|
מסיבה של בי יו (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Viperon
לפחות זה היה יותר טוב מהמסיבות של אילטה:eyes: |
עדיף שתשתוק... אין טקט אני רואה
בקיצור...... אפשר רק ללמוד מההפקה הזאת שמוגדרת כהצלחה ושימשיכו כך - עכשיו שהמסיבה הראשונה הלכה 10 יהיה יותר קל כיביכול להפיק מסיבה שניה... כי ה"ליין" הזה הוכיח את עצמו
מצפה לשיתוף פעולה מלא בין הפורומים.. כי ככה אפשר!!! לעשות משהו עם הארץ הזאת |
|
|
| Dj-Lico |
| quote: |
מצפה לשיתוף פעולה מלא בין הפורומים.. כי ככה אפשר!!! לעשות משהו עם הארץ הזאת |
מצטרף!!! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by YoraY
מצפה לשיתוף פעולה מלא בין הפורומים.. כי ככה אפשר!!! לעשות משהו עם הארץ הזאת |
אללה, אני מביא חומוס, מי מביא גריל? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
אללה, אני מביא חומוס, מי מביא גריל? |
ראסמי בו נעשה על האש כולם |
|
|
| omergunr |
| quote: | Originally posted by Shahar
ראסמי בו נעשה על האש כולם |
+1
(בשיא הרצינות) =X |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by omergunr
+1
(בשיא הרצינות) =X |
פעם כבר עשינו אני אדיר שמואל ראובן ועוד כמה..
צריך לעשות בסוף שבוע אחד |
|
|
| DJMIKE |
טראקליסטים קצת יותר מסודרים:
DJ Lico Vs Hydroid
לא נותנים טראקליסט!
Eyal Hoffman Vs Gal Grossman
Airbase - Escape
Andian - Beautiful Things (Photon Project Remix)
Push - ??? (2006 Remix)
M.I.D.O.R & Six4Eight - Cloud city
Mr Sam - Lyteo (Rank 1 Remix)
The Freak - Rising Angel
Marco V - God (Sensation Remix)
Fred Baker Vs The Keyboard Kids - All Of Us (The Keyboard Kids Remix)
Hydroid - ID קטע אפליפט משובח
Robert Gitelman Vs DJ Shultz
ID
Mauro Picotto - Lizard (Tall Pall Edit)
ID
Young Parisians feat. Ben Lost - Jump The Next Train (Kyau vs. Albert Remix)
Marco V - Simulated (Sensation Mix)
Push - Univeral Narion (Original Mix)
Reysan Khan - Shiatsu (2 Players Mix)
Marcos -Just For One Day (Marc Van Linden Remix)
Veracocha - Carte Blanche
Robert Gitelman - Children Of The Sun
Out Of Grace - 140 BPM (G&M Project Remix)
Plastic Boy - Silver Bath
Yves DeRuyter - Back To Earth
Immoral Monkeys - Cold Winter
Armin Van Buuren - Communication (Coldware Remix)
Motorcycle - As The Rush Comes (Cajoan Remix
Immoral Monkeys - Conception Of Moonliht
Joop - Act Of Good
Arome - Hands Up (Scot Project Remix)
Marcel Woods - Chery Blossom
Targos
Exaile - S.O.S Comuter
Shift - The Face
Abomination - White Devil
Naked Tourist - Mario
Scorb - Let's Go Raving
Highcosmos - ID ? :)
Tragos - ID
Terranoyze - Vitamin T
Winter Demon Vs Toxic - Solid Insanity
Naked Tourist - Lunatic Asylum
Azax Syndrom Vs Seroxat - Big Mistery |
|
|
| Glenn-Holmes |
יאללה מסיבת פורומים הבאה אני יגיע
:D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
Andian - Beautiful Things (Photon Project Remix)
Fred Baker Vs The Keyboard Kids - All Of Us (The Keyboard Kids Remix)
Young Parisians feat. Ben Lost - Jump The Next Train (Kyau vs. Albert Remix)
Push - Univeral Narion (Original Mix)
Reysan Khan - Shiatsu (2 Players Mix)
Marcos -Just For One Day (Marc Van Linden Remix)
Robert Gitelman - Children Of The Sun
Out Of Grace - 140 BPM (G&M Project Remix)
Plastic Boy - Silver Bath
Yves DeRuyter - Back To Earth
Arome - Hands Up (Scot Project Remix) |
למה הלכתם על טראקים כאלה ישנים? שהם לא כאלה קלאסיקות ד"א
חוץ מ
universal nation
ו
carte blanch
היה עדיף ללכת על יותר חדשים ויותר אנריליזים אם יש
ומה קשור
arome?!?!?
