|
2-2-2002;Dutch Dimension....Hoe was Het?? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
Laat mij nou ook gewoon is mekkeren!:D
k dacht ff andersom:p |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Robvef
Moet ik nu alweer mijn digicam gaan meenemen. :D :D :D |
Ja! ;) ik heb gisteren mijn innercity foto's opgehaald van mijn wegwerpcamera, ze waren cool om terug te zien maar kwa kwaliteit :( absoluut niet denderend dus dan is zo'n digicam wel heel relaxt! maar ja, dan moet je er wel de hele avond mee rond zeulen.
Zeker weten! Party!! :D :) :D |
|
|
| tango |
isset eigenlijk onderhand al uitverkocht?
grtz,
TNG |
|
|
| Smirnoff |
Smirnoff is ook nig steeds van de partij !!
Ik heb iets gehoord over een dresscode kan dat kloppen ??
Orange ??? |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Smirnoff is ook nig steeds van de partij !!
Ik heb iets gehoord over een dresscode kan dat kloppen ??
Orange ??? |
I moet O zijn :eyes: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
I moet O zijn :eyes: |
LOL, zo kom je wel snel aan de 400 ja.
Maar je hebt gelijk. Ik heb ook iets over een dresscode orange gehoord |
|
|
| Donna |
| Ja en daarom deden we t toch juist anders geloof ik?:P |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
LOL, zo kom je wel snel aan de 400 ja.
Maar je hebt gelijk. Ik heb ook iets over een dresscode orange gehoord |
400 !! tjonge dat duurt dan nog wel even.
02-02-02 dan is toch ook het feesie van willem en maxima in de arena?
wordt wel gezellig druk dan daar.
Vandaar Oranje pfff...
Oranje zuigt ! |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
400 !! tjonge dat duurt dan nog wel even.
02-02-02 dan is toch ook het feesie van willem en maxima in de arena?
wordt wel gezellig druk dan daar.
Vandaar Oranje pfff...
Oranje zuigt ! |
Neeeeeej, das 01-02-02, 02-02-02 is de huwelijks nacht, dan hebben ze wel betere dingen te doen ;) ;) ;) |
|
|
| tijs08 |
| ja, dan zuigt de oranje waarschijnlijk! |
|
|
| Vinyl Boy |
ik baal onwijs dat ik niet kan gaan...9 uur tiesto, damn, dat ik dat moet missen!!!
kmoet volgende dag om 8 uur op schiphol zijn wegens vertrek naar barcelona! weet iemand toevallig vette clubs in barca? |
|
|
| Donna |
hm dan ga je toch gewoon vanuit daaro naar schiphol???
Lekkah ff pitte in tha plane,mot geen prob wezen lijkt me:D
Ennuh nee in barca benk nie zo thuis,k ga liever naar de hmh:P |
|
|
|
|