|
2-2-2002;Dutch Dimension....Hoe was Het?? (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
Grinz jah:P
En ik vond je nuchter ook heel lief hoor,wat ik me afvraag he,waren er nou echt zoveel op en afstapjes tijdens ons wandelingetje naar overal en nergens?
Volgens mij bleven we van dingetjes afstappen enzo,werd r gek van:stongue: |
|
|
| Jappio |
Although the party on 2-2-2002 was in Amsterdam I will speak English because there where also a lot of people from abroad.
Thanks to everybody for making this night the most memorable one of my life.
The 9 hours went by way to fast and I didn't want to stop playing.
It was great to see everybody happy and the vibe was amazing.
I wish we could do it again tonight but on the other hand I want to keep this memory forever. So I won't do a Tiëstosolo again in the HMH because it would never top
the first one.
Thanks again for a night I will never forget...
Love, Tiësto
http://www.djtiesto.com
| quote: | | Thanks again for a night I will never forget... |
Goh.. ik ben dus niet de enige die er zo over denkt haha :D :D |
|
|
| Ding Chavez |
UMG, dit doet ie dus niet meer...
Jammer, maar toch fijn dat je dan kan zeggen dat je bij de enige solo in de HMH bent geweest :)
GreetZ, DC |
|
|
| tijs08 |
| wat ben ik blij dat ik geweest ben! De datum 02-02-02 zal me altijd bij blijven als 1 van de beste feesten ooit:D |
|
|
| Sicko |
yeeeeehoeee
zeker weten, één van de beste feesten waar ik ooit geweest ben!! :D
Weet iemand welke zender opnames maakten en wanneer het uitgezonden wordt? |
|
|
| Henkie_henk |
haha het werd 2 februarie uitgezonden (dus (heb) je radio en casette dek aan(gezet)) lol
[Release Date.: Feb-03-2002 |
|
|
| Sicko |
hehehe funny funny :p
maar ik was erbij in HMH en het was toppie. Maar het gaat mij ff om de tv-opnames |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Sicko
hehehe funny funny :p
maar ik was erbij in HMH en het was toppie. Maar het gaat mij ff om de tv-opnames |
Die zijn a.s. Zaterdag op TMF natuurlijk :D |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Die zijn a.s. Zaterdag op TMF natuurlijk :D |
Haha, ik hoop voor je dat ze gaan knippen in die band petrus, jij stond toch zo-->:eyes:<--in de camera te staren?:stongue: |
|
|
| Donna |
| mja hij stond idd bij de deur de tmf-manne te annoyen:P |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Donna
mja hij stond idd bij de deur de tmf-manne te annoyen:P |
Ik zie: "Ik ben het nieuwe gezicht van 2002" met zulke :eyes: doppe in m'n knar
:D |
|
|
| Ruben_Dubbink |
heb deze thread niet echt gevolgd, het kan dus een beetje uit de toom vallen:
zat net te kijken op djmixes2k voor die set van Tiesto,
tranceaddict wordt daar ook nog aangehaald.......wie heeft d'r allemaal geholpen met het compleet maken van de tracklist?
GreetZ RubDub
hier het stukje:
The djmixes2k webmaster - 02.12.02
Part 2 of the amazing Tiesto set is ready. It's hard to imagine but this part is infact even better than part 1 :-) Modem links split in smaller files as requested. Thanks to the good people from the forum at Tranceaddict for the updated tracklists! 3 excellent new sets coming up next, after part 3 of Tiesto of course. |
|
|
|
|