|
מסיבה של בי יו (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
חן עם פוסט מאוד מפוכח אני חושב באמת נתן לנו פה נקודה למחשבה בסופו של דבר כל הויכוח הוא על הבדלי גישות...כל אחד והאני מאמין שלו לגבי סט כנראה |
וואי הייתי רדום |
|
|
| Hydroid |
אני רוצה להגיב פה לגבי הסגנון ולהסביר לכם כמה שאתם מדברים שטויות יש לי שאלה......
מי דיג'יי מספר אחת בעולם???? פול ואן דייק....אילן דווקא עליך אני מתפלא שהיית בסט שלו ואתה יודע איך הוא משלב טק טראנס פיגוזים ואז מכניס את בלו טיובס שלי שזה קטע לא רך אמממממממממממממממממממממא של הרך והופך קהל! והוא משלב הכל בסט אבל הסט זורם הוא נותן זרימה יפה והכל פול ואן דייק לא מאכזב.
אותו דבר מה שהיה במסיבה הכל זרם לא היה איזה משהו שפתאום הרגשת קופץ יורד והכל הכל זרם!
ועוד משהו בקשר לעניין של הנוסטלגיות אולי היה הרבה מאוד זה נכון אני מסיכם עם זה למרות שאהבתי אבל שחר....ארמין לא מנגן יותר מידי אנרליסים בסטים שלו במועדון באסוט כה במועדון לא.
הכי מעניין זה לתת לקהל משהו שהוא כבר מכיר למרות שפה הייתה קצת הגזמה מסכים אבל באמת הייתה מסיבה טובה וחבל שאנשים פה מנסים להעביר "מסר" קטן בין השורות בפוסט של שלושת רבע עמוד על כמה חרא הדיג'איים היו כמה מסיבה זבל הייתה כמה פורום בי יו לא שווה כלום חבל מאוד. |
|
|
| DjChook |
תשמע אני מסכים איתך ביותר
ואני גם נגד מלחמת פורומים, ובאמת שאין שום קשר.
אגב, שחר לא מייצג את הפורום ולכן אין טעם לקחת את זה לפסים יותר גדולים מאשר מה שזה.
תכלס מה שאני יכול לקוות זה שתהיה עוד מסיבה כמו הקודמת של BU
שהפעם אני אוכל להגיע אליה, נגיד שלום לשולץ שלא ראיתי אותו מלא זמן :)
ויהיה בסדר. |
|
|
| YoraY |
שחר מייללללללא מישו היה מסכים איתך אבל 200 אנשים לא מסכימים איתך ועוד מנוגדים לגמרי בדעה שלך
תלא מבין - הרבה דברים שתאומר נכונים אבל הם לא רלוונטים למצב שיש פה בארץ
אין פה סצנה תבין זה לא כמו בחו"ל אנשים מנפנפים בקטעים חדשים
תהיי סבלני זה לא משהו שבא במסיבה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by YoraY
שחר מייללללללא מישו היה מסכים איתך אבל 200 אנשים לא מסכימים איתך ועוד מנוגדים לגמרי בדעה שלך
תלא מבין - הרבה דברים שתאומר נכונים אבל הם לא רלוונטים למצב שיש פה בארץ
אין פה סצנה תבין זה לא כמו בחו"ל אנשים מנפנפים בקטעים חדשים
תהיי סבלני זה לא משהו שבא במסיבה |
מה אתה שוב קופץ ? חלאס כבר מאה אנשים אמרו אותו דבר
שחר אם תרצה להגיב אתה מוזמן לפנות אלי או אל יובל קודם |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה אתה שוב קופץ ? חלאס כבר מאה אנשים אמרו אותו דבר
שחר אם תרצה להגיב אתה מוזמן לפנות אלי או אל יובל קודם |
מה תנופל עלי.... מי כמוני רוצה שהויכוח הזה יסתיים...
חוץ מזה חזרתי מהצבא לאפטר אז אין לי תזמן להתחיל לקרוא פה לפירטי פרטים ...
מגיב בכלליות..... |
|
|
| Shahar |
קודם כל
מהה כולכם פתחתם תפה מההה קרה מלחמה? כל אחד כותב אותו דבר מה לא מספיק פעם אחת!?
אל תעשו עלי פוזות למה זה לא הפורום ילדים שלכם שכולם באים קופצים אז מישו יוותר
לא סופר אף אחד ממכם והנה תגובה בשבילכם למה אולי תבינו משהו למסיבות הבאות שלכם
| quote: | Originally posted by Factor_X
חחחחחח אני חייב לציין שההודעה האחרונה של שחר הייתה ההודעה עם הכי הרבה בולשיט שראיתי אי פעם (וראיתי הרבה הודעות בולשיט)
אני כל פעם שובר ת'ראש אם להגיב פה בכלל או לא, כי אני רואה שאין ממש עם מי לדבר, אבל הייתי חייב הפעם
אמרת כל כך הרבה שטויות שזה כבר עצוב
נתחיל בזה שלא ניגנו תטראק של סקוט פרוג'קט באמצע הסט, אלא סגרו איתו!
הטראק שלפניו היה
joop - act of god
ואחריו ניגנו את צ'רי בלוסום של מרסל וודס
מה בדיוק לא מתחבר לך פה לעזאזל?!
בקשר לחברי בי יו שתולים פוסטרים של רוברט בחדר -yeah right...
אתה לא מכיר ת'קהילה
אתה לא מכיר ת'טעם המוזיקלי של רוב חברי הפורום
אז תסתום ת'פה בבקשה,ותחזור אליי אחרי שתעשה מחקר עמוק על כל העניין הזה
מה שהכי מצחיק אותי זה שמצד אחד אתה טוען שכולנו תולים פוסטרים של רוברט, אבל מצד שני מפריע לך שרוברט לא מנגן אנרליסים שלו
dude, WTF?!
יש לי גם שאלה קטנה
מי בדיוק הכתיר אותך לגאון הדור שאתה חושב שהארד זו לא מוזיקה טובה? יש לי חדשות בשבילך ידידי...אתה לא גאון ולא נעליים
אתה פשוט בחור אטום.
אם יש משהו שממש מגעיל אותי, זה אנשים שאומרים איכס על מוזיקה שהם לא מכירים\לא מתחברים אליה.
אהה ועוד משו קטן
אולי אתה אוהב לשמוע אנרליסים ללא הפסקה במסיבה
אנחנו לא.
לדעתי האישית הרבה יותר כיף לשמוע קטע מוכר שחרשת לו ת'צורה מאשר לשמוע איזה אנרליס חביב מינוס.
אני לא אומר שאסור לנגן דברים חדשים חס וחלילה, אבל אני כן אומר שצריך לשלב בצורה נכונה נוסטלגיות ויציאות חדשות, ככה שאך ורק אנרליסים לא באים בחשבון לדעתי
זה סתם יהיה סט מבאס שלא יטריף ת'קהל
תאמין לי שאף קטע חדש לא יכול לעשות לחבורה של חובבי אלקטרוניקה את מה שמצליח לעשות להם קטע כמו
andain - beautiful things.
נ.ב.
אני לא מתכוון להמשיך להגיב בנושא הזה
אין לי שום כוונה להיגרר לוויכוחים אינפנטיליים ומפגרים
הסיבה היחידה שבגללה הגבתי היא כדי להביע את דעתי בנושא.
יום טוב |
עוד אני אמרתי שטויות?
שים לב שכל הקטעים שאתם מספרים עליו
אלה לא קטעים שהרעידו תעולם
אלא סתם קטעים ישנים ופסאים שפשוט אנשים אצלכם בפורום אהבו
אז מה הקטע באת לתת שם מגמיקס של כל הקטעים המומלצים בפורום!?
שרי בלוסום מתאים וואלה קטע מרענן צונן חדש
אבל וואלה
joop
סלח לי אבל זה לא קטע שזכור לי קקלאסיקה או נוסטלגיה
זה עוד קטע שמצטרף לאוסף הקטעים היותר ישנים שלי
במקרה אני עכשיו מסתכל פה בדיסקים ורואה שיש לי את
Hiver & Hammer - 5 Million Miles
כן גם זה מצידי קטע ישן
זה לא נוסטלגי ולא קלאסי
אבל לידו אני רואה את
GTR - Mistral
שוואלה זה כן קטע קלאסי
זה קטע שעשה רעש
זה ק-ט-ע!
זה ההבדל בין קטע ישן לקטע קלאסי
ואני מכיר תטעם המוזיקלי של האנשים שם למה הייתי נכנס לשם בזמנו אז חלאס אל תבוא לשכנע אותי אני יודע שכולם שם אוהבים ארד טראנס ולא כפת לי אבל לפחות אל תגיד שאני לא יודע מה ה"טעם המוזיקלי שלהם" אם אפשר לקרוא לזה טעם מוזיקלי בכלל
ושוב בגלל זה הזכרתי את דאבל דיגיי כי הם חיים מטראקים כמו שמנגנים בשעה השניה שם
יותר בום בום בום ופחות איכות והשקעה
ואנלא אומר איכס אני אומר שזה מוזיקה שרובה מסחרית ורק נועדה לעשות רעש ובגלל הביפיאם והעוצמה שלה אנשים (ילדים במקרה שלך) מתלהבים ממנה
לשמוע קטע מוכר שחרשת לו תצורה?
אני בבית כשאני ממקסס לעצמי לא יכול לשמוע קטע כזה למה נמאס לי כבר למקסס אותו או לשמוע אותו
לא יכול לראות תשם שלו בטראקליסט אפילו
והרבה אנשים מהפורום פה יסכימו איתי לדעתי
יש קטעים בודדים שאני יכול לשמוע הרבה
אבל להגיד שאני אוהב לשמוע טראקים חרושים
פחחחחח
בחיים לא
זה יוצא כבר מכול חור
שוב זה מראה אולי למה אתם מסתובבים מסביב לכמה טראקים ורק אותם חורשים
אתם לא מסכימים להתחדש ותקועים על טראקים של 2003
חבל..
וואלה לעשות סט ש90% ממנו
ID
זה בנזונה כי אתה נותן לאנשים הפתעות
תשאל אנשים פה איך הגבנו שמרקוס ניגן את
daylight
בימים שהוא עדיין היה
ID
תראה מה אנשים יגידו לך איך התלהבנו ממנו
אם היית זורק 2-3 טראקים "קלאסים" סבבה
אבל לעשות חצי סט ככה וחצי ככה...בזבוז של מקום בסט
בזבוז גדול אפילו
| quote: | Originally posted by AboveBeyond
לא הייתי בכלל עצבני שכתבתי תתגובה הזאת
רק אולי אתה לא שם לב
אני אישית מכיר דיגיים שאהבו תסגנון אפשר להגיד המחתחרתי בארץ
ובגלל שלא הלך להם במועדונים
הם היום מנגנים שחורה ועופ ניסים כמו כל הזבל שבארץ
שחר
דבר ראשון שראיתי שכתבת זה ישן
ישן בתחום המוסיקה ?
אין כזה דבר חבוב
כל מה שישן זה מסריח ?
כל מה שישן לא צריך לנגן ?
כל כך הרבה חרא יצא ב2005
למה אני צריך לנגן אותו במועדון ?
רק בגלל שזה חדש?
כלכך הרבה יוצרים התקלקלו בשנים האחרונים
ואל תחשבו שאני חושב שהכל רע כי גם יצאו קטעים בני זונות
דבר שני אני חולה על ארמין
פגשתי אותו יש לי תמונות איתו תקליטים שלו שומע כל תוכנית שלו
אבל תתראה שרב הסטים שלו הוא מכניס את שיברס
וסריניטי
ככה גם בסנסיישן
2 טראקים
שלדעתי לא צריכים להכנס לשם בכלל
תאמין לי שלרוברט לא חסר מה לנגן אני מכיר אותו אישית
האיש מקבל תקליטים ופרומואים לפני שאתה חולם עליהם בכלל
כל יום שולחים לו כל יום דברים חדשים
יש דברים נראה לי שהוא בכלל לא שומע
אז תעשה לי טובה...
שייאצו קטע ענק ומתאים מאד להתנגן במסיבה
ואל תשכח שרוברט ניגן ביחד עם עוד דיגיי והיו להם את ההחלטות שלהם מה לשים
אני לא יודע אם יוצא לך לשומע תתוכנית של רוברט ימי שישי ברדיו 99 אסקייפ
תשמע תתוכנית ותראה שלבנאדם לא חסר מה לנגן
אבל מה שאני בא להגיד פה זה
שלא כל דבר שחדש או אנרליס זה מה שיעשה את הסט הגדול
ובקטע של ה
arome
לאדע מה קרה לך אחי
לפניו אם אני זוכר נכון היה את
act of god
אני לא יודע מה אתה חושב
אבל רוברט מנגן מאפלפיטינג עד הארד טראנס
____________________
Dj Gal Grossman... |
הנה הטעות שלך בתור ילד מתלמד שעדיין לא עבר ברמצווה חחחחחחחחח
בגלל שהם היו מנגנים תמוזיקה המחתרתית ולא הלך להם אז אתה יעני בא לנגן יותר מייסטרים ויותר חרוש ומסחרי כדי שלך ילך?!
זה החשיבה שלך?
לנגגן מוזיקה יותר מסחרית כדי שילך לך!?
אז אתה לא מנגן מה שתאוהב
וזה רק מראה כמה אתה רודף אחרי מה שהולך ולא אחרי מה שהלב והאוזן שלך אוהבים
וזה כבר מוריד תערך שך
וכן יש דבר ישן
תאמין לי שיש
נתתי דוגמא פה למעלה כבר
יש טראק ישן ויש קלאסיקה
ושוב
תשאל תאנשים פה מה עדיף
סט של טראקים מ 2004
או סט של טראקים צוננים מ 2005
תראה מה האנשים מטראנסאדיקט יעדיפו
שיברס וסרניטי ביחוד בתקופת סנסיישן היו חדשים
מה רע בזה?
מה אתה משווה לי את הטראקים האלה לשייטסו!?
עזוב את זה שהם עשו הרבה יותר רעש בעולם
שייטסו טראק מלפני שנתיים!!
בתקופה של סנסיישן שיברס היה נחשב עדיין חדש !
וסרניטי זה ההמנון של סנסיישן @#$@#$@#
אז מה חשבת שהוא לא ינגן אותו!?
ררררררררררררר
זה שאתה מספר לי שלרוברט יש הרבה קטעים
ואני רואה שהוא לא משתמש בהם
זה רק מחזק את מה שאני אומר
שהוא פשוט לא יודע לערוך טראקליסט
בנאדם שיש לו כל כך הרבה קטעים חדשים צריך למלא את רוב הסט איתם
כדי שהקהל יופתע ויהנה ויתרגש!
הרבה יותר כיף לי לשמוע קטעים חדשים שאנלא מכיר ולהתלהב מהם
מאשר לשמוע את שיטסו
לא אמרתי שכל אנריליס יעשה תסט כי יש אנריליסים לא טובים
אבל אמרתי שאני מעדיף סט ש90% ממנו מורכב מ
ID+ טראקים חדשים חדשים
מאשר סט שיש בו הרבה קטעים מ2004 ומטה..
ומזה תגידו תודה?!?
מיייי יגיד לך תודה יא מסאאחב למה אני בא למסיבות שך בכלל?
כמו שיגאל אמר אתה צריך להגיד תודה שמקשיבים לסטים שך
ואתה צריך לנגן אותם כי אתה אוהב את זה לא בשביל שיגידו לך תודה
עוד ילד ברמצווה נו
| quote: | Originally posted by DistructiveT
יאללה גם אני אגיב פה
דבר ראשון מיסטר שחר
כפרה עליך אחי אתה מדבר כמו בנאדם דביל
מצטער שאני קורא לך ככה אבל אין לי מילה אחרת לתאר את מה שרשמת פה
דבר ראשון אין לך מה להגיב בכלל על הטראקליסט
אין לך מושג מה הלך שם
אנשים התעופפו באוויר אכלו סרטים (שתו מהשירותים חחחח) במהלך כל הערב
Arome לגבי
.....
עזוב עדיף שאני לא אגיב בכלל
דאבל דיג'יי?? תעשה לי טובה ולך לישון אח שלי
לגבי האווירה שם
שוב
לא היית
אין לך מושג מה הלך שם
דבר שני
תאמין לי שרוברט לא צריך להוכיח לא לך ולא לאף אחד שהוא מקבל חומרים חדשים מהגדולים בעולם
אז מה אם הוא לא מנגן אותם
יודע מה? שלא ינגן עדיף
אני מעדיף שכל הסט שלו יהיה קטעים מלפני כמה שנים טובות
למה? כי זה כל כך כיף לשמוע במסיבה קטע שחרשת עליו כשהיית בן 14
זה בדיוק מה שקרה לי עם הקטע של סקוט...תגיד שאני אוהב חרא מסחרי? טוב
אז לסיכום
חבל שאתה כל כך אטום לסגנונות אחרים ותעשה טובה
לפני שאתה נותן תגובות כאלה
כדאי שתהיה במסיבה עצמה
כי אני אישית יצאתי מהמסיבה מאושר ואני עד עכשיו עם חיוך דבילי על הפנים מכל הטראקים האדירים ששמעתי שם ולא חלמתי שאני אשמע בארץ אי פעם
דרך אגב
גלן
אהבתי את החולצה בסמלון שלך
מאיפה קנית? |
מה קשר אנשים התעופפו שם!?
וואלה מסיבה ראשונה שהם עברו סלקציה אני במקומם הייתי מתעופף גם אם היית משמיע לי הקלטה של סט של טייסטו
אבל תסתכל על זה כסט! לא כמסיבה ראשונה של אנשים שם!!!
כי יש אנשים (בטראנסאדיקט) שרגילים ללכת למסיבות כאלה
וזה לא המסיבה הראשונה שהם עברו בה סלקציה עם מוזיקה כזאת
והם לא מחפשים סתם לבוא למסיבה כדי לשמוע כל דבר העיקר שלא יהיה מוזיקה שחורה
זה לא הכוונה
צריך גם לדעת לארגן את הטראקליסט
ותגיב תגיב למה תלא מגיב?
תגיב אני מת לשמוע איך
AROME
קשור לטראקליסט שהיה שם
באמת אני רוצה לשמוע
נוגן אחרי
JOOP
אז מה?
אני הייתי מנגן אחריו לדוגמא מארק נורמן
טק טראנס
אבל למה סקוט פרוגקט? לא חבל להרוס תסט?
כן הטראק הזה הרבה פחות איכותי ומקצועי ממארק מורמן או מטראקים אחרים שהם טק טראנס
פשוט הם ידעו שהקהל אוהב
אז הכניסו
זאת לא הדרך!
כבר אמרתי ששמואל שהוא דיג'יי הרבה יותר גדול מרוברט אמר לי כמה פעמים שהוא לא מנגן טראקים שאני מבקש כי הם פשוט לא מתאימים לתיכנון שלו
זאת חשיבה של דיג'יי!
לנגן כי הקהל מבקש זה לא חוכמה
תשאל אנשים פה כמה פעמים ביקשו טראקים מדיג'יים שבאו לארץ והם לא ניגנו
כי זה לא מתאים לסט!!!!!!!
אז מה אם הקהל רוצה!!!
אז מה??
תאמין לי שהוא הדליק אותנו עם טראקים אחרים
ולא התחרטנו על מה שלא נוגן!
| quote: | Originally posted by DJMIKE
אוקיי אני רואה שאין טעם להמשיך בזה
שחר לא הייתה במסיבה אבל אתה יודע בדיוק מה היה שם ומה אפשר היה לתקן
ואתה די ג'יי טוב בהרבה מכל הדי ג'יים המנוסים שהופיעו שם ואתה צודק
אני מבקש סליחה |
קרא קרא מה כתבתי למעלה
זה שלא הייתי במסיבה לא אומר כלום
הסתכלתי על זה בתור סט
למה וואלה אם אני ינגן סט שילך ככה
markus schulz - first time
airbase - escape
infected mushroom - cities of the future
deepsky - ghost (avb mashup)
תאמין לי שאף אחד לא צריך להיות במסיבה כדי להגיד לי שאני חרא דיג'יי ולא יודע לבחור תטראקים
ואני יקבל את זה
כי זה נכון
לא צריך להיות במסיבה כדי להסתכל על הטראקליסט ולהגיד אם הדיג'יי ערך אותו נכון!!!!!!
טראקליסט זה טראקליסט!!
כל עוד אני מכיר את הטראקים אני יכול לבקר את הטראקליסט
אז חלאס אל תעשה לי תפוליטיקה שך נו ימסאחב
אל תשכח שהתפקיד שלי ב 3 שנים האלה זה לחרטט אנשים ורק פוליטיקה אז בלי
| quote: | Originally posted by Hydroid
אני רוצה להגיב פה לגבי הסגנון ולהסביר לכם כמה שאתם מדברים שטויות יש לי שאלה......
מי דיג'יי מספר אחת בעולם???? פול ואן דייק....אילן דווקא עליך אני מתפלא שהיית בסט שלו ואתה יודע איך הוא משלב טק טראנס פיגוזים ואז מכניס את בלו טיובס שלי שזה קטע לא רך אמממממממממממממממממממממא של הרך והופך קהל! והוא משלב הכל בסט אבל הסט זורם הוא נותן זרימה יפה והכל פול ואן דייק לא מאכזב.
אותו דבר מה שהיה במסיבה הכל זרם לא היה איזה משהו שפתאום הרגשת קופץ יורד והכל הכל זרם!
ועוד משהו בקשר לעניין של הנוסטלגיות אולי היה הרבה מאוד זה נכון אני מסיכם עם זה למרות שאהבתי אבל שחר....ארמין לא מנגן יותר מידי אנרליסים בסטים שלו במועדון באסוט כה במועדון לא.
הכי מעניין זה לתת לקהל משהו שהוא כבר מכיר למרות שפה הייתה קצת הגזמה מסכים אבל באמת הייתה מסיבה טובה וחבל שאנשים פה מנסים להעביר "מסר" קטן בין השורות בפוסט של שלושת רבע עמוד על כמה חרא הדיג'איים היו כמה מסיבה זבל הייתה כמה פורום בי יו לא שווה כלום חבל מאוד. |
| quote: | Originally posted by YoraY
שחר מייללללללא מישו היה מסכים איתך אבל 200 אנשים לא מסכימים איתך ועוד מנוגדים לגמרי בדעה שלך
תלא מבין - הרבה דברים שתאומר נכונים אבל הם לא רלוונטים למצב שיש פה בארץ
אין פה סצנה תבין זה לא כמו בחו"ל אנשים מנפנפים בקטעים חדשים
תהיי סבלני זה לא משהו שבא במסיבה |
וואלה לא מסכימים וככה בזין שלי להתווכח למה זה עושה אקשן מה כפתך?
שים לב שיש אנשים שמסכימים כמו יגאל שהסכים עם חלק מהדברים
אנלא יעשה לך השוואות בין הפורומים חבל
אבל וואלה אם אני חושב משו אני יגיד אותו גם אם 34285957849 כמוך לא מסכימים איתו
למה אני סופר מישו?
כמה אנשים לפני הגיוס אמרו לי לא לעשות בעיות?
שמתי זין על כולם והנה אני היום בתפקיד שלך מלך ולא רואה אף אחד מהם
עד היום הם נטחנים בצבא אחושרמוטה ובאים שאני יעזור להם אז מי זיין את מי?
אז מה תאומר בגלל שאנשים לא מסכימים איתי כדי לי לוותר?
זה גישה של בנאדם מעפן ככה בחיים לא תצליח בחיים תלמד ילד.. |
|
|
| Hydroid |
בוא אני יסביר משהו שכנראה גדול על ההבנה של 90 אחוז מהדיג'איים בעולם!
יש סצנה אוקיי.....יש דברים חדשים יש דברים ישנים יש קהל.
יש כמה (ורק כמה בודדים!) שהתפקיד שלהם זה לחדש לחשוף את הדברים החדשים קוראים להם ארמין , פול ואן דייק וכו'
התפקיד של כל דיג'יי אחר הוא לחנך את הקהל לשמוע תמוזיקה הזאת לחשוף אותה לעוד אנשים! מה כל כך קשה בלהבין שמרקוס שולץ ניגן קטע פרוגרסיב חדש אבל זה התפקיד שלו הוא "הראש" הגדול בתחום הזה אתה לא! תספיקו כבר עם הגישה המטומטמת ואני ידגיש שוב מ-ט-ו-מ-ט-מ-ת! של דיג'יי צריך לנגן חדש כי:
א. זה מראה שאתה לא מבינים כלום בלהיות דיג'יי
ב. זה מראה שאתה ממש לא מודעים למצב שלכם.
כל דיג'יי יומולדת חושב שהוא צריך להביא אנרליסים ולעשות להם שם אסוט סעמעממממממממממממממממממממממממממממממממק!
לא מעניין אותי כבר אם זה נשמע סנובי או לא עכשיו זה כבר עולה לי על העצבים כי זה האנשים שמרכיבים תסצנה הצולעת הזאת.
מה קשה להבין!?
אתה לא ארמין נקודה!! |
|
|
| AboveBeyond |
אחי יש לך בעיית הבנה רצינית
דבר ראשון אמרתי
שצריך להגיד תודה שיש דיג'יים בארץ שעדיין מנגנים תסגנון שמסביב לטראנס ופרוגרסיב
אני גם מנגן תסגנון הזה
ומה שהתכוונתי שיש הרבה דיגיים בגלל שלא הולך להם לנגן את זה
אז הם עוברים לסגנון אחר
אם תלא מבין שוב אז לא יודע מה להסביר לך
דבר שני
שייאצו קטע חזק מאד
זה שהוא לא תפס כלכך בחול זה לא אומר כלום
בגלל שארמין ניגן את שיברס אז הוא יותר יפה ?
שיברס זה סתם עוד קטע באירופה כמו שרוני סופרסטאר עושה טראק בארץ
זה מנוגן שם בטלוויזה ובמצעדים
ע-ו-ד טראק שנוצר בשביל כסף ופרסום
דבר שלישי
רק אמרתי לך שלרוברט לא חסר טראקים שהוא יכול לנגן
ואין לי מושג למה הוא לא מנגן אותם
זה עוד משו שמייחד אותו
כל סט שלו זה אחלה סט
אני לא אומר שהוא הדיגיי הכי טוב בעולם
אבל רמה יש לו וגם בעולם מלא דיגיים מכבדים אותו
ועכשיו עזוב את רוברט מה נדבקת אליו כל הזמן
אין לי מושג בן כמה אתה ולא ממש מעניין אותי אני בן 17 ואתה בן 20 + לא?
אתה מתנהג כמו ילד קטן
להגיד תודה ששומעים תסטים שלי ?
אוי באמת אין לי אפילו מה להגיב על זה
תגובה של ילד עם קשיים
מה אני בכלל עונה
תנגן מה שבא לך
תשמע מה שבא לך |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by AboveBeyond
אחי יש לך בעיית הבנה רצינית
דבר ראשון אמרתי
שצריך להגיד תודה שיש דיג'יים בארץ שעדיין מנגנים תסגנון שמסביב לטראנס ופרוגרסיב
אני גם מנגן תסגנון הזה
ומה שהתכוונתי שיש הרבה דיגיים בגלל שלא הולך להם לנגן את זה
אז הם עוברים לסגנון אחר
אם תלא מבין שוב אז לא יודע מה להסביר לך
דבר שני
שייאצו קטע חזק מאד
זה שהוא לא תפס כלכך בחול זה לא אומר כלום
בגלל שארמין ניגן את שיברס אז הוא יותר יפה ?
שיברס זה סתם עוד קטע באירופה כמו שרוני סופרסטאר עושה טראק בארץ
זה מנוגן שם בטלוויזה ובמצעדים
ע-ו-ד טראק שנוצר בשביל כסף ופרסום
דבר שלישי
רק אמרתי לך שלרוברט לא חסר טראקים שהוא יכול לנגן
ואין לי מושג למה הוא לא מנגן אותם
זה עוד משו שמייחד אותו
כל סט שלו זה אחלה סט
אני לא אומר שהוא הדיגיי הכי טוב בעולם
אבל רמה יש לו וגם בעולם מלא דיגיים מכבדים אותו
ועכשיו עזוב את רוברט מה נדבקת אליו כל הזמן
אין לי מושג בן כמה אתה ולא ממש מעניין אותי אני בן 17 ואתה בן 20 + לא?
אתה מתנהג כמו ילד קטן
להגיד תודה ששומעים תסטים שלי ?
אוי באמת אין לי אפילו מה להגיב על זה
תגובה של ילד עם קשיים
מה אני בכלל עונה
תנגן מה שבא לך
תשמע מה שבא לך |
מייי יגיד תודה תלא מבין עברית?
תלא רוצה אל תנגן
אני שונא אנשים כמוך שעושים דברים ורוצים שיגידו להם תודה
טפו עליך וכל האנשים כמוך אל תדליק אותי עכשיו מספיק יש עדה שאני משייך תאנשים האלה אליה
גועל נפש ימגעעעיל
כפרה על הע' שלי איזה מבטא חחח
מי אמר ששיברס יותר יפה?
מי אמר שהוא תפס בחול!?
מי אמר את זה בכלל?
נתחיל בזה ש
birth of an angel
ממש לא נוצר בשביל כסף ופרסום
זה סגנון שכולנו בפורום הזה לפחות (כן אני יודע שאצלכם לא ממש הבינו מזה כי זה לא חזק ולא מגיע ל 150 ביפיאם) אבל לפחות בפורום החובבן שלנו עם האנשים החובבנים שאף פעם לא שמעו מוזיקה אלקטרונית התלהבנו מהקטע הזה וקיווינו שארמין ימשיך להפיק קטעים כאלה
(יגאל אתה היית חלק מהאנשים שהתלהבו לא?)
תהיה בטוח שהטראק הזה לא הופק בשביל כסף
בניגוד לטראקים שבאמת מסחריים ומופקים רק בשביל כסף
כי אותו יוצר עושה את כל הטראקים שלו אותו דבר בום בום בום בום צרחה
בום בום בום צרחה
אבל אנלא משווה פה לא מעניינתי גם תשמע מה בזין שך לא כפת לי
אני רק בא להגיד ששיטסו זה טראק מלפני שנתיים
ושיברס טראק מלפני חצי שנה
אז אל תבוא להשוות לי אותם מבחינת וותק
כן מצידי אם ארמין מנגן את שיברס (ועכשיו הוא כבר לא מנגן את המקורי לדעתי..רק רמיקסים חדשים) זה לא כמו שרוברט מנגן את שייטסו
מה מיחד אותו לא הבנתי?
שיש לו טראקים חדשים והוא לא מנגן אותם?
ואי תאמין לי זה ממש מיחד אותו
הלוואי שכל הדיג'יים יהיו כמוהו
בכלל צריך לשכנע את ארמין להפסיק לחדש
בוא נכתוב בצאט של אסוט שאנחנו רוצים שהוא ינגן לנו את
jump the next train
ועוד קטעים מ 2004 כי ככה נהנה יותר וככה הוא יהיה מיוחד
ואנלא נדבקתי אליו אתם אלה שכל שניה אומרים "יש לו מלא טראקים" וואלה יש לו טראקים שאנחנו לא מכירים אז יאללה שיתן לנו להנות מהם זה הגדולה שלו כדיג'יי "עם שם בעולם" פחח
ילד קטן אבל עם מה שאתה חושב על הטראקליסטים נראה לישמתי שאני התחלתי לשמוע מוזיקה אתה עוד לא היית בתיכנון
ודי עם הפוליטיקה כעלק מה תעונה
עובדה ענית וכתבת נאום |
|
|
| DistructiveT |
| עזבו נו אין עם מי לדבר בכלל |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DistructiveT
עזבו נו אין עם מי לדבר בכלל |
דבר דבר כפרה מה אין לך מה להגיד? |
|
|
|
|