|
הרכב טראנס חדש Cyclic C נה לקרוא (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| coby |
תגידו מעניין אותי לדעת משהו..
אני לא שומע סטים כל כך אז אין לי מושג בזה.. אבל ארמין באמת עושה משהו מיוחד בסטים שלו? . כאילו הוא עושה משהו שאף אחד אחר לא יכול לעשות
?
שמעתי פעם סט שלו, זה היה מאילת אני חושב, וזה היה נשמע כמו כל סט אחר שאפשר לשמוע ב
di.fm |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
הסט מאילת היה זוועתי לא קנה מידה..
תשמע את ARMIN ONLY |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אח שלי החומר הזה שאתה לוקח...
מאיפה משיגים? נשבע לך לא הבנתי כלוםפ מהפוסט שלך....חשבתי שיש ציניות ואז באו כמה משפטים מה זה תלושים...
|
רוצה להתארגן ? :stongue:
סתם.. אני לא משתמש
זה הם משתמשים בי..
קראת לי תלוש ? :whip: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
שחר אתה הולך מדוגם?! יא אללה הצבא באמת משנה אנשים |
חחחחחח אני הכי אוהב את זה
המדים נראים עלי בנזונה והצרתי את החולצה אז אני אוהב
| quote: | Originally posted by DjChook
בתכלס שחר אני גאה בך על ענין המדים
אני גם מסכים שחייל צריך להראות ולהתנהג עם יותר אחריות מחייל רגיל
אני יודע שכשאני עומד ברמזור אדום, וילד שוקל עם לחצות אותו, והוא מסתכל עלי ואני עליו, אז הוא אומר לעצמו שהוא לא יחצה, כי חיילים לא חוצים.. אולי זה ישמע לכם פלצני אבל אני מאמין בזה |
:D
| quote: | Originally posted by coby
תגידו מעניין אותי לדעת משהו..
אני לא שומע סטים כל כך אז אין לי מושג בזה.. אבל ארמין באמת עושה משהו מיוחד בסטים שלו? . כאילו הוא עושה משהו שאף אחד אחר לא יכול לעשות
?
שמעתי פעם סט שלו, זה היה מאילת אני חושב, וזה היה נשמע כמו כל סט אחר שאפשר לשמוע ב
di.fm |
הוא ממקסס בצורה יפה ומיוחדת
הוא לא סתם מכניס תטראק
תמיד המיקסים שלו מעניינים והחיבור עצמו יפה |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by coby
תגידו מעניין אותי לדעת משהו..
אני לא שומע סטים כל כך אז אין לי מושג בזה.. אבל ארמין באמת עושה משהו מיוחד בסטים שלו? . כאילו הוא עושה משהו שאף אחד אחר לא יכול לעשות
?
שמעתי פעם סט שלו, זה היה מאילת אני חושב, וזה היה נשמע כמו כל סט אחר שאפשר לשמוע ב
di.fm |
שום דבר מיוחד
זה פשוט הפוזה שלו ...השם והסטייל
הוא כמו טייסטו ופול ואן דייק יכולים לתקלט חרא ועדיין יתלהבו מהם
כי אנשים באים בנקודות הנחה שהם הכי טובים ומושפעים סתם
ששמעתי את פול ואן דייק באיביזה ממש לא התלהבתי ממנו
ככה זה...צריך כריזמה ולהיות אומן מפורסם
לא חייב להיות איכותי הכי הכי העיקר שיש לך פרסום |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
שום דבר מיוחד
זה פשוט הפוזה שלו ...השם והסטייל
הוא כמו טייסטו ופול ואן דייק יכולים לתקלט חרא ועדיין יתלהבו מהם
כי אנשים באים בנקודות הנחה שהם הכי טובים ומושפעים סתם
ששמעתי את פול ואן דייק באיביזה ממש לא התלהבתי ממנו
ככה זה...צריך כריזמה ולהיות אומן מפורסם
לא חייב להיות איכותי הכי הכי העיקר שיש לך פרסום |
לא מסכים איתך בכלל
ובוא אני יגיד לך למה..
טייסטו חרא נכון
ארמין לא
וקח כמה דוגמאות
אני פעם לא אהבתי אסוט
לא משך אותי..
אבל התחלתי לשמוע תסטים שלו ולראות את המעברים שהוא עושה וזה פשוט הדליק אותי..
וקח דוגמא יותר רצינית..
אני לא אוהב מגמיקסים
כל המיקסים שעושים עם תוכנות..
פשוט תמיד שנאתי את זה כי זה נראה לי דפוק ומעברים מגעילים ומשעממים..
עד ששמעתי את המיקס שהוא עשה באסוט 182 (סוף 2004) חשבתי שסתם זה הולך להיות סט רגיל
אבל כשראיתי את המעבר הראשון הבנתי שזה מגמיקס ממוחשב והמשכתי להקשיב
ופתאום ראיתי שזה יפה רצח
מיקסים מושלמים..יצרתיים..רואים שהשקיעו מחשבה ומאמץ
הוא השקיע שבועיים בזה
זה כבר מראה שהוא לא עושה סתם דברים באוויר בגלל שהשם שלו מדבר בשבילו
כל הסט היה מושקע
מעברים מיוחדים שרק הפכו את הסט ליותר סוחף ומהנה
ככה אפשר למדוד מקצועיות של דיג'יי
וראו שם שהוא ממש מקצועי ויצירתי
כי למקסס כל אחד יודע
החוכמה זה לעשות את המיקס מעניין ולדעת איך לבחור את הטראקים ולסדר אותם
וזה מה שראו שם
תהיה בטוח שאם ארמין יירד ברמה אני יודה בזה |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא מסכים איתך בכלל
ובוא אני יגיד לך למה..
טייסטו חרא נכון
ארמין לא
וקח כמה דוגמאות
אני פעם לא אהבתי אסוט
לא משך אותי..
אבל התחלתי לשמוע תסטים שלו ולראות את המעברים שהוא עושה וזה פשוט הדליק אותי..
וקח דוגמא יותר רצינית..
אני לא אוהב מגמיקסים
כל המיקסים שעושים עם תוכנות..
פשוט תמיד שנאתי את זה כי זה נראה לי דפוק ומעברים מגעילים ומשעממים..
עד ששמעתי את המיקס שהוא עשה באסוט 182 (סוף 2004) חשבתי שסתם זה הולך להיות סט רגיל
אבל כשראיתי את המעבר הראשון הבנתי שזה מגמיקס ממוחשב והמשכתי להקשיב
ופתאום ראיתי שזה יפה רצח
מיקסים מושלמים..יצרתיים..רואים שהשקיעו מחשבה ומאמץ
הוא השקיע שבועיים בזה
זה כבר מראה שהוא לא עושה סתם דברים באוויר בגלל שהשם שלו מדבר בשבילו
כל הסט היה מושקע
מעברים מיוחדים שרק הפכו את הסט ליותר סוחף ומהנה
ככה אפשר למדוד מקצועיות של דיג'יי
וראו שם שהוא ממש מקצועי ויצירתי
כי למקסס כל אחד יודע
החוכמה זה לעשות את המיקס מעניין ולדעת איך לבחור את הטראקים ולסדר אותם
וזה מה שראו שם
תהיה בטוח שאם ארמין יירד ברמה אני יודה בזה |
אני מסכים עם שחר..
פעם ראשונה בטרד הזה :tongue3
גם אני פעם זלזלתי נורא באסוט.. פעם ב.. הייתי מוריד ולא מתלהב..
עד שנדלקתי.. ע"ע ASOT 170 |
|
|
| DvJ |
ארמין תותח בהעברות הוא שולט באבלטון כמו מלךך
כמו שאמרו פה תשמע תסטים שלו מ
Armin Only
ו גם תסט שלו
A State of Trance 200 xxl
תשמע תשעתים הראשונות פשוט מדהיםם....
וחכה גם לסוף השנה למגמהמיקס שלו עוד שבועיים....
בקשר לטיאסטו יש פעמים ויש פעמים
אני יכול להגיד לך שפעם ממש התלהבתי מהסטים יותר מהיום אבל שמע אתזה הסט שלו לא מזמן ב
Heineken Music Hall
אחד הסטים הטובים של השנה גם החיבורים בין הקטעים......... |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by DvJ
בקשר לטיאסטו יש פעמים ויש פעמים
אני יכול להגיד לך שפעם ממש התלהבתי מהסטים יותר מהיום אבל שמע אתזה הסט שלו לא מזמן ב
Heineken Music Hall
אחד הסטים הטובים של השנה גם החיבורים בין הקטעים.........
|
טייסטו תקליטן סופהדרך
אפילו שיש מגמה של שנאה כלפיו
הוא היה וישאר גדול. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
תשמע כל החברה האלה הם מנהלי לייבלים ולא סתם לייבלים אלא לייבלים מצליחים - לא זגור לגבי סאשה בנושא הזה אבל בכל מקרה קטע שחתום באחד מהלייבלים הללו של השמות הגדולים יהיה קטע מתוגמל שיזכה להכנסה לא רעה של כמה מאות יורו לפחות
בכל אופן מן הסתם יש הגיון במה שאתה אומר |
לא הבנת לחלוטין מה שאני אומר
אני חושב שצריך להפסיק לשלשל כסף לטיאסטו,אני לא רוצה שכמה גרושים מהסטים שלו יילכו ללייבל שלו,אני רוצה שרבע מהשכר שלו כל ערב יילך לחברות תקליטים אחרות שאת הטראקים שלהם הוא מנגן...שירימו את הלייבלים הפחות מצליחים שהם מיתפרנסים על חשבונם.
