|
2-2-2002;Dutch Dimension....Hoe was Het?? (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Robvef |
Ik had ook nog wel meer foto's willen nemen, maar helaas werd bij de set van Dimitri mijn camera ingenomen en kon ik hem aan het einde weer ophalen. Aan de ene kant flink klote :whip: :whip: :whip:
Maar aan de andere kant, kon vanaf die tijd flink gaan springen zonder dat ik me zorgen hoefde te maken over het eventueel verliezen van mijn camera :D :D :D |
|
|
| Smirnoff |
Waarom ben je links begonnen met tellen ??
Nu ben ik nummer 12, ik haat 12 veel te dicht bij de 13.
Als je nou rechts begint ben ik nummer 1 ;) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Waarom ben je links begonnen met tellen ??
Nu ben ik nummer 12, ik haat 12 veel te dicht bij de 13.
Als je nou rechts begint ben ik nummer 1 ;) |
sorry man, ik zal het zo dadelijk gelijkverander hoor ;) :D |
|
|
| Little Theseus |
w00t ik vind die foto echt lache!
Alleen jammer dat ik net ff in gesprek was met Blighty waardoor mn gezicht er niet op staat. Toch handig die nummertjes!
Oja Petrus; als je me voorsteld aan een meisje die je kent (Annalies), zeg dan ook meteen of ze vrij is of niet ipv "je moet haar wel zoenen" ;):p |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
w00t ik vind die foto echt lache!
Alleen jammer dat ik net ff in gesprek was met Blighty waardoor mn gezicht er niet op staat. Toch handig die nummertjes!
Oja Petrus; als je me voorsteld aan een meisje die je kent (Annalies), zeg dan ook meteen of ze vrij is of niet ipv "je moet haar wel zoenen" ;):p |
jeeeh het was gewoon een vette orgie daaroo ;), nee grapjuuhhh.. tja na een feest heb je altijd wel spijt dat je nie geweest ben maar ja dan had je maar moeten gaan (en ik kon echt nie, geen geld en een pw week (waarin ik nu zit:whip: )) maar ja, ik ben blij dat het iig leuk was voor degene die wel zijn gegaan!! :D:D
ps. robvef, nie op de meeting foto maar je hebt wel een aantal andere geinige fotos (met party hardy vaak in de hoofdrol :D) |
|
|
| Bouma-Bros |
Hi TA's,
Wegens probelen aan onze server hebben we een tijdelijke website waar we de foto's op hebben geknald van Dutch Dimension:
http://members.home.nl/boumabros
Als je www.NiLa.nl niet meer okomt dan weet je dus waar het aan ligt.
Helaas hebben we de TA-meeting misgelopen doordat we aan de (zoals afgesproken! :D ) linkerkant waren als je de tribunes oploopt.... Volgende keer beter!
Sido & Sander (100% Bouma-Bros.) |
|
|
| tijs08 |
MEETING: 01:00 uur op Tribune (2e verdieping) links in de hoek
(dus als je de Tribune opkomt (eerst 2 trappen omhoog, dan een smal gangetje door) aan de linkerkant)
dit was afgesproken, en je kunt de tribune van maar 1 kant op, ja op is misschien niet het goed woord, je kunt de tribune mar van 1 kant bereiken is beter! en dan links! dus dat is recht vanuit jullie oogpunt!
Jammer dat jullie er niet bij waren, khad jullie graag eens ontmoet, had de meeting nog leuker gemaakt:D
fottoos ziijn trouwens super, geeft het feest goed weer, al was het nog gaver dan het eruit ziet

he was the man .....SOLO |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Oja Petrus; als je me voorsteld aan een meisje die je kent (Annalies), zeg dan ook meteen of ze vrij is of niet ipv "je moet haar wel zoenen" ;):p |
Uhhh, sja... (krapt maar eens op z'n hoofd)
ik nie weet meer :D |
|
|
| Ding Chavez |
Bellie op de foto @ www.steeffie.com
8 rij foto's 1e foto :D
GreetZ, DC |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Donna
Die nalin&Kane is zowwww mooooooooi!!! |
Yep, die is idd erg goed. Ik ken hem alleen onder een andere naam:
The Villa 004 - Open Your Eyes (staat op een cd van Illusion = discotheek in Lier, Belgie).
Maar dat is echt een meeeeeeeeeeeeesterlijk nummer |
|
|
| Donna |
Trouwens manne,leukkkkk jullie ontmoet te hebben:)
Ennuh muppet,geeft nie hoor,kep ook een zeer zware stem tuurlijk,en borsthaar:D :D :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Donna
Trouwens manne,leukkkkk jullie ontmoet te hebben:) |
Ja, ik vond het ook een openbaring. Heel leuk om je nu eens irl te zien. Eerste x dat we elkaar nuchter tegen kwamen ofnie (bij de jassen).
:whip:
|PeTrUs| says: *Woeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii* |
|
|
|
|