|
2-2-2002;Dutch Dimension....Hoe was Het?? (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik ben nog opzoek naar een kaartje voor een vriend van me. T zal wel heel lastig worden, maar je weet nooit. En anders had ie maar eerder moeten beslissen dat ie mee ging :D
GReeTZ |
ja, zo ken ik ook nog 3 mensen.... zo achterlijk!!
als je er heen wilt koop je toch gelijk op tijd een kaartje, da snap ik dus niet dat ze dan zo lang wachten. Ik had mijn kaartje vorig jaar al!
sooooo ik ga helemaal los op DD!!!!!!
eeerst 2 weken inhouden vol met tentamens enzo en dan 2 feb.!!!
Wooooooeeeeeeeiiiiiii! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik ben nog opzoek naar een kaartje voor een vriend van me. T zal wel heel lastig worden, maar je weet nooit. En anders had ie maar eerder moeten beslissen dat ie mee ging :D
GReeTZ |
ja, zo ken ik ook nog 3 mensen.... zo achterlijk!!
als je er heen wilt koop je toch gelijk op tijd een kaartje, da snap ik dus niet dat ze dan zo lang wachten. Ik had mijn kaartje vorig jaar al!
sooooo ik ga helemaal los op DD!!!!!!
eeerst 2 weken inhouden vol met tentamens enzo en dan 2 feb.!!!
Wooooooeeeeeeeiiiiiii! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik ben nog opzoek naar een kaartje voor een vriend van me. T zal wel heel lastig worden, maar je weet nooit. En anders had ie maar eerder moeten beslissen dat ie mee ging :D
GReeTZ |
ja, zo ken ik ook nog 3 mensen.... zo achterlijk!!
als je er heen wilt koop je toch gelijk op tijd een kaartje, da snap ik dus niet dat ze dan zo lang wachten. Ik had mijn kaartje vorig jaar al!
sooooo ik ga helemaal los op DD!!!!!!
eeerst 2 weken inhouden, vol met tentamens enzo en dan 2 feb.!!!
Wooooooeeeeeeeiiiiiii! |
|
|
| tijs08 |
nou dat was nou niet echt de bedoeling!
zinloos posten nee, maar dit kan natuurlijk ook niet
excuses:( :( |
|
|
| Jappio |
Dammmmn! Ik heb echt zo'n verschrikkelijke zin in
Dutch Dimension!!
Maar ja,, ik zal wel niet de enige zijn die de dagen al weer zit af te tellen :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
:p :p :p Ik zie jullie allemaal over 13 n8jes!! :p :p :p |
|
|
| tango |
Ik weet niet of jullie er al van op de hoogte zijn, maar het wordt (voor een deel) uitgezonden op Radio538!!! :D
Dat wordt dus gewoon een lekkere live-set om na te genieten......
w00000h000000000000
grtz,
TNG |
|
|
| Donna |
Ja er wordt 4 uur lang uitgezonden,onze basicbeats crew gaat t hoogstwaarschijnlijk (alleen onder extreme situaties niet) uitzenden op ons online radiostation,you all know, http://www.basicbeats.net
En ze zullen daarbij t nodige feestje met elkaar hebben in de chan op irc #basicbeats.
Dus voor degenen die niet gaan,je kunt altijd daar nog meefeesten;) |
|
|
| Donna |
| Als t zo doorgaat waarschijnlijk niet Mister Tealk:P |
|
|
| Teal'k |
Wat bedoel je Donna, dat het niet doorgaat?
Wat een vertrouwen weer.... |
|
|
| TimeportE |
| wat ik hoorde was dat er 6 uur zouden worden uitgezonden.. of heb ik nu weer foutieve informatie??? :):) |
|
|
|
|