|
2-2-2002;Dutch Dimension....Hoe was Het?? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
En wtf betektn dit dan:
Imtheochaidh soir is siar A dtainig ariamh An ghealach is an ghrian Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh an ghealach's an ghrian An Daoine og is a chail 'na dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh a dtainig ariamh an duine og is a chail ne dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day
Tering....
En barca is cool, ben ik zelf ook geweest. Alleen weet geen clubs te vinden... |
|
|
| Remy D |
| Het is uitverkocht dus als je nog geen kaartje heb dan heb je nu VETTE PECH!!!!!!! |
|
|
| Mysteric |
Via VVV, GWK en Ticketservice ist uitverkocht ja...
maar bij sommige voorverkoopadressen hebben ze nog wel heb ik begrepen |
|
|
| Vinyl Boy |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
En wtf betektn dit dan:
|
dat zijn nou de lyrics van chicane - saltwater, dus even oefenen dan kun je meezingen! |
|
|
| Donna |
ik ben zowwwww verliefdddddddd op chicane-saltwater!!!
Blijft 1 van de allermooiste voor aaaaaaaaaaaaltijd.
Zow,weten jullie dat ook weer,maarre........
IK HEB ZIN IN DD!!!!!!:D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Donna
ik ben zowwwww verliefdddddddd op chicane-saltwater!!!
Blijft 1 van de allermooiste voor aaaaaaaaaaaaltijd.
Zow,weten jullie dat ook weer,maarre........
IK HEB ZIN IN DD!!!!!!:D |
De Thrillseeker remix is werelds, en ik heb ook zin in DD :D:D
Trouwens Clannad vin ik zoieozo mooie cd hebben. |
|
|
| Teal'k |
/mij is ook van de partij
tot nu toe dus:
Petrus
Donna
RV
Smirnoff
Remy-D
Yarnie
Ding Chavez
Jappio
Little Theseus
Blighty
Bouma-Bros
Muppet
Partyhardy!
tango
Raymond
T.H.C.
Henkie_Henk
Robvef
TIJS08
Teal'k |
|
|
| Donna |
Clannad ownzzzz bigtime,dacht je dan van dat nummer met bono van u2,nah maar idd,cdtje van clannad en er kan weinig misgaan;)
Maarre sjeem hey mensuh,vet lange lijst al,en nog steeds geen hond die een redbull voor me mee naar boven neemt,tsssssk:D |
|
|
| Donna |
| post dan ook niet:) |
|
|
| Ding Chavez |
Ik ga dan ook maar een heeeeel klein beetje off-topic:
WAAROM ffs een reclame op tmf als de kaarten toch al zo goed als uitverkocht zijn... Of moet iedereen ff weten dat the dj's ook langskomen?
GreetZ, DC |
|
|
| jochumj |
| quote: | Originally posted by Donna
post dan ook niet:) |
ok ik zal het onthouden.
maar ik had ff nix te doen dus d8 ik:
laat ik is ff wat gaan posten anders blijf ik
altijd een tranceAddict in training en dat wil ik ook
niet.
snappie ;) |
|
|
|
|