סאשה עושה איזה 200 אלף$ ללילה וכמה חיילים מישראל צריכים להחזיק את הסצנה הזאת על תרומות?
ועוד דבר:
הסצנה הזאת צריכה ללכת בכיוון יותר של לייב אקטס כמו שיקיין ופוש,אם מייק היה מופיע בארץ כתקליטן לא הייתי אפילו חושב על ללכת לזה אבל אם פוש היו מופיעים הייתי רץ לשם,זה מה שייתן יותר כבוד למפיקים וייקח את האובר-כבוד של התקליטנים,יעזור להציל את הז'אנר הזהואף יכניס אותו
יותר למיינסטרים כמו שההופעות המעפנות של אינפקטד הצליחו. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Viber
לא הבנת לחלוטין מה שאני אומר
אני חושב שצריך להפסיק לשלשל כסף לטיאסטו,אני לא רוצה שכמה גרושים מהסטים שלו יילכו ללייבל שלו,אני רוצה שרבע מהשכר שלו כל ערב יילך לחברות תקליטים אחרות שאת הטראקים שלהם הוא מנגן...שירימו את הלייבלים הפחות מצליחים שהם מיתפרנסים על חשבונם.
סאשה עושה איזה 200 אלף$ ללילה וכמה חיילים מישראל צריכים להחזיק את הסצנה הזאת על תרומות?
ועוד דבר:
הסצנה הזאת צריכה ללכת בכיוון יותר של לייב אקטס כמו שיקיין ופוש,אם מייק היה מופיע בארץ כתקליטן לא הייתי אפילו חושב על ללכת לזה אבל אם פוש היו מופיעים הייתי רץ לשם,זה מה שייתן יותר כבוד למפיקים וייקח את האובר-כבוד של התקליטנים,יעזור להציל את הז'אנר הזהואף יכניס אותו
יותר למיינסטרים כמו שההופעות המעפנות של אינפקטד הצליחו. |
לפני הכל אין לי כוח לצטט גם את שחר אבל אני רק יגיד במילה אחת שאני מסכים עם 99 אחוז משהוא אמר...
עכשיו לגביך
אני לא בקיא בנושא ואיתי בטח יוכל להגיד יותר ממני נראה לי שיש איזשהו איגוד מסוים שמפריש על השמעות במועדונים ליוצרי הקטע כסף שהם מקבלים שנתית כתגמולים (בנוסף לכסף שהם מקבלים על ההחתמה בלייבל) שוב איתי יוכל להבהיר את זה טוב יותר ובכל מקרה משאתה אומר זה לא משהו שאני יכול להתווכח עליו - אני חושב שאתה צודק לחלוטין ברעיון הזה
לא הבנתי לגבי פוש...למיטב ידיעתי והבנתי פוש זה פרויקט סולו של מייק - לא ידוע לי שזה פרויקט שלו עם יוצר נוסף וגם מעולם לא שמעתי על הופעה לייב של מייק כפוש...אם יש לך לינק כלשהו שיאשר את העניין אני ישמח לראות ולבדוק
מעולם לא ראיתי שמעתי גם על הופעה לייב של שיקיין...בארץ זה אמור לעלות הון תועפות להערכתי...ושוב להערכתי גם בחול הם בטח לא עושים יותר מדי הופעות לייב (העניין הזה נפוץ מאוד ברייבים המתקיימים ברחבי העולם ופחות כהפקה עם מספר די גיים מצומצם)
בכל מקרה הרעיון עצמו של הופעה לייב של ציקיין נשמע לי מאוד מאוד מעניין! - האלה היא...בקרב ה-לא קלאברים מי עוד זוכר את ציקיין? |
|
|
| omergunr |
פייי איזה אספת הורים אחד המצחחחחחחחחחיקים
תנך מבחן 8
מדעים בוחן 32
חשבון בחנים 15,30
:@@@@@@@@@@@@@@@@
כמו שצריךך ;) |
|
|
|
|