפשר כבר לדפוק אבל את הדיג'איים אפשר ואני מקווה מאוד שנצליח....לא מבין איך אנשים שואהבים תמוזיקה הזאת בכלל יכולים לתמוך בדבר הזה יעני אנשים תראו איך הכל ירד ברמה זה בגלל האמ פי החרא!!! |
|
|
| Hydroid |
מה שאני יודע זה שעד היום לא כל כך תבעו אבל כן אנשים בגללנו כבר מישהו נתבע (יותר נכון תחנת רדיו) ואני שמחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!
ויהיו עוד ואני ועוד אנשים (כולל לייבלים גדולים שאתם אומרים שמודים כל יום לדיסי) ילחמו ויתבעו ואל תדאגו מה שאני מבטיח זה שאחרי שתתחיל להיות בלאק ליסט ודיג'יים בעלי שם לא יעשו גסט מיקסים לילדים בני 10 שמנגנים לא חוקי אז תתחיל הבעייה שכל האמ פי 3 דיג'ייז....
וויינלים זה לא לחובבנים ולא לכלום וזה נשמע פי 10 יותר טוב מהחומר שמביאים על אמ פי 3.....הבעייה היום שלאנשים לא אכפת איך טראק נשמע במסיבה ולא שמים כבר זין אם זה ריפ או לא סבבה אין בעייה אם זה לא פוגע בכם (למרות שאני לא מבין איך בנאדם חובב טראנס יכול להקשיב לדיג'יי שמנגן רליסים מהאינטרנט שנשמעים כמו חרא במסיבה ולהנות)תהנו כל עוד אתם יכולים את הסצנה של האמ פי 3 אי אפשר כבר לדפוק אבל את הדיג'איים אפשר ואני מקווה מאוד שנצליח....לא מבין איך אנשים שואהבים תמוזיקה הזאת בכלל יכולים לתמוך בדבר הזה יעני אנשים תראו איך הכל ירד ברמה זה בגלל האמ פי החרא!!! |
|
|
| DjChook |
יש משהו במה שאתה אומר
ששוטרים יתחילו לעשות חיים קשים לדיג'יים שמנגנים ללא זכויות יוצרים
מצד שני אני אוהב ללכת למסיבות חיילים, ושמה זה הכל צרובים
אז אולי באמת עדיף שזה לא יהיה ככה
בסופו של דבר, אי אפשר להתמודד עם זה. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Hydroid
מה שאני יודע זה שעד היום לא כל כך תבעו אבל כן אנשים בגללנו כבר מישהו נתבע (יותר נכון תחנת רדיו) ואני שמחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!
ויהיו עוד ואני ועוד אנשים (כולל לייבלים גדולים שאתם אומרים שמודים כל יום לדיסי) ילחמו ויתבעו ואל תדאגו מה שאני מבטיח זה שאחרי שתתחיל להיות בלאק ליסט ודיג'יים בעלי שם לא יעשו גסט מיקסים לילדים בני 10 שמנגנים לא חוקי אז תתחיל הבעייה שכל האמ פי 3 דיג'ייז....
וויינלים זה לא לחובבנים ולא לכלום וזה נשמע פי 10 יותר טוב מהחומר שמביאים על אמ פי 3.....הבעייה היום שלאנשים לא אכפת איך טראק נשמע במסיבה ולא שמים כבר זין אם זה ריפ או לא סבבה אין בעייה אם זה לא פוגע בכם (למרות שאני לא מבין איך בנאדם חובב טראנס יכול להקשיב לדיג'יי שמנגן רליסים מהאינטרנט שנשמעים כמו חרא במסיבה ולהנות)תהנו כל עוד אתם יכולים את הסצנה של האמ פי 3 אי אפשר כבר לדפוק אבל את הדיג'איים אפשר ואני מקווה מאוד שנצליח....לא מבין איך אנשים שואהבים תמוזיקה הזאת בכלל יכולים לתמוך בדבר הזה יעני אנשים תראו איך הכל ירד ברמה זה בגלל האמ פי החרא!!! |
יש משהו שאני יכול להגיד חוץ מלהסכים?
יפה הרעיון הזה של הבלאקליסט דרך אגב..שמעתי הוא מתחיל לתפוס כותרות כרגע :D
בו נגיב רגע לכמה שטויות פה - צר לי שאני קורא לזה שטויות אבל זה פשוט שטויות...
אז תפסיק לחיות באשליה שלך שאם קנית מוזיקה תרמת כל כך ליוצר"
כי לא מפה מגיע הכסף שלהם
"המוזיקה זה כלי השיווק שלהם
השאלה היא אדון יקר מי חי פה באשליה...
אתה רוצה שאני יתאר לך את המציאות בעוד מספר שנים לא רב? וזה לא פרי דמיוני אלא משיחות עם אנשים שחיים ונושמים את הסצינה ברחבי העולם (אני מדבר איתך על יוצרים ודי גיים שנמצאים יותר משנה שנתיים בעסק)
מחירי ייצור התקליטים בעולם כיום עולים בעקבות עליית מחירי (תחזיקו חזק) השמן בעולםץ מסתבר ששמן הוא אחד מהמרכיבים ההכרחיים בתהליך ייצור התקליט וזה מתווסף להוצאות הלא זולות שבהדפסת תקליטים בכלל
במצב הזה העתיד עושה רושם יוביל למעבר של יותר ויותר לייבלים קטנים ובינוניים שלא מסוגלים לשרוד בעידן הנוכחי של השקעה גדולה בהדפסת תקליטים ואי החזרת ההוצאות האלו (ע"ע הפסדים) - לייבלים אלה יעברו להפצה דיגיטלית (ע"ע אמ פי שלוש בתשלום) כך שאפשר כבר לצייר מצב ריאלי לצערנו הרב שבו רק הלייבלים הגדולים ממשיכים ליצור תקליטים..אבל האם ריבוי אנשים עם דיעות כמו של
q-pixel
יאפשר את המשך קיומם של הליייבלים הגדולים שימשיכו להדפיס ויינילים? ובכן מדהים לדעת שהעתיד הממש לא רחוק מבשר שגם כאן הבשורות לא טובות וגם הלייבלים הגדולים צפויים לנטוש בשלב זה או אחר את ייצור התקליטים
זה גבירותי ורבותי אוהבי הסצינה יהיה הסימן הראשון הגדול ביותר לסוף של הסצינה כמו שרובנו מכירים אותה
מה השלב הבא? כדור שלג ענק של לייבלים קטנים שלא שורדים בגלל היעדר כמות מכירות מספקת ולכן מעלים מחירים - בעתיד הלא רחוק מחיר של 2 פאונד (יותר מ-16 שקל) לקטע בודד יהיה המינימום סביר מאוד להניח
פרומואים וקטעים חדשים יעלו לפחות 3 פאונד (25 שקל) לקטע בודד אחד!
אז יבוא אדם כמו קיו פיקסל ויגיד על הזין הם עושים כסף מהופעות
אז בוא אני יגיד לך בחור - אתה מה זה צריך לשים שעון מעורר כבר כדי להתעורר מהסרט הזה שאתה שרוי בו
למה?
בוא נמשיך עם תסריט האימים שלי
לייבלים קטנים סוגרים בגלל הפסדים
לייבלים גדולים מתקשים לתפקד כי שוב מחיר נמוך מדי של אמ פי3 לא מכסה להם תהשקעה (כן ייצור ויינילים זה הוצאה יקרה אבל בטח לא היחידה שיש ללייבל) ונאלצים להעלות מחירים
אנשים כמו קיו פיקסל שמים זין ומורידים לא חוקי
עוד לייבל ועוד לייבל כמו אפקט דומינו נקלעים לקשיים ונאלצים לסגור...
עם מה נשאר? כמות מצומצת של לייבלים אם בכלל
עכשיו אדון קיו פיקסל בוא נסביר לך משהו
המטרה של ליייבל כמו כל עסק היא להיות רווחי
אם הוא לא רווחי לא שווה לא לפעול
אם כל האנשים בעולם הם בדיעה שלך לא יהיה אף לייבל רווחי
אם לא יהיה אף לייבל רווחי לא יהיה אף לייבל
אם לא יהיה אף לייבל לא תהיה אף דרך לתגמל יוצרים
אם לא תהיה דרך לתגמל יוצרים...מאוד סביר להניח שלא יהיו יוצרים
יופי קיו פיקסל
נהנית מהעולם הבדיוני שתיארתי?
אתה רשאי להסתלבט עלי מעכשיו ועד 2008
ב-2008 מאוד יכול להיות שתזכר בי כשתשאל את עצמך מה קרא שכל הקבוצות שחרור הארורות הללו כמעט לא משחררות קטעים וגם כשהן כן הקטעים נשמעים זוועת עולם
ואז אולי תבין סוף סוף באיחור של כמה שנים מה החשיבות של קניית תקליטים/דיסקים/אמ פי שלושים לסצינה - בטח יותר מהפאקין קבוצות שחרור האלה שאתה מאמין שתורמים לסצינה
אם זה לא היה עצוב שאתה מאמין בשטות הזו זה היה מצחיק |
|
|
| Shahar |
אומרים שעוד כמה שנים גם יפגע בכדור הארץ קרחון וכל העולם יימחק
אז איך נדע אם כל המגילה שכתבת פה באמת תקרה?
מזה משנה מה יהיה עוד כמה שנים?
רק כשזה יקרה נוכל לדעת אם צדקת או לא
אז בשביל מה להתווכח על זה ולטחון את זה?
מה שיהיה יהיה
מי שחושב ככה - שיחשוב ככה
מי שלא מסכים - שלא יסכים
אף אחד גם ככה לא ישתכנע
למה הטרדים חייבים לחזור על עצמם?? |
|
|
|
|