|
מסיבה של בי יו (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| AboveBeyond |
אחיייייייי בחיית לא בא לריב איתך זה רק דיון
רק תראה לי איפה כתבתי שאני מבקש תודה
לא מבקש שיגידו לי תודה ולא כלום
ושוב אני אגיד
אני אומר שצריך "להגיד תודה" שיש דיגיים בארץ שלא עוזבים תסגנון
בגלל שהוא לא תופס פה
והולכים לנגן לי מסחרי במועדונים
זה מה שאני מתכוון
לא קשור אלי בכלל
עכשיