return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
מסיבה של בי יו (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJMIKE
יש פה גם באנר נחמד

http://www.bu99fm.net/party.jpg

אהה ולמי שמתבלבל המסיבה היא לא של רדיו ביו 99 כי מן הסתם הוא לא קיים כבר
המסיבה היא של האתר/מערכת פרורומים www.bu99fm.net
מי שלא מכיר שייכנס ויבדוק, פורום Club BU הוא המקבילה שלנו שם
DvJ
Robert Gitelman
Hydroid

Respect
אני שם
אפילו שגיטלמן יצא לי לשמוע הרבה
היידרויד לא מפספס.....

ועוד משהו עד שיש מוזיקה איכותית בארץץ ....
אז בכיף אני יבוא אפילו ינסה לגרור כמה חברים....
-AP-
פשוט לא יאומן. אני עובד באותו יום, ובבוקר שאחרי. חרא חרא חרא של מזל. פשוט לא יאומן.
AboveBeyond
היי אני לא מגיב פה רבה אני רק צופה
:P
אני מהפורום של בי יו
אני גל גרוסמן
אני מכיר פה יחסית הרבה אנשים
מקווה להנות
וכולם מוזמנים למסיבה !
לפרטים וכל השאר
318507165
DjChook
אמרו 18 פלוס

אז איך אתה אומר כולם
Viperon
quote:
Originally posted by DjChook
אמרו 18 פלוס

אז איך אתה אומר כולם

18+ למי שרוצה אלכוהול
Dj Alex (ISR)
נראה לי יהיה מפוצץ וילדים בני 14.. בדיוק כמו במסיבה ה"ענקית" הקודמת של 99.. בגני התערוכה.. הכל התפוצץ להם..
DJMIKE
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
נראה לי יהיה מפוצץ וילדים בני 14.. בדיוק כמו במסיבה ה"ענקית" הקודמת של 99.. בגני התערוכה.. הכל התפוצץ להם..


אני חוזר שוב, זאת לא מסיבה של 99 אסקייפ
זאת מסיבה של מערכת פורומים (המקבילה הישראלית של טראנס אדיקט אם תרצו)
www.bu99fm.net
וזאת המסיבה הראשונה שלנו
Hydroid
אני לא הולך לנגן את החומר הרגיל (טראנס טראנס טראנס ועוד טראנס) כי אני פותח שם מה לעשות אבל יהיה נחמד ;)
YuVaL
quote:
Originally posted by Hydroid
אני לא הולך לנגן את החומר הרגיל (טראנס טראנס טראנס ועוד טראנס) כי אני פותח שם מה לעשות אבל יהיה נחמד ;)


איתי
בלי כל מיני פרוגרסיבים וכאלה..
ואם כן.. תודיע לי לפני זה תעשה טובה.. שאני יארגן קרית ושמיכה באוטוו

DjChook
quote:
Originally posted by YuVaL
איתי
בלי כל מיני פרוגרסיבים וכאלה..
ואם כן.. תודיע לי לפני זה תעשה טובה.. שאני יארגן קרית ושמיכה באוטוו


רק אני מרגיש כאילו יובל רק אתמול הוריד את גלגלי העזר מהאופניים

מה רשיון עכשיו ?!
אתה בן 14! ותאשר כך לנצח
Shahar
quote:
Originally posted by DJMIKE
אני חוזר שוב, זאת לא מסיבה של 99 אסקייפ
זאת מסיבה של מערכת פורומים (המקבילה הישראלית של טראנס אדיקט אם תרצו)


זה לא פורום שמקביל לטראנס אדיקט
זה לא מתקרב אפילו
זה בושה שתזכיר את שניהם באותו משפט
בכלל עדיף שאנשים משם לא ירשמו פה
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement