return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 
2-2-2002;Dutch Dimension....Hoe was Het?? (pg. 14)
View this Thread in Original format
Jappio
Hij heeft idd een superset neergezet! Was een heel erg gaaf feest! TIESTO RULZZZ!
WTB
quote:
Originally posted by moogwai


wil jij echt 700 MB gaan downloaden met een modempje :eyes::eyes::eyes:


Download jij 'm anders ff voor me?? Dan zet je 'm op cd en stuur je die naar me op (of je komt het cdtje persoonlijk naar Groningen brengen). Alvast bedankt en tot ziens :D :D :D ,

WTB.
Sumaya
Heb er wel van gehoord maar als ik moet kiezen tussen audiogalaxy (is traag) of ftp (500 kbyte/s), dan ga ik toch voor die ftp. Via ftp komt hier alles ook binnen :)

Dus niet omdat ik het niet ken maar gewoon omdat die snelheid een stuk beter is.

En als je vraagt om links: ik kan ze nog altijd niet geven en je zou er niets aan hebben ivm IP-restrictie :)
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by moogwai
WTF :conf: .. is die set nu al gereleasd.. hebben die releasers niks beter te doen :D

Ik heb 'm lekker op de videoband.. toen ik vannacht thuis kwam hoorde ik net de "standaard" tiesto mix... Hidden Flight, Flight 643 en Fancy Fair :)

Vanmorgen ff eerste deel geluisterd.. en dat was zwaar relaxt.. vooral Allure en dan dat zeer "chill" nummer New Order. Nu nog ff de mix op m'n PC zetten :):



hij was een uur na de uitzending al gerelled :D
Robvef
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Whahaha, was de eerste foto mislukt ofzo, of vond je het gewoon leuk dat ik met m'n vinger in m'n neus zit :D


Niet eens opgelet, maar met die eerste foto had ik een probleempje met uploaden. Hij gooide heel die foto doordewar. Beetje jammer. :D :D :D
T.H.C.
quote:
Originally posted by Little Theseus

Lol ik ga mn bed trouwens maar is in; kheb gewoon tot 12 uur 's middags doorgefeest; ik was nog naar een afterparty in de 538 I-dance geweest :D


lol, best stoer, ik was veels te verrot, moest ook nog 2,5 uur in de trein zitten.Daarna meteen gaan slapen, werd vanmiddag zeer verdwaast wakker en ik dacht dat het misschien al wel maandag was, maar kwam er gelukkig snel achter...

Die groepsfoto is wel leuk maar ik sta gvd helemaal achteraan, maar sta nog wel op die foto met met vlag van willem en maxima, haha 1 van de vier zit aan de alc. je kan als het goed is wel zien wie...hehe coole actie van die vlag smirnoff!! was nog verekte handig om je neus in te snuiten ofnie?
Optimus
quote:
Originally posted by Robvef

De foto van de meeting. Heel leuk om iedereen te zien.


die gele is toch wodan? links is petrus? en wie zijn die chicks?:D:D:D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Optimus


die gele is toch wodan? links is petrus? en wie zijn die chicks?:D:D:D


Die naast mij zit is Annalies. Das een vriendin van ons. En die chick die achter me staat is Donna :D
tijs08
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Daar is strax de groepsfoto voor. Ik vond de meeting zeer geslaagd, hoop mensen gezien en het private feestje met tijs08 op jan johnston zal ik nooit vergeten :D

GreetZ, DC


zekers niet, was echt fantastisch... SKYDIVE woooooeeeeeeeiiiiiii!!
en ik heb haar echt geen noot vals horen zingen! jammer dat ik je daarna niet meer heb gezien :(

zo ik ben ook weer bij kennis en vond het echt een geslaagde meeting (al kan ik me nog maar een paar mensen voor me halen) en dus zeker ook een heel erg geslaagd feestje!!
En my man PartyHardy jezus, relaxed feestje ofnieee:D ! oja nog ff over solarlevel... ik geeft er 25 piekies voor ;)

Coole fotooooos Robvef!!

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


En die chick die achter me staat is Donna :D


en ik sta rechts van haar :):D
tijs08
volgens mij draaide hij ook:

Miro - by your side

en

Mauro picotto - Prendi & Scappa

maar pin me er niet op vast:D

Remy D
32: Marc Norman - Overkill
49: Tranquility Base - Razorfish (Above & Beyond Banging Mix)
55: Nalin & Kane - Open Your Eyes (El Barco Para Es Vedra Mix)
63: Solar Factor - Deep Sonar

Zo nog een paar nummertjes.

En het feest was er echt 1 om NOOOOOIT te vergeten. :D:D
blighty
Hi all,

Ow, wat een gruwelijk lekker feest was dat!:)
Ik kan niet al te veel vertellen nu, ben best wel brak en mijn bedje ziet er (ondanks het feit dat er niemand in ligt) heeeeel aantrekkelijk uit. All I wanted to say is dat ik de foto's laat ontwikkelen deze week waarna ik ze online zet, de link plaats ik hier. Oh, ik wilde alle TA's waarvan ik de hand heb geschud (en de rest of course) bedanken voor de toffe meeting. En Robvef, beter dat je je cam terug hebt man,..

Greetings,
Blighty
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement