|
מסיבה של בי יו (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| DvJ |
| Aftershock האלו שסוגרים תמסיבה מנגנים פסייי?? |
|
|
| YoraY |
כמעט בטוח בא...
נעשה מאמץ |
|
|
| Viperon |
| quote: | Originally posted by DvJ
Aftershock האלו שסוגרים תמסיבה מנגנים פסייי?? |
כן |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| מי בא 100% ? |
|
|
| Shahar |
אני 37%
סתם יותר בכיוון מינוס ח |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני 37%
סתם יותר בכיוון מינוס ח |
כפרע עלייךךךךך
טוב אפשר לקבל מפה איך אני מגיע מהתחנת רכבת? |
|
|
| DvJ |
אני בא 80%
צריך למצוא מישהו לבוא איתו
אולי חברים שלי שאוהבים פססייי יבןאו.... |
|
|
| omergunr |
שגבבבבבבבבבב לא עונההההההההההה
:confused: :confused: :confused:
סעמק אולי אני יקח מונית עם אנשים מכפר סבא.. יש פה אנשים מאזור כפר סבא??
שגב שאתה רואה את זה תבוא לאיסיקוווווווווווווווווווווו
:nervous: :nervous:
כוסעמק למרות שאני קצת חולה אני מת לבואאא |
|
|
| YoraY |
מי רוצה להפגש שם בצורה מסודרת...?
לפחות שנכנס ביחד ...
ולמארגנים בבקשה - מדריך הגעה למקום מהרכבת...
edit:
בעצם אני עם אוטו.. |
|
|
| omergunr |
@:@
אין הסעה בנתיים.. יש פה מישהו מאזור כפר סבא? |
|
|
| DvJ |
מתי Hydroid עולה?
מתי המסיבבה נפתחת? |
|
|
|
|