return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
מסיבה של בי יו (pg. 4)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
הפורום הזה נועד להפגיש אנשים עם חיבה משותפת למוזיקה
בהגדרה זה לא ומר שזה יהיה נושאי השיחה פה


נשמע כאילו הפורום מאבד תדרך שלו לחלוטין אם זה משהמוד אומר...

אם אנשים עם חיבה משותפת נפגשים לא כדי לדבר על מוזיקה אז למה להם להפגש מלכתחילה או במילים אחרות למה לעזאזל שיהיה פורום?!

יציאה תמוהה לדעתי חן...
bekol ram
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
נשמע כאילו הפורום מאבד תדרך שלו לחלוטין אם זה משהמוד אומר...

אם אנשים עם חיבה משותפת נפגשים לא כדי לדבר על מוזיקה אז למה להם להפגש מלכתחילה או במילים אחרות למה לעזאזל שיהיה פורום?!

יציאה תמוהה לדעתי חן...



בשטח התיאור של חן זה המצב הקיים
הוא לא אמר לא לדבר על מוסיקה
ההגדרה היא מקום מפגש לאנשים שאוהבים מוסיקה
וביטוי חופשי..

בינינו רוב ההודעות שמפורסמות לא קשורות באופן ישיר למוסיקה
כל אחד יוצר תקישורים שלו.
coby
תשמעו חבר'ס.. לא יודע מה אתם מקשקשים פה
פחות איכותי יותר איכותי
גם אני חשבתי ככה פעם.. אבל בתאכלס, אנחנו נמצאים בפורומים שונים.. אווירה שונה.. חבר'ה שונים

ותאמינו לי.. לא יודע למה.. אבל יש לי הרגשה שהמסיבה ההיא הולכת להצליח ובגדול.. אולי יהיה מפוצץ בילדים.. אבל לפחות מוסיקה טובה תהיה זה בטוח

הא.. וזה יוב ד"א
DjChook
גם לדעתי רעיון ענק, ואם לא הייתי בטבריה הייתי מנסה להגיע
אגב, SHULTZ זה חבר שלי מהעבר אז בכלל תמיד משעשע לשמוע אותו מנגן...
DjChook
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
נשמע כאילו הפורום מאבד תדרך שלו לחלוטין אם זה משהמוד אומר...

אם אנשים עם חיבה משותפת נפגשים לא כדי לדבר על מוזיקה אז למה להם להפגש מלכתחילה או במילים אחרות למה לעזאזל שיהיה פורום?!

יציאה תמוהה לדעתי חן...


לא נכון, הפורום הזה הוא לא פורום
TRANCE
הוא פורום של אוהבי טראנס

זה שקול לדעתי לזה שבפורום פסיכודלי ידברו על סמים
ובפורום היפ הופ ידברו על הריקוד

אז בטראנס לדעתי הנישה שיצרנו פה היא פשוט שכל אחד מביא את העולם שלו
ויוצר פה קהילה מגוונת וצבועה בקשתי האוכלוסיה

בתכלס, אני אוהב פורומים, אבל רוב השנים לא הייתי חבר ביותר מאחד
(זה)

היום אני משתתף בעיקר בפורום פסיכומטרי של תפוז
וגם, אני פחות אוהב פורומים גדולים שאנשים יכולים סתם לרשום הודעות וכאלה. מצד שני אין לי גם תחום אחד שאני יגיד שהוא הבולט אצלי ובגלל זה אני אהיה שייך אליו
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by DJMIKE
אני חוזר שוב, זאת לא מסיבה של 99 אסקייפ
זאת מסיבה של מערכת פורומים (המקבילה הישראלית של טראנס אדיקט אם תרצו)
www.bu99fm.net
וזאת המסיבה הראשונה שלנו

OK IM IN
DistructiveT
quote:
Originally posted by omergunr
לאדע זה נירא לי מה זה מוזר לבוא למסיבה שאני לא יכיר שם אף אחד.. ואני רשום ב 99 אתם קהילה גדולה ומאוד מגובשת.. זה נירא לי לא לעניין שאנשים שלא קשורים לשם יבואו

לפי דעתי.. :confused:


דבר ראשון המסיבה פתוחה לכולם
אז אני מאמין שכן יהיו אנשים שלא קשורים לפורום
דבר שני מה זה קשור
תראה את הליינאפ אחי
אני בוכה רק מלהסתכל על השמות
:eyespop: :eyespop: :eyespop:
וחברים שלי שלא שומעים טראנס הודיעו לי שיכול להיות שהם לא יבואו
אבל על הזין שלי אני בא לבד מצדי

ואתם בטח שואלים מה אני קשור לפה
אני לא
:D

הקיצר תבואו תבואו יהיה בן אלף זונה
אני אישית מחלק נשיקות בכניסה
:eek:
YoraY
שלווום!:)>:>$!>@


שחר סתום :) תפסיק לנסות להצית שרפות זה לא ילך... :>


יובל חחחחח חזק עם הכרית :>



ואני אשתדל מאד לבוא ולמי לעזאזל אכפת הגיל... זה התרגיל.... סתם...

רסמי זה די בעסה לשמוע שיהיו גילאים קטנים אבל הליין אפ מכסה על זה...

אז אמור.. אני אשתדל לבוא בשביל רוברט וכמובן בשביל איתי ישתבח שמו!




שאלה למארגנים ותענו בכנות לכמה בני 18 מינוס! אתם מצפים?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DistructiveT תראה את הליינאפ אחי
אני בוכה רק מלהסתכל על השמות
:eyespop: :eyespop: :eyespop:


אחי אם אני יבוא זה רק בגלל המוזיקה אבל...מה הקטע של ההגזמה...?
אני לא בוכה מהליינאפ בכלל
אני בוכה מזה שהדי גיי שהכי מעניין לי לשמוע בכלל פותח תערב ולא יזכה לנגן את משהוא באמת היה רוצה - והוא משתף פעולה עם די גיי שיכול לדעתי לפתוח מעולה תערב בעצמו ממששמעתי ממנו בעבר
omergunr
מישהו יכול להסיע אותי מאזור השרון?
:confused:

Hydroid
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אחי אם אני יבוא זה רק בגלל המוזיקה אבל...מה הקטע של ההגזמה...?
אני לא בוכה מהליינאפ בכלל
אני בוכה מזה שהדי גיי שהכי מעניין לי לשמוע בכלל פותח תערב ולא יזכה לנגן את משהוא באמת היה רוצה - והוא משתף פעולה עם די גיי שיכול לדעתי לפתוח מעולה תערב בעצמו ממששמעתי ממנו בעבר


בעסה אבל שטויות אחי אתה תהנה מהמוזיקה באמת אני אומר לך כי אני מכיר תטעם שלך! בשבילך זה יהיה קולע!
dan_yarok!!
פשש נשמע איכותי
זה לכל הגילאים אותם אומרים?
אולי אני יגרור כמה חברה
השאלה איך נגיע להרצליה:(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement