return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 
מסיבה של בי יו (pg. 11)
View this Thread in Original format
DJMIKE
ה Arome - Hands Up
היה ה-קטע של הערב יחד עם "התפילה" של Coldware.....
YoraY
אילן ושחר אתם טועים, אני חושב שאם הייתם שם הייתם מפרשים את האווירה ומבינים למה עשו טראק ליסט כזה.... זה טראק ליסט חכם מאד באמת, רואים ששמו עליו מחשבה לפני שסתם ניגנו.. הפורמט הזה היה לעניין...
ולבוא להסתכל מהצד ולהגיד.. "אה .. זה לא מספק ...לא חדש מספיק..." זה ממממש לא חוכמה גדולה....
אני לא בא אליכם בטענה.. אני לא כועס או משו.. רק מסביר..
:)


אני בטוח ותסכים איתי שלגיטלמן לא חסרים קטעים חדשים לא פחות ממך שחר...


הוא הביא לגל
Marco V - God (Sensation Remix)
יש למישהו תגירסה הזאת??
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני מסכים עם חלק משאתה אומר
אם הייתי מנגן אפליפטינג לא הייתיי מנגן אני חושב את גאמפ דה נקסט טריין שעד היום אני פשוט לא יכול לסבול לשמוע תווקאל של זה...

סי קיו שהבאת כדגומה זה קטע שכן הייתי מנגן:D
חולה על הקטע הזה

ולגבי הקטע של ארומ באמת נראה מוזר ושוב...צריך לשמוע כדי לדעת האם אולי בכל זאת זה כן עבד יפה...(לך תדע)


שמע להכניס את סיקיו מצידי זה כמו להכניס את גמפ דה נקסט טריין
זה לא קלאסיקות
זה לא קטע שהיה להיט לפני 8 שנים וכולם יתרגשו כשישמעו אותו
מצידי להכניס את גמפ דה נקסט טרין זה כמו להכניס פתאום את
נו וואן און ארטס

אם כבר אתה רוצה להכניס משהו גבולי בין קלאסיקה לבין סתם עוד טראק ישן שעדיין לא הפך לקלאסיקה אז הייתי מכניס את סולרסטון
אבל בלי קשר...כשזה סט של שעתיים במסיבה אין כמו לנגן טראקים חדשים לצנן תאווירה

ושוב
אין פה מקום ל
arome
זה לא דאבל דיג'יי
ועידן גוטמן וארתור גורדון לא מנגנים וטוב שכך..אז למה להזכיר אותם?

quote:
Originally posted by DJMIKE
ה Arome - Hands Up
היה ה-קטע של הערב יחד עם "התפילה" של Coldware.....


אם הייתי והיית שם לי את
arome
הייתי הולך לאוטו לשמוע רדיו אמטיוי ב100 אףאם

quote:
Originally posted by YoraY
אילן ושחר אתם טועים, אני חושב שאם הייתם שם הייתם מפרשים את האווירה ומבינים למה עשו טראק ליסט כזה.... זה טראק ליסט חכם מאד באמת, רואים ששמו עליו מחשבה לפני שסתם ניגנו.. הפורמט הזה היה לעניין...
ולבוא להסתכל מהצד ולהגיד.. "אה .. זה לא מספק ...לא חדש מספיק..." זה ממממש לא חוכמה גדולה....
אני לא בא אליכם בטענה.. אני לא כועס או משו.. רק מסביר..
:)


אני בטוח ותסכים איתי שלגיטלמן לא חסרים קטעים חדשים לא פחות ממך שחר...


הוא הביא לגל
Marco V - God (Sensation Remix)
יש למישהו תגירסה הזאת??


קודם כל אנלא צריך להיות שם כדי לדעת איך הטראקליסט הזה יישמע..
זה לא שאנחנו מדברים על אירוע של 3948394839248 איש באמצע סיני כשהשמש רק מתחילה לזרוח ואתה אומר לי ששמו את הטראקים האלה והאווירה פשוט התאימה
כולה מסיבה
אז וואלה אנלא צריך להיות שם כדי לדעת איך זה נשמע

ומה קשר שלגיטלמן לא חסרים טראקים? לא שהוא כזה דיג'יי גדול שמקבל 39483948 פרומואים ביום
אבל זה שיש לו או אין לו טראקים לא הופך אותו לדיגיי טוב
גם אם הוא מקבל פרומואים בכמות שארמין מקבל
זה לא אומר שהוא לא יכול לעשות לך טראקליסט חובבני
וכן אני במקומו הייתי מעדיף אם כבר להכניס קטעים שלו אז לפחות קטעים חדשים ולא מוכרים
למה להכניס את
shiatsu?
סתם בשביל לפרסם אותו?
זה לא בדיוק קלאסיקה
סתם מחשבה של ילד כדי לפרסם קטעים ישנים
אם כבר לנגן קטעים שלו (שאין בזה שום דבר רע) אז לפחות קטעים חדשים
שיתן לקהל להנות מקטעים שהוא לא מכיר
למה לתת קטעים מלפני שנה?
שבטוח שהם לא קלאסיקות

אבל טוב מה אני מצפה זה הסטייל של פורום 99
אמרתי כבר שאנשים שם תולים בחדר תמונות של רוברט עם חוטיני וזה ההוכחה הכי טובה
וגם האהבה שלהם לקטעים כמו
arome
שהם יכולים להנות מקטעים כאלה אפילו אם הם משולבים בטראקליסט אפליפטינגי

חבל..

ולא משנה אם הייתי במסיבה או לא..בכל מקרה ברגע שהיית דוחף לי את
arome
באמצע טראקליסט כזה לא משנה איפה זה היה מנוגן
תמיד הייתי אומר לך
מה?!?!?!!?:confused:
כי זה פשוט לא המקום לזה
כמו שלא תכניס פתאום ארדקור באמצע סט פרוגרסיב
זה לא המקום!

כנראה שיש אנשים שיקח להם זמן ללמוד את זה
YoraY
דבר ראשון מרגיז אותי שאתה ועוד כמה אנשים פה אומרים משפטים כמו "תולים תמונות של רוברט....וההמשך ידוע"
ובכלל עוקצים את הפורום שלהם..



זה מעצבן אותי אין לזה שום סיבה ואתה ועוד כמה אחרים פה שקלטתי זורקים אולי בצחוק אבל עדיין זורקים השמצות מהסוג הזה


הם אוהבים את רוברט זו החלטה שלהם ושהנו ממנה... אני גם חולה עליו אני חורש קטעים שלו

ושחר באמת אני מבקש ממך בכל לשון של בקשה די עם זה...


אנחנו כולנו אותה משפחה... אולי פורומים שונים... וגישות טיפה שונות אבל אין פה שום מקום לסיכסוכים עכשיו....


מספיק בבקשה...
וגם בבקשה בואו לא נהפוך את זה לדיון עכשיו.......







עכשיו שחר בקשר למה שאמרת - אין לי מה להגיד..... כאילו אם זו הגישה שלך למוזיקה בתור דיג'י... תעשה מה שתחושב שיעשה טוב לקהל
:)

חדש ישן פרוג.. האוס.. טראנס......... מה שתחושב שיתאים .. אני בטוח שתיודע מה תעושה

אני אמרתי את שלי כבר בפוסט הקודם
לסיום אני רק אגיד שאני לא מאמין שטראקים חדשים זה מה שעושה את הדיג'י
אני לא ארמין ופרי שצריכים להיות מעודכנים כי יש להם קהל שמסתכל על הסטים שלהם ב7 עיניים
אני יוראי שצריך לתת לקהל את מה שהוא אוהב לשמוע... אני בטוח שלא אכפת לו כמה זה חדש או ישן (הכוונה ל2003-2004)ד






מה שכן אני מסכים איתך שהיה קצת יותר מדי דברים נוסטאלגים...
קצת... עברו תגבול באיזה 2 שירים
DJMIKE
לשחר:

אני לא בא לריב אז אל תקח את זה קשה אבל באמת חבל על הזמן שכתבת את כל החיבור הזה כי כולו בולשיט. אני לא מאמין שבן אדם יכול לשלול משהו מבלי לרדת קודם ליסודו של העניין, כל דבר בין אם זה דעות פוליטיות, שפיטת אנשים, השקפות עולם או אפילו סט במסיבה.
בלי להיות במקום עצמו אתה לא יכול לדעת מה היה טיב הסט ולא יכול להגיד שלפי הטראקליסט הוא לא טוב. סט הוא לא טראקליסט הוא קריאה של הדי ג'יי את הקהל. היה סט מעולה ובדיוק מה שכולם ציפו שיהיה כי זה מפגש ראשון של הרבה אנשים אחד עם השני שבאו לחגוג מוזיקה שהם אוהבים ושומעים שנים וכולם ציפו בדיוק לשילוב הזה של מוזיקה חדשה וקטעים "ישנים". גם לשמוע קטעים "ישנים" במסיבה חד פעמית (נכון לעכשיו) זה בדיוק הדבר שכולם רצו וציפו לו. זה לא ליין במועדון ולא תוכנית רדיו. למרות שהיו גם קטעים חדשים שאף אחד לא הכיר...
זה שרוברט ניגן קטעים "ישנים" שלו (שנה שנתיים זה ממש לא ישן...) לא יפרסם אותם , בסך הכל מסיבת חברים. זה כמו שתירד על הסט של מרקו וי בסנסיישן...

ובקשר לזה:

אבל טוב מה אני מצפה זה הסטייל של פורום 99
אמרתי כבר שאנשים שם תולים בחדר תמונות של רוברט עם חוטיני וזה ההוכחה הכי טובה
וגם האהבה שלהם לקטעים כמו
arome
שהם יכולים להנות מקטעים כאלה אפילו אם הם משולבים בטראקליסט אפליפטינגי

חבל..


את אומר את זה לא פעם ראשונה בלי לדעת על מה אתה מדבר ואתה צודק...

חבל..

במקרה אני מנהל הפורום ואני מכיר קצת את מה שהולך שם כבר שנים ומכיר גם את האנשים וזה פשוט בולשיט מה שאמרת

כך שלומר משהו, בייחוד משהו שלילי, ללא שום בסיס, זה אחד הדברים הכי טפשיים ולא מכובדים שמישהו יכול לעשות.
Hydroid
quote:
Originally posted by DJMIKE
לשחר:

אני לא בא לריב אז אל תקח את זה קשה אבל באמת חבל על הזמן שכתבת את כל החיבור הזה כי כולו בולשיט. אני לא מאמין שבן אדם יכול לשלול משהו מבלי לרדת קודם ליסודו של העניין, כל דבר בין אם זה דעות פוליטיות, שפיטת אנשים, השקפות עולם או אפילו סט במסיבה.
בלי להיות במקום עצמו אתה לא יכול לדעת מה היה טיב הסט ולא יכול להגיד שלפי הטראקליסט הוא לא טוב. סט הוא לא טראקליסט הוא קריאה של הדי ג'יי את הקהל. היה סט מעולה ובדיוק מה שכולם ציפו שיהיה כי זה מפגש ראשון של הרבה אנשים אחד עם השני שבאו לחגוג מוזיקה שהם אוהבים ושומעים שנים וכולם ציפו בדיוק לשילוב הזה של מוזיקה חדשה וקטעים "ישנים". גם לשמוע קטעים "ישנים" במסיבה חד פעמית (נכון לעכשיו) זה בדיוק הדבר שכולם רצו וציפו לו. זה לא ליין במועדון ולא תוכנית רדיו. למרות שהיו גם קטעים חדשים שאף אחד לא הכיר...
זה שרוברט ניגן קטעים "ישנים" שלו (שנה שנתיים זה ממש לא ישן...) לא יפרסם אותם , בסך הכל מסיבת חברים. זה כמו שתירד על הסט של מרקו וי בסנסיישן...

ובקשר לזה:

אבל טוב מה אני מצפה זה הסטייל של פורום 99
אמרתי כבר שאנשים שם תולים בחדר תמונות של רוברט עם חוטיני וזה ההוכחה הכי טובה
וגם האהבה שלהם לקטעים כמו
arome
שהם יכולים להנות מקטעים כאלה אפילו אם הם משולבים בטראקליסט אפליפטינגי

חבל..


את אומר את זה לא פעם ראשונה בלי לדעת על מה אתה מדבר ואתה צודק...

חבל..

במקרה אני מנהל הפורום ואני מכיר קצת את מה שהולך שם כבר שנים ומכיר גם את האנשים וזה פשוט בולשיט מה שאמרת

כך שלומר משהו, בייחוד משהו שלילי, ללא שום בסיס, זה אחד הדברים הכי טפשיים ולא מכובדים שמישהו יכול לעשות.


+1

בכלל אני שונא את כל החארטה הזה אני בשני הפורומים ולא סובל תעניין הזה שמלכלכים על האחר יעני מה?? כולם אוהבים טראנס זהו זה לא שמישהו פה יותר טוב או חוץ מזה יש שם אנשים מבינים במוזיקה (יש גם לא כמו בכל פורום לדוגמא פה) סך הכל מה שמדובר פה זה המוזיקה עשית מזה מלחמה באמא שלי תפסיקו להיות ילדים קטנים כבר חלאס חבל לי לראות שזו הרמה באמת למה אנשים כמוני וכמוך הם בעצם הסצנה חבל מאוד שאתה חושב ככה.

הייתה מסיבה בת זונה אילן תיכול להגיד הייתי דורש יותר פרוג אבל זה כבר טעם אישי! שחר תקשיב כנראה שעוד לא למדת מה המהות של מסיבה ולמה באירופה הם יותר טובות במילה אחת : א-ו-ו-י-ר-ה!!!

תמבין?????? אם יש אווירה טובה והקהל קופץ ושמח יש מסיבה טובה במקרה הזה זו הייתה האווירה הכי טובה שאפשר לבקש באמת הכי טובה שאפשר לבקש!

הייתה מסיבה בת זונה אני גם לא הכי מת על כל הקטעים שהיו שם אבל זה לא משנה כי זה קלע בול לקהל ושהאווירה טובה גם אתה נהנה אני מחכה כבר ליום שאנשים בארץ יבינו שלא משנה איזה ליין אפ יהיה הקהל פה לא שם זין זאת הסיבה שיש חרא מסיבות.....

עוד משהו דיג'יי צריך לנגן דברים חדשים??? חארטה שטויות מי שדוגל בשיט הזה הוא דיג'יי צעצוע עוד אחד שמנסה להראות שהוא שווה משהו....חארטה!

לא מאמין בזה וזה מוכח גם שזה בכלל לא נכון.
אתה צריך לדעת לקרוא קהל צריך לדעת לבנות סט עם זרימה טובה צריך לתת משהו משלך בימינו לנגן כל מה שחדש נקרא :

לחקות את

ASOT!

אני לא צריך להגיד יותר מיזה כי זה יהפוך לוויכוח על אמ פי 3 מה שאני יכול להגיד שהגישה הזאת ששחר נתן זו הגישה המפגרת שהביאה את כל הסצנה להתדרדרות.....תחשבו לבד
omergunr
אני נמצא בשני הפורמים...
ואני מציע לכולם להיות פעילים גם פה וגם שם..
שאנשים מבי יו יבואו לפה ולהפך...
:cool:
Viperon
את AROME
אנשים ביקשו מהדי ג'י עוד לפני המסיבה לשם אותו בטראקליסט
AboveBeyond
אוי אוי אוי כמה שטויות רצות פה
אני לא יודע איך רוברט ושולץ תיכננו את הסט
אבל מה שבטוח הליסט פצצה
שיאטצו למי שאמר למה לנגן
זה בדיוק כמו שארמין דוחף תטראקים שלו לכל מקום
ודרך אגב אין לי כלום נגד שיאצו זה אחד היפים של רוברט וירון
ואת הארומה שניגנו זה פשוט היה דבר מדהים
כלכך מתאים לאווירה שהייתה שם
אני לא ידוע מה איתכם אבל זה לא הזכיר לי שום עידן גוטמן ושום ארתור גורדון ושום דאבל דיגיי
זה פשוט טראק גאוני זה שזה לא פרוגרסיב זה לא אומר כלום
ועוד משו שגם בסט שלי ושל אייל וגם של רוברט ושולץ
זה שלא רצינו לנגן שיחרורים ורלייסים חדשים
כי זה יש באסוט ובתוכנית של רוברטבימי שישי ברדיו
זה לא היה הקטע של הסטים

קיצקצ
היו סטים בני זונות
אתם מדברים פה כלכך הרבה שטויות
כאילו אתם כל יום במסיבה שמנגנים תטראקים האלה
אני אישית לא נמצא כל יום במסיבה כזאת ולא נראה לי שבארץ יש כל שבוע מסיבה שמנוגנים הטראקים והסגנונות האלה
אז במקום להתלונן למה אתם מנגנים את זה ואת זה
תגידו תודה בכלל שעדיין נשארו דיגיים שלא מוותרים ומנגנים תסגנון הזה

תרוצה להגיד לי אחרת?
שכל מה שאמרתי זה שטויות
תגיד מה שאתה רוצה

___________________
Dj Gal Grossman ...
omergunr
בחיייייייאת שמישהו ינעל את הדיון לפני שהוא יגיע ל 30 עמודים וסתם יהיה פה ריב מיותר:mad:

ROBERTO
וואלק אתם :D
Dj Alex (ISR)
עוד פעם חפירות??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 
Privacy Statement