| Hydroid |
| quote: | Originally posted by YuVaL
איתי
בלי כל מיני פרוגרסיבים וכאלה..
ואם כן.. תודיע לי לפני זה תעשה טובה.. שאני יארגן קרית ושמיכה באוטוו |
לא אחי דברים אחרים אבל לא יותר גבוה למה שוב אני אומר אני לא פותח הלוואי עליי לתת לכם את המשך הערב היה יותר שמח אבל יש הרבה דיג'איים של טראנס בגלל זה אני ינגן יותר נמוך מה שכן תקבלו פיצוצים לפנים זה כן
דרך אגב שחר בושה לבושה הפורום ההוא לא פחות טוב מפה ;) |
|
|