|
2-2-2002;Dutch Dimension....Hoe was Het?? (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Sumaya |
| quote: | Originally posted by Uniq
waar zit dat twcmp3 toch .... irc ken ik ze nie finduuh en op het internet ook nie ...
Iemand ???
Uniq |
Omdat ze dat niet willen????
Ok stuur in PM gegevens van een werkende ftp server die bij iemand THUIS staat, dan wel op kabel (chello of @home of beter).
Dan stuur ik hem wel door naar de eerste 10 mensen. Daarna vind ik het wel welletjes. |
|
|
| Uniq |
als u dat zou willen doen dan ben ik u zeer erkentelijk ...
Thanks..
Uniq |
|
|
| Sumaya |
Stuur je gegevens en je hebt het :)
Kleine moeite... ok der mogen nog 9 andere mensen :P |
|
|
| Uniq |
dat is een goede want die weet ik nie ...... ben ik nu de zwakste schakel ??... :)
Uniq |
|
|
| Dr. Kuipers |
Ik had er al een keer omgevraagd, maar dan nog een keertje :p.
Zou je mij ook een pmetje kunnen sturen :)
Onwijs bedankt |
|
|
| stampertje |
A please paas mij die ook ff ik heb um vannacht opgenomen dachtik :( , maar ik wilde gaan luisteren en t was echt kut-kwaliteit, en heel er zacht...
Dus please!! |
|
|
| Sumaya |
Ik bedoelde dus: jullie sturen MIJ de gegevens waar ik kan uploaden en ik doe het :)
Ik wacht op de gegevens :) En jullie op de set :D
En de kwaliteit die ik heb is VET |
|
|
| Bellie |
Yep het was idd erg vet.Enige minpunt van de avond was alleen dat we op de gastenlijst zouden staan.Kwamen we er niet op voor.Mochten we zwart kaartje halen.1 van 60 en 1 van 70 euro.fokking duur.maar ja dat kon mijn avond niet verpesten.vette avond,goede sfeer,Mooie dames en natuurlijk relaxede muziek.Ennuh PCP2017 als jij CJ Bolland al vond beuken,wat dacht je dan van speedy j - electric deluxe en Gaiden - Point Blank (Speedy J mix).Wooow wat was dat vet zeg daar in de HMH.gewoon 2 dikke technoraggers gedraaid.cool :D
GREETZ!! |
|
|
| WTB |
Als alle TranceAddicts nou ff zo aardig zijn om als ze de set hebben deze in hun Shared Folder van Audiogalaxy te zetten. Zo krijgen de mensen met een minder snelle verbinding ook een kans om hem te downen. Alvast bedankt,
WTB.
ps: Ik had 'm vannacht ook geprobeerd op te nemen maar om een of andere vage reden heb ik alleen het eerste kwartiertje (en dus niet de 7 uur waar ik 'm op ingesteld had).:( :( :( |
|
|
| Sumaya |
| quote: | Originally posted by WTB
Als alle TranceAddicts nou ff zo aardig zijn om als ze de set hebben deze in hun Shared Folder van Audiogalaxy te zetten. Zo krijgen de mensen met een minder snelle verbinding ook een kans om hem te downen. Alvast bedankt,
WTB.
ps: Ik had 'm vannacht ook geprobeerd op te nemen maar om een of andere vage reden heb ik alleen het eerste kwartiertje (en dus niet de 7 uur waar ik 'm op ingesteld had).:( :( :( |
Ik heb dus geen audiogalaxy en ga het er ook niet naar uploaden whatsover :P Aanbieden via verbindingen waar wij alleen maar over kunnen dromen vind ik voldoende, een ftp servertje open zetten is dan niet zo heel veel werk toch? |
|
|
| Bellie |
35=Speedy J - Electric Deluxe....Hahahaha wat vet was dat zeg..damn
hij draaide ook nog Gaiden - Point Blank (Speedy J Mix)
GREETZ!! |
|
|
| WTB |
| quote: | Originally posted by Sumaya
Ik heb dus geen audiogalaxy en ga het er ook niet naar uploaden whatsover :P Aanbieden via verbindingen waar wij alleen maar over kunnen dromen vind ik voldoende, een ftp servertje open zetten is dan niet zo heel veel werk toch? |
Hehe, het lijkt erop dat je nog nooit van AudioGalaxy gehoord hebt. Geeft niet, de mensen hier die wel audiogalaxy hebben (en een snelle verbinding) zullen waarschijnlijk wel de set in hun Shared Folder gooien. Met AudioGalaxy kun je je download namelijk 'resumen' iets dat voor de langzame verbindingen (die voor mij bijvoorbeeld) toch wel een must is bij een set van 7 uur. Het maakt me niet echt uit waar ik hem vandaan krijg, ALS ik 'm maar krijg (en zo snel mogelijk :) :) ).
WTB. |
|
|
|
|