|
2-2-2002;Dutch Dimension....Hoe was Het?? (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| stampertje |
man hij doet ut nu niet meer :( hopelijk doet ie ut straks wel weer. Zo niet kunnen de genen diem wel hebben ff sharen op audiogalaxy of kazaa?? :)
Je doet dan een hoop mensen een plezier!! massols |
|
|
| T.H.C. |
| nog een vraagje...wie vroeg mij bij de meeting hoe ik aan mijn nick kom?...want volgens mij heb ik toen een hoop onzin uitgekraamt, maar weet het niet zo goed meer allemaal, beetje wazig... |
|
|
| Leander |
Kan iemand mij AJB een link sturen waar de set is te downloaden....
Ik was er en het was zo tof :eyes: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
nog een vraagje...wie vroeg mij bij de meeting hoe ik aan mijn nick kom?...want volgens mij heb ik toen een hoop onzin uitgekraamt, maar weet het niet zo goed meer allemaal, beetje wazig... |
misschien was ik dat wel:conf: :conf: :conf: :conf:
maar als ik het was; maakt niks uit ik :eyes: weet echt niet meer waar je die nick vandaan hebt, of dacht dat je hem vandaan had:D |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by tijs08
misschien was ik dat wel:conf: :conf: :conf: :conf:
maar als ik het was; maakt niks uit ik :eyes: weet echt niet meer waar je die nick vandaan hebt, of dacht dat je hem vandaan had:D |
Ok, het ging me meer om wie dat was...vind ik een beetje irritant dat ik geen namen heb onthouden. |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Ok, het ging me meer om wie dat was...vind ik een beetje irritant dat ik geen namen heb onthouden. |
De meeste kan ik ook niet onthouden, dus dat maakt niet uit. Alleen de mensen die er op dat moment echt uitspringen kan ik onthouden. Smirnoff en onze priester zal ik nooit meer vergeten. :D :D :D |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Robvef
De meeste kan ik ook niet onthouden, dus dat maakt niet uit. Alleen de mensen die er op dat moment echt uitspringen kan ik onthouden. Smirnoff en onze priester zal ik nooit meer vergeten. :D :D :D
|
Tja..... ik kan me nog wel vaag wat voor de geest halen, heb ik toevallig met jou vooraan staan lullen tijdens Mark Norman - Overkill
????? Dacht het wel hé ???
greetzz... smirnoff !!!! |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Tja..... ik kan me nog wel vaag wat voor de geest halen, heb ik toevallig met jou vooraan staan lullen tijdens Mark Norman - Overkill
????? Dacht het wel hé ???
greetzz... smirnoff !!!! |
Je hebt d8 ik toen met mij zitten lullen...tijdens een redelijk lomp nummer...je was toen lekker vaag aan het doen:D
Greetz Muppet |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Muppet
Je hebt d8 ik toen met mij zitten lullen...tijdens een redelijk lomp nummer...je was toen lekker vaag aan het doen:D
Greetz Muppet |
Ow, kan best wel ik ken alleen (een beetje) namen maar het hoofd wat erbij hoort kende ik niet !! |
|
|
| TheJay |
11. Flash - The day after
ps. Bellie hoop dat je net zo'n goeie avond als ik heb gehad.. :) |
|
|
| Bouma-Bros |
Waar was die meeting nou precies???
Om iets na enen met Pipi richting de meetingplek gelopen, links dat halletje door gelopen nadat je de trappen van de tribune op bent gekomen.... helemaal niemand daar!
Half uur later komen we Partyhardy en ook Remy D tegen.... blijkt die meeting aan de RECHTERKANT te zijn geweest als je de tribune opkomt?!?!
Beetje jammer... maar al met al een WERELDS feest!!! |
|
|
| Partyhardy! |
nu dan eindelijk een report van mij :)
we stonden rond kwart over 10 binnen, alles was perfect geregeld, we konden zo naar binnen, gratis garderobe en gratis toilet! muntjes gehaald meteen bij binnenkomst. Toen we dus de zaal in liepen hing er een groot doek voor Tiesto, dat was wel grappig en natuurlijk helemaal om de climax 2 uur later rond kwart over 12 te vergroten!
Wat me meteen al bij binnenkomst op viel was de relaxte sfeer die er hing, echt heel aardige mensen en bij de wc's werd ik zelfs meerdere keren gewoon voor gelaten!
Vrij in het begin kwam ik Sander & Sido al tegen, die stonden al lekker te partyen! En toen hoorde ik van hun dat wanneer het doek zou vallen dat Magik Journey gedraaid zou worden dus ik was echt super benieuwd naar de ontknoping en die was echt suuuuper! Vuurwerk, licht, alleen maar smiley faces rondom mij! echt zoo cool! ik ben benieuwd wanneer die op televisie wordt uitgezonden!
Toen liep ik rond kwart voor een op de tribune kom ik little theseus al tegen! echt master! en om 1 uur richting de meeting waar ik eerst nog fout liep en niemand zag :p :conf: maar toen zag ik ineens Robvef en toen wist ik dat ik goed zat! Heel veel relaxte ta-ers ontmoet! Tijs08, die ik daarna nog meerdere malen ben tegen gekomen, echt relaxt mee staan partyen! die maat van je was ook chill,
| quote: | Originally posted by tijs08
En my man PartyHardy jezus, relaxed feestje ofnieee ! oja nog ff over solarlevel... ik geeft er 25 piekies voor ;) |
hehe dat je dat nog onthouden had man!! :D :p ik stuur je wel ff een pm.
En toen stond er bij de meeting ineens een reus voor me :p jaja.... Petrus dus! echt lache die vent! zo gek als een deur! ben hem daarna nog ff tegen gekomen, toen was zijn zakje inmiddels op, lol :p
| quote: | Originally posted by T.H.C.
nog een vraagje...wie vroeg mij bij de meeting hoe ik aan mijn nick kom?...want volgens mij heb ik toen een hoop onzin uitgekraamt, maar weet het niet zo goed meer allemaal, beetje wazig... |
haha ja, dat was ik ;) dat was lache de T,H en de C stonden voor onwijs moeilijke woorden (die kan ik me al niet meer herinneren) en dat waren drugs legde je me uit, maar wat je verder nog allemaal erover vertelde dat weet ik helaas niet meer :D
Verder kan ik me nog herinneren dat ik Muppet heb gezien, Donna :) Remy D, en uiteraard Blighty! en toen hoorde we ineens The Space Between en toen gingen we weer snel de zaal in :) :cool:
Ik vond Jan Johnston ook echt super (en Tiesto kon toen ff chillen) en wat ik ook echt lache vond waren die 2 momenten met die zilveren en oranje snippers, echt super!
Al met al dus echt een van de beste party's ooit, vooral door de sfeer die er was, de perfecte muziek en de locatie vond ik ook super gezellig! Dus iedereen bij deze bedankt!! :)
heee Robvef! toffe pics man! echt heel cool!
en misschien leuk om weer even iedereens naam bij de foto te zetten want ik ben heel benieuwd wie er links onder aan staat die met die rood geverfde haren want met hem ben ik ook nog even super uit mijn dak gegaan! :cool:
ik sta derde van links boven (Blighty staat links van mij met zilver haar :) ) |
|
|
|
|