return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
מסיבה של בי יו (pg. 3)
View this Thread in Original format
DjChook
הלו הלו מה זה הגזענות הזאתי פה
בכלל אני הכי אוהב שחורים גזענים
THE_BLUE_DRAGON
אני מגיע בהחלט !!!
:tongue3
DJMIKE
quote:
Originally posted by Shahar
זה לא פורום שמקביל לטראנס אדיקט
זה לא מתקרב אפילו
זה בושה שתזכיר את שניהם באותו משפט
בכלל עדיף שאנשים משם לא ירשמו פה
:D


אני ממש ממש לא מסכים איתך אבל זה כבר נושא אחר

בקיצור תגיעו יהיה אדיר!!!
omergunr
לאדע זה נירא לי מה זה מוזר לבוא למסיבה שאני לא יכיר שם אף אחד.. ואני רשום ב 99 אתם קהילה גדולה ומאוד מגובשת.. זה נירא לי לא לעניין שאנשים שלא קשורים לשם יבואו

לפי דעתי.. :confused:
AboveBeyond
שכל אחד יבוא עם כמה חברים וזה יכול להיות מאד נחמד
לא חושבים ?
Hydroid
quote:
Originally posted by YuVaL
איתי
בלי כל מיני פרוגרסיבים וכאלה..
ואם כן.. תודיע לי לפני זה תעשה טובה.. שאני יארגן קרית ושמיכה באוטוו


לא אחי דברים אחרים אבל לא יותר גבוה למה שוב אני אומר אני לא פותח הלוואי עליי לתת לכם את המשך הערב היה יותר שמח אבל יש הרבה דיג'איים של טראנס בגלל זה אני ינגן יותר נמוך מה שכן תקבלו פיצוצים לפנים זה כן

דרך אגב שחר בושה לבושה הפורום ההוא לא פחות טוב מפה ;)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Hydroid
לא אחי דברים אחרים אבל לא יותר גבוה למה שוב אני אומר אני לא פותח הלוואי עליי לתת לכם את המשך הערב היה יותר שמח אבל יש הרבה דיג'איים של טראנס בגלל זה אני ינגן יותר נמוך מה שכן תקבלו פיצוצים לפנים זה כן

דרך אגב שחר בושה לבושה הפורום ההוא לא פחות טוב מפה ;)


אם הם מרימים מסיבה זה כבר אומר משהו
ואם זה יצליח להם אדרבא ואדרבא...
אבל תשמע שחר חייב לכתוב כדי להגיע ל-8000 פוסטים...
Shahar
quote:
Originally posted by Hydroid
דרך אגב שחר בושה לבושה הפורום ההוא לא פחות טוב מפה ;)


לא יודע בימים שהייתי קורא שם אני זכרתי רק ילדים בני 13 שתולים בחדר תמונות של רוברט גיטלמן עם חוטיני :nervous:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
לא יודע בימים שהייתי קורא שם אני זכרתי רק ילדים בני 13 שתולים בחדר תמונות של רוברט גיטלמן עם חוטיני :nervous:


:eyes: :eyes: :eyes:
Hydroid
quote:
Originally posted by Shahar
לא יודע בימים שהייתי קורא שם אני זכרתי רק ילדים בני 13 שתולים בחדר תמונות של רוברט גיטלמן עם חוטיני :nervous:


רגע יש לי שאלה מה כותבים פה??? כי סבבה אני רואה פה גילאים יותר גדולים אבל תאכלס אחי שם מדברים מוזיקה פה בקושי.....

אז תעשה לי טובה "ילד גדול"

DjChook
הפורום הזה נועד להפגיש אנשים עם חיבה משותפת למוזיקה
בהגדרה זה לא ומר שזה יהיה נושאי השיחה פה
bekol ram
quote:
Originally posted by DjChook
הפורום הזה נועד להפגיש אנשים עם חיבה משותפת למוזיקה
בהגדרה זה לא ומר שזה יהיה נושאי השיחה פה


לעניין

+1
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement