|
מסיבה של בי יו (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJMIKE |
יש פה גם באנר נחמד
http://www.bu99fm.net/party.jpg
אהה ולמי שמתבלבל המסיבה היא לא של רדיו ביו 99 כי מן הסתם הוא לא קיים כבר
המסיבה היא של האתר/מערכת פרורומים www.bu99fm.net
מי שלא מכיר שייכנס ויבדוק, פורום Club BU הוא המקבילה שלנו שם |
|
|
| DvJ |
Robert Gitelman
Hydroid
Respect
אני שם
אפילו שגיטלמן יצא לי לשמוע הרבה
היידרויד לא מפספס.....
ועוד משהו עד שיש מוזיקה איכותית בארץץ ....
אז בכיף אני יבוא אפילו ינסה לגרור כמה חברים.... |
|
|
| -AP- |
| פשוט לא יאומן. אני עובד באותו יום, ובבוקר שאחרי. חרא חרא חרא של מזל. פשוט לא יאומן. |
|
|
| AboveBeyond |
היי אני לא מגיב פה רבה אני רק צופה
:P
אני מהפורום של בי יו
אני גל גרוסמן
אני מכיר פה יחסית הרבה אנשים
מקווה להנות
וכולם מוזמנים למסיבה !
לפרטים וכל השאר
318507165 |
|
|
| DjChook |
אמרו 18 פלוס
אז איך אתה אומר כולם |
|
|
| Viperon |
| quote: | Originally posted by DjChook
אמרו 18 פלוס
אז איך אתה אומר כולם |
18+ למי שרוצה אלכוהול |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| נראה לי יהיה מפוצץ וילדים בני 14.. בדיוק כמו במסיבה ה"ענקית" הקודמת של 99.. בגני התערוכה.. הכל התפוצץ להם.. |
|
|
| DJMIKE |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
נראה לי יהיה מפוצץ וילדים בני 14.. בדיוק כמו במסיבה ה"ענקית" הקודמת של 99.. בגני התערוכה.. הכל התפוצץ להם.. |
אני חוזר שוב, זאת לא מסיבה של 99 אסקייפ
זאת מסיבה של מערכת פורומים (המקבילה הישראלית של טראנס אדיקט אם תרצו)
www.bu99fm.net
וזאת המסיבה הראשונה שלנו |
|
|
| Hydroid |
| אני לא הולך לנגן את החומר הרגיל (טראנס טראנס טראנס ועוד טראנס) כי אני פותח שם מה לעשות אבל יהיה נחמד ;) |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Hydroid
אני לא הולך לנגן את החומר הרגיל (טראנס טראנס טראנס ועוד טראנס) כי אני פותח שם מה לעשות אבל יהיה נחמד ;) |
איתי
בלי כל מיני פרוגרסיבים וכאלה..
ואם כן.. תודיע לי לפני זה תעשה טובה.. שאני יארגן קרית ושמיכה באוטוו |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by YuVaL
איתי
בלי כל מיני פרוגרסיבים וכאלה..
ואם כן.. תודיע לי לפני זה תעשה טובה.. שאני יארגן קרית ושמיכה באוטוו |
רק אני מרגיש כאילו יובל רק אתמול הוריד את גלגלי העזר מהאופניים
מה רשיון עכשיו ?!
אתה בן 14! ותאשר כך לנצח |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
אני חוזר שוב, זאת לא מסיבה של 99 אסקייפ
זאת מסיבה של מערכת פורומים (המקבילה הישראלית של טראנס אדיקט אם תרצו) |
זה לא פורום שמקביל לטראנס אדיקט
זה לא מתקרב אפילו
זה בושה שתזכיר את שניהם באותו משפט
בכלל עדיף שאנשים משם לא ירשמו פה
:D |
|
|
|
|