return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
2-2-2002;Dutch Dimension....Hoe was Het?? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Henkie_henk
ik ook
Robvef
quote:
Originally posted by Henkie_henk
ik ook


Tof, lijkt me wel een goede voor een meeting. Ik weet alleen niet hoe de indeling daar is. Iemand met ideeen
Robvef
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Yep! ik ben der ook bij! Heb er al super zin in! Tiėstoooooo :)
en we moeten zeker weer een meeting fotootje maken! :cool: :) :D


Moet ik nu alweer mijn digicam gaan meenemen. :D :D :D Ik zie je de 2de
!_PeTrUs_!
OK, de volgende mensen gaan naar DD. Nu kijke wie er allemaal op de meeting komen :D

===============
Petrus
Donna
RV
Smirnoff
Remy-D
Yarnie
Ding Chavez
Jappio
Little Theseus
Blighty
Bouma-Bros
Muppet
Partyhardy!
tango
Raymond
T.H.C.
Henkie_Henk
Robvef
BeLLiE
===============

MEETING: 01:00 uur op Tribune (2e verdieping) links in de hoek
(dus als je de Tribune opkomt (eerst 2 trappen omhoog, dan een smal gangetje door) aan de linkerkant)

EN QUOTE DE LIJST NOU GEWOON ALS JE MEEGAAT. DAN HOEF IK NIET ELKE KEER DIE LIJST BIJ TE WERKEN

GReeTZ
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Yarnie
23.00 s wel een beetje vroeg volgens mij.......k weet nl. niet of iedreen dat kan halen.........ik warschijnlik niet dus......
lijkt me daarom beter om iets later af te spreken
half 1 ofzo dan weten zeker dat iedreen binnen is

cheerz

yarnie



Kom je maar eerder.
tijs08
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

OK, de volgende mensen gaan naar DD. Nu kijke wie er allemaal op de meeting komen

===============
Petrus
Donna
RV
Smirnoff
Remy-D
Yarnie
Ding Chavez
Jappio
Little Theseus
Blighty
Bouma-Bros
Muppet
Partyhardy!
tango
Raymond
T.H.C.
Henkie_Henk
Robvef
TIJS08 <-----------
===============

GReeTZ

Als je ook komt, QUOTE me dan ff en voeg je naam er gewoon bij. Scheelt mij weer posts :D


Ik ben zeker van de partij, meeting is altijd leuk! eindelijk eens kennis maken met al die trance addicted people, kben erg blij met deze internet site, weet ik dat ik niet de enige gek ben die LEEFT voor trance!

wetende dat meeting weleens (zeg maar vaak) mis lopen hoop ik dat ik er ben, als ik het niet vergeet en helemaal in de wondere klanken van de heer thijs op ga :cool: ! Kzal mijn alarm zetten :)

greetzzzz
tijs08
ff voor de duidelijkheid

links op de tribune!!

is dat links voor ons, dus als je de zaal in kijkt

of links als je beneden staat en naar de tribune kijkt

??????

ik denk dat het eerste het meest logisch is, maar ben al eerder mensen kwijt geraakt op een feest die toen niet helemaal helder :) meer, het dus niet snapte en links en recht op deze manier door elkaar haalde
T.H.C.
quote:
Originally posted by tijs08
ff voor de duidelijkheid

links op de tribune!!

is dat links voor ons, dus als je de zaal in kijkt

of links als je beneden staat en naar de tribune kijkt

??????

ik denk dat het eerste het meest logisch is, maar ben al eerder mensen kwijt geraakt op een feest die toen niet helemaal helder :) meer, het dus niet snapte en links en recht op deze manier door elkaar haalde

petrus zei:En dan in de linkerhoek. (dus als je de tribune op komt Links!!!!)om verwarring te voorkomen....
Yarnie
1uur s mooie tijd dan ben k zeker van de party op de meeting

zie joe @ DD

woeiiiiiiiiiiiiiii
Donna
quote:
petrus zei:En dan in de linkerhoek. (dus als je de tribune op komt Links!!!!)om verwarring te voorkomen....


Wrom nou niet gewoon t zelfde plekkie,heb ik eeeeeeeindelijk s een meeting gevonden,gaan ze de spot weer veranderen *ARGH*

Nouw okeej,maar dan moet peter zn kerstmuts weer op!!!:D

T.H.C.
quote:
Originally posted by Donna


Wrom nou niet gewoon t zelfde plekkie,heb ik eeeeeeeindelijk s een meeting gevonden,gaan ze de spot weer veranderen *ARGH*

Nouw okeej,maar dan moet peter zn kerstmuts weer op!!!:D

Dat is volgens mij dezelfde plek....het kan aan mij liggen hoor :conf:
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by T.H.C.

Dat is volgens mij dezelfde plek....het kan aan mij liggen hoor :conf:


DONNA, tis gewoon op dezelfde plek hoor. Wat doe je nou moeilijk dan.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement