|
2-2-2002;Dutch Dimension....Hoe was Het?? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Wil je graag dat ik je handje vasthou dan??? :):):)
Gaat René ook btw ?? |
Tuurlijk en Wouter ook. De rest weet ik nog nie :D, maar dat zoeken ze maar uit... |
|
|
| Little Theseus |
w00t w00t w00t!
De dag na mn laatste tentamen van deze periode naar Tiesto!!!
woei!
kheb mn kaartje al :D so count me in :):):) |
|
|
| blighty |
Hi all,
I will be there!!
Greetz,
Blighty |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Er gaan er dus redelijk wat. Als jullie nog willen meeten moet je het maar zeggen. Dan weet ik wel de ideale plek :D
GReeTZ |
|
|
| Donna |
| omg niet weer he??!! zugt dat word weeeeeeeeeeeeer al die trappen:P |
|
|
| DjRV |
Ok tot nu toe is de list dus:
Petrus
Donna
RV
Smirnoff
Remy-D
Mido
Yarnie
Ding Chavez
Jappio
Little Theseus
Blighty
begint al aardig lijstje te worden...:D |
|
|
| Muppet |
Ik kom ook....dus ik kan ook bij het lijstje...en ik wil wel meeten...voor het eerst een paar mede-ta zien
Greetz Muppet |
|
|
| Bouma-Bros |
Wij zijn er ook.
Hou ons op de hoogte van een evt. meeting...... :cool:
grtz,
Sido en Sander |
|
|
| blighty |
Hi Bouma's
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Wij zijn er ook.
Hou ons op de hoogte van een evt. meeting...... :cool:
grtz,
Sido en Sander |
Lijkt me echt leuk om jullie eens te spreken, kunnen we het een keer hebben over die travels van jullie richting The Gate en dergelijke waar ik eerlijk gezegd heeeeel erg veel interesse in heb.
Greetz,
Blighty |
|
|
| Partyhardy! |
Yep! ik ben der ook bij! Heb er al super zin in! Tiëstoooooo :)
en we moeten zeker weer een meeting fotootje maken! :cool: :) :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ok tot nu toe is de list dus:
Petrus
Donna
RV
Smirnoff
Remy-D
Mido
Yarnie
Ding Chavez
Jappio
Little Theseus
Blighty
Bouma-Bros
Muppet
Partyhardy!
Laten we zeggen 23:00 uur op de Tribune boven. En dan in de linkerhoek. (dus als je de tribune op komt Links!!!!)
Als het te vroeg is moet je het maar ff laten weten.
GReeTZ |
|
|
| Raymond |
Eeeee vergeet mij niet !!!!!!!
Ik ben ook aanwezig.......... :D |
|
|
|
|