|
2-2-2002;Dutch Dimension....Hoe was Het?? (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| Ik von de meeting ook heel erg geslaagd en de foto is ook kewl. :D:D |
|
|
| Miss Proximus |
| Hey man....toffe foto's :) Het was vast heel gezellie :) |
|
|
| tatgirl |
| I'd love to hear how this party went, but I don't speak Dutch. If anyone has the time, please send me an email or OM telling me how it was. How was Jan Johnston? Thanks! |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by tatgirl
I'd love to hear how this party went, but I don't speak Dutch. If anyone has the time, please send me an email or OM telling me how it was. How was Jan Johnston? Thanks! |
It was GREAT. One of my best party's ever!!! Jan was also great. Close to you was so beautiful. And everything was super: the people the sound. My rating is 10 out 10. :D:D
Tis a little bit short but my point is clear. :D |
|
|
| tatgirl |
| Thanks! I can't wait to get back over there. You guys throw the BEST parties!!!! |
|
|
| Donna |
| Die nalin&Kane is zowwww mooooooooi!!! |
|
|
| Donna |
| Maarreeeee....waar was henk?!:conf: :conf: |
|
|
| tijs08 |
the Lounge - Shades
heb ik ook gehoort, maar vraag me echt niet meer wanneer:eyes: |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Donna
Maarreeeee....waar was henk?!:conf: :conf: |
Precies waar was die ja!!! |
|
|
| Miss Proximus |
die was kleertjes kope bij de merchandise tent :stongue:
hier een filmpie te downloaden van mijn goede vriend Fox van Rave-magazine.net :)
Film DD
Hij's kort, maar wel geinig :p |
|
|
| aphex |
Voor degenen die de set nog steeds zoeken.. hij staat bij basic beats..
ik weet dus nie of ik een url mag geven dus moet je me maar ff op irc aanspreken ofzo desnoods pm je me :)
toedels |
|
|
| Divine9 |
| quote: | Originally posted by Muppet
was er ook gister en zou hem heeeeeeel graag willen...de set. Heb jij of iemand anders die set voor me??????
greetz muppet |
hier staat ie...
http://www.basicbeats.net/main/downloads.php
:) |
|
|
|
|