זה לא מתאים לטראקליסט בכלל לדעתי
וזה סתם יותר מדי מזכיר את דאבל דיגיי :nervous: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
למה הלכתם על טראקים כאלה ישנים? שהם לא כאלה קלאסיקות ד"א
חוץ מ
universal nation
ו
carte blanch
היה עדיף ללכת על יותר חדשים ויותר אנריליזים אם יש
ומה קשור
arome?!?!?
זה לא מתאים לטראקליסט בכלל לדעתי
וזה סתם יותר מדי מזכיר את דאבל דיגיי :nervous: |
עם כל הכבוד לקארט בלאנש דווקא זה קטע קלאסי שדי נמאס שכל אחד מנגן
תתנו לו את הכבוד הראוי לו ותפסיקו לנגן אותו..אני דווקא מרוצה מניגון קטעים ישנים שלא שמעו מהם תקופה ופתאום מנוגנים
כן מי שרואה טראקליסט כמוני וכמוך שחר יכול להרים גבה לגבי הבחירה התמוהה
במועדון כשלא מצליחים להזכר בשם של הקטע אבל זה פתאום נשמע ממש אדיר נראה לי שזה עושה תעבודה בצורה מצוינת
אני בעד!
ובכל מקרה יש יותר מ-10 קלאסיקות בכל סגנון...אז מותר לנגן את הקטעים הקלאסיים שלא כולם מנגנים (וקארט בלאנש פשוט מנוגן מדי לדעתי ע"י כל די גיי טראנס שרוצה לזרוק איזה קלאסיקה) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
עם כל הכבוד לקארט בלאנש דווקא זה קטע קלאסי שדי נמאס שכל אחד מנגן
תתנו לו את הכבוד הראוי לו ותפסיקו לנגן אותו..אני דווקא מרוצה מניגון קטעים ישנים שלא שמעו מהם תקופה ופתאום מנוגנים
כן מי שרואה טראקליסט כמוני וכמוך שחר יכול להרים גבה לגבי הבחירה התמוהה
במועדון כשלא מצליחים להזכר בשם של הקטע אבל זה פתאום נשמע ממש אדיר נראה לי שזה עושה תעבודה בצורה מצוינת
אני בעד!
ובכל מקרה יש יותר מ-10 קלאסיקות בכל סגנון...אז מותר לנגן את הקטעים הקלאסיים שלא כולם מנגנים (וקארט בלאנש פשוט מנוגן מדי לדעתי ע"י כל די גיי טראנס שרוצה לזרוק איזה קלאסיקה) |
לדעתי קארט בלנץ' זה יותר סמל
ואני אוהב שמנגנים אותו למרות שאני הייתי מנגן אותו רק בסט ארוך ארוך לקראת הסוף עם עוד כמה קלאסיקות מסביב כמו
awakening
אבל לדחוף דברים כמו
universal nation
jump the next train (שזה לא כזה קלאסיקה זה כמו לנגן את
CQ)
ועוד קטעים של רוברט שנראה לי נוגנו רק לפירסום
זה חבל וזה מיותר
ביחוד לנגן את
arome
שלא קשור לטראקליסט בכלל |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
לדעתי קארט בלנץ' זה יותר סמל
ואני אוהב שמנגנים אותו למרות שאני הייתי מנגן אותו רק בסט ארוך ארוך לקראת הסוף עם עוד כמה קלאסיקות מסביב כמו
awakening
אבל לדחוף דברים כמו
universal nation
jump the next train (שזה לא כזה קלאסיקה זה כמו לנגן את
CQ)
ועוד קטעים של רוברט שנראה לי נוגנו רק לפירסום
זה חבל וזה מיותר
ביחוד לנגן את
arome
שלא קשור לטראקליסט בכלל |
אני מסכים עם חלק משאתה אומר
אם הייתי מנגן אפליפטינג לא הייתיי מנגן אני חושב את גאמפ דה נקסט טריין שעד היום אני פשוט לא יכול לסבול לשמוע תווקאל של זה...
סי קיו שהבאת כדגומה זה קטע שכן הייתי מנגן:D
חולה על הקטע הזה
ולגבי הקטע של ארומ באמת נראה מוזר ושוב...צריך לשמוע כדי לדעת האם אולי בכל זאת זה כן עבד יפה...(לך תדע) |
|
|
|
|