return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 
מסיבה של בי יו (pg. 10)
View this Thread in Original format
YoraY
quote:
Originally posted by Viperon
לפחות זה היה יותר טוב מהמסיבות של אילטה:eyes:



עדיף שתשתוק... אין טקט אני רואה












בקיצור...... אפשר רק ללמוד מההפקה הזאת שמוגדרת כהצלחה ושימשיכו כך - עכשיו שהמסיבה הראשונה הלכה 10 יהיה יותר קל כיביכול להפיק מסיבה שניה... כי ה"ליין" הזה הוכיח את עצמו

מצפה לשיתוף פעולה מלא בין הפורומים.. כי ככה אפשר!!! לעשות משהו עם הארץ הזאת
Dj-Lico
quote:

מצפה לשיתוף פעולה מלא בין הפורומים.. כי ככה אפשר!!! לעשות משהו עם הארץ הזאת


מצטרף!!!
DjChook
quote:
Originally posted by YoraY

מצפה לשיתוף פעולה מלא בין הפורומים.. כי ככה אפשר!!! לעשות משהו עם הארץ הזאת


אללה, אני מביא חומוס, מי מביא גריל?
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
אללה, אני מביא חומוס, מי מביא גריל?


ראסמי בו נעשה על האש כולם
omergunr
quote:
Originally posted by Shahar
ראסמי בו נעשה על האש כולם


+1

(בשיא הרצינות) =X
Shahar
quote:
Originally posted by omergunr
+1

(בשיא הרצינות) =X


פעם כבר עשינו אני אדיר שמואל ראובן ועוד כמה..

צריך לעשות בסוף שבוע אחד
DJMIKE
טראקליסטים קצת יותר מסודרים:

DJ Lico Vs Hydroid

לא נותנים טראקליסט!

Eyal Hoffman Vs Gal Grossman

Airbase - Escape
Andian - Beautiful Things (Photon Project Remix)
Push - ??? (2006 Remix)
M.I.D.O.R & Six4Eight - Cloud city
Mr Sam - Lyteo (Rank 1 Remix)
The Freak - Rising Angel
Marco V - God (Sensation Remix)
Fred Baker Vs The Keyboard Kids - All Of Us (The Keyboard Kids Remix)
Hydroid - ID קטע אפליפט משובח

Robert Gitelman Vs DJ Shultz

ID
Mauro Picotto - Lizard (Tall Pall Edit)
ID
Young Parisians feat. Ben Lost - Jump The Next Train (Kyau vs. Albert Remix)
Marco V - Simulated (Sensation Mix)
Push - Univeral Narion (Original Mix)
Reysan Khan - Shiatsu (2 Players Mix)
Marcos -Just For One Day (Marc Van Linden Remix)
Veracocha - Carte Blanche
Robert Gitelman - Children Of The Sun
Out Of Grace - 140 BPM (G&M Project Remix)
Plastic Boy - Silver Bath
Yves DeRuyter - Back To Earth
Immoral Monkeys - Cold Winter
Armin Van Buuren - Communication (Coldware Remix)
Motorcycle - As The Rush Comes (Cajoan Remix
Immoral Monkeys - Conception Of Moonliht
Joop - Act Of Good
Arome - Hands Up (Scot Project Remix)
Marcel Woods - Chery Blossom

Targos

Exaile - S.O.S Comuter
Shift - The Face
Abomination - White Devil
Naked Tourist - Mario
Scorb - Let's Go Raving
Highcosmos - ID ? :)
Tragos - ID
Terranoyze - Vitamin T
Winter Demon Vs Toxic - Solid Insanity
Naked Tourist - Lunatic Asylum
Azax Syndrom Vs Seroxat - Big Mistery
Glenn-Holmes
יאללה מסיבת פורומים הבאה אני יגיע
:D
Shahar
quote:
Originally posted by DJMIKE
Andian - Beautiful Things (Photon Project Remix)
Fred Baker Vs The Keyboard Kids - All Of Us (The Keyboard Kids Remix)
Young Parisians feat. Ben Lost - Jump The Next Train (Kyau vs. Albert Remix)
Push - Univeral Narion (Original Mix)
Reysan Khan - Shiatsu (2 Players Mix)
Marcos -Just For One Day (Marc Van Linden Remix)
Robert Gitelman - Children Of The Sun
Out Of Grace - 140 BPM (G&M Project Remix)
Plastic Boy - Silver Bath
Yves DeRuyter - Back To Earth
Arome - Hands Up (Scot Project Remix)


למה הלכתם על טראקים כאלה ישנים? שהם לא כאלה קלאסיקות ד"א
חוץ מ
universal nation
ו
carte blanch
היה עדיף ללכת על יותר חדשים ויותר אנריליזים אם יש
ומה קשור
arome?!?!?
זה לא מתאים לטראקליסט בכלל לדעתי

וזה סתם יותר מדי מזכיר את דאבל דיגיי :nervous:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
למה הלכתם על טראקים כאלה ישנים? שהם לא כאלה קלאסיקות ד"א
חוץ מ
universal nation
ו
carte blanch
היה עדיף ללכת על יותר חדשים ויותר אנריליזים אם יש
ומה קשור
arome?!?!?
זה לא מתאים לטראקליסט בכלל לדעתי

וזה סתם יותר מדי מזכיר את דאבל דיגיי :nervous:


עם כל הכבוד לקארט בלאנש דווקא זה קטע קלאסי שדי נמאס שכל אחד מנגן
תתנו לו את הכבוד הראוי לו ותפסיקו לנגן אותו..אני דווקא מרוצה מניגון קטעים ישנים שלא שמעו מהם תקופה ופתאום מנוגנים
כן מי שרואה טראקליסט כמוני וכמוך שחר יכול להרים גבה לגבי הבחירה התמוהה
במועדון כשלא מצליחים להזכר בשם של הקטע אבל זה פתאום נשמע ממש אדיר נראה לי שזה עושה תעבודה בצורה מצוינת
אני בעד!
ובכל מקרה יש יותר מ-10 קלאסיקות בכל סגנון...אז מותר לנגן את הקטעים הקלאסיים שלא כולם מנגנים (וקארט בלאנש פשוט מנוגן מדי לדעתי ע"י כל די גיי טראנס שרוצה לזרוק איזה קלאסיקה)

Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
עם כל הכבוד לקארט בלאנש דווקא זה קטע קלאסי שדי נמאס שכל אחד מנגן
תתנו לו את הכבוד הראוי לו ותפסיקו לנגן אותו..אני דווקא מרוצה מניגון קטעים ישנים שלא שמעו מהם תקופה ופתאום מנוגנים
כן מי שרואה טראקליסט כמוני וכמוך שחר יכול להרים גבה לגבי הבחירה התמוהה
במועדון כשלא מצליחים להזכר בשם של הקטע אבל זה פתאום נשמע ממש אדיר נראה לי שזה עושה תעבודה בצורה מצוינת
אני בעד!
ובכל מקרה יש יותר מ-10 קלאסיקות בכל סגנון...אז מותר לנגן את הקטעים הקלאסיים שלא כולם מנגנים (וקארט בלאנש פשוט מנוגן מדי לדעתי ע"י כל די גיי טראנס שרוצה לזרוק איזה קלאסיקה)


לדעתי קארט בלנץ' זה יותר סמל
ואני אוהב שמנגנים אותו למרות שאני הייתי מנגן אותו רק בסט ארוך ארוך לקראת הסוף עם עוד כמה קלאסיקות מסביב כמו
awakening

אבל לדחוף דברים כמו
universal nation
jump the next train (שזה לא כזה קלאסיקה זה כמו לנגן את
CQ)
ועוד קטעים של רוברט שנראה לי נוגנו רק לפירסום
זה חבל וזה מיותר

ביחוד לנגן את
arome
שלא קשור לטראקליסט בכלל
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
לדעתי קארט בלנץ' זה יותר סמל
ואני אוהב שמנגנים אותו למרות שאני הייתי מנגן אותו רק בסט ארוך ארוך לקראת הסוף עם עוד כמה קלאסיקות מסביב כמו
awakening

אבל לדחוף דברים כמו
universal nation
jump the next train (שזה לא כזה קלאסיקה זה כמו לנגן את
CQ)
ועוד קטעים של רוברט שנראה לי נוגנו רק לפירסום
זה חבל וזה מיותר

ביחוד לנגן את
arome
שלא קשור לטראקליסט בכלל


אני מסכים עם חלק משאתה אומר
אם הייתי מנגן אפליפטינג לא הייתיי מנגן אני חושב את גאמפ דה נקסט טריין שעד היום אני פשוט לא יכול לסבול לשמוע תווקאל של זה...

סי קיו שהבאת כדגומה זה קטע שכן הייתי מנגן:D
חולה על הקטע הזה

ולגבי הקטע של ארומ באמת נראה מוזר ושוב...צריך לשמוע כדי לדעת האם אולי בכל זאת זה כן עבד יפה...(לך תדע)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement