|
2-2-2002;Dutch Dimension....Hoe was Het?? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Ik ga dan ook maar een heeeeel klein beetje off-topic:
WAAROM ffs een reclame op tmf als de kaarten toch al zo goed als uitverkocht zijn... Of moet iedereen ff weten dat the dj's ook langskomen?
GreetZ, DC |
Volgens mij wel!! :D :D :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by jochumj
ok ik zal het onthouden.
maar ik had ff nix te doen dus d8 ik:
laat ik is ff wat gaan posten anders blijf ik
altijd een tranceAddict in training en dat wil ik ook
niet.
snappie ;) |
Useless posten is hier niet zo gewilt. En pas na 400 posts kan je een eigen titel kiezen. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Useless posten is hier niet zo gewilt. En pas na 400 posts kan je een eigen titel kiezen. |
Och, dan post je toch stiekem op de Chill Out of Humour of Sports section, daar merken ze t niet zo snel ghehehehe:D:D:D |
|
|
| TrAnCeRuLeS |
Standaard dat ik ga! Vorig jaar was ik ook, en ik denk dat ik nog nooit zo'n goede set van Tiesto heb gehoord, -> dus dat beloofd wat!!!
Is het trouwens gewoon niet een 'Blackhole-Party' ofzo? Cor, Montana, en Tiesto klinkt mij aardig als blackhole in de oren....
maar goei, gewoon knalluh dus,
MZZL |
|
|
| Donna |
hmmm nee net niet,want komt die rodrigues (of hoe je dat ook noemt) gast ook niet?
Dus niet helemaal een blackhole feesie |
|
|
| !_PeTrUs_! |
 
 
 
 
 
Zo, ik heb er wel zin in :D |
|
|
| Donna |
| Ik heb r meestal zin in:stongue: |
|
|
| T.H.C. |
| En ik heb er ALTIJD zin in:stongue: |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Optimus
Och, dan post je toch stiekem op de Chill Out of Humour of Sports section, daar merken ze t niet zo snel ghehehehe:D:D:D |
haha.. ja
ja eh.. alleen in chill krijg je er geen posts bij alst goed is :)
je moet vooral int sport forum wezen.. k zou vooral int sportsforum kijken..:)
minder dan 2 weekies nog :) |
|
|
| Donna |
| nog 13 nachies!!!:eyes: :D |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by Donna
nog 13 nachies!!!:eyes: :D |
:):):):):):):):):):) IK HEB ER ZIN IN!!!!!!!!!!!!!!!!! (eerste feest :))
Greetz Muppet |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik ben nog opzoek naar een kaartje voor een vriend van me. T zal wel heel lastig worden, maar je weet nooit. En anders had ie maar eerder moeten beslissen dat ie mee ging :D
GReeTZ |
|
|
|
|