return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
2-2-2002;Dutch Dimension....Hoe was Het?? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Donna
Laat mij nou ook gewoon is mekkeren!:D


k dacht ff andersom:p
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Robvef


Moet ik nu alweer mijn digicam gaan meenemen. :D :D :D




Ja! ;) ik heb gisteren mijn innercity foto's opgehaald van mijn wegwerpcamera, ze waren cool om terug te zien maar kwa kwaliteit :( absoluut niet denderend dus dan is zo'n digicam wel heel relaxt! maar ja, dan moet je er wel de hele avond mee rond zeulen.

quote:

Ik zie je de 2de


Zeker weten! Party!! :D :) :D
tango
isset eigenlijk onderhand al uitverkocht?

grtz,
TNG
Smirnoff
Smirnoff is ook nig steeds van de partij !!
Ik heb iets gehoord over een dresscode kan dat kloppen ??

Orange ???
Smirnoff
quote:
Originally posted by Smirnoff
Smirnoff is ook nig steeds van de partij !!
Ik heb iets gehoord over een dresscode kan dat kloppen ??

Orange ???



I moet O zijn :eyes:
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Smirnoff



I moet O zijn :eyes:


LOL, zo kom je wel snel aan de 400 ja.

Maar je hebt gelijk. Ik heb ook iets over een dresscode orange gehoord
Donna
Ja en daarom deden we t toch juist anders geloof ik?:P
Smirnoff
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


LOL, zo kom je wel snel aan de 400 ja.

Maar je hebt gelijk. Ik heb ook iets over een dresscode orange gehoord


400 !! tjonge dat duurt dan nog wel even.
02-02-02 dan is toch ook het feesie van willem en maxima in de arena?
wordt wel gezellig druk dan daar.
Vandaar Oranje pfff...

Oranje zuigt !
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Smirnoff


400 !! tjonge dat duurt dan nog wel even.
02-02-02 dan is toch ook het feesie van willem en maxima in de arena?
wordt wel gezellig druk dan daar.
Vandaar Oranje pfff...

Oranje zuigt !


Neeeeeej, das 01-02-02, 02-02-02 is de huwelijks nacht, dan hebben ze wel betere dingen te doen ;) ;) ;)
tijs08
ja, dan zuigt de oranje waarschijnlijk!

Vinyl Boy
ik baal onwijs dat ik niet kan gaan...9 uur tiesto, damn, dat ik dat moet missen!!!

kmoet volgende dag om 8 uur op schiphol zijn wegens vertrek naar barcelona! weet iemand toevallig vette clubs in barca?
Donna
hm dan ga je toch gewoon vanuit daaro naar schiphol???
Lekkah ff pitte in tha plane,mot geen prob wezen lijkt me:D
Ennuh nee in barca benk nie zo thuis,k ga liever naar de hmh:P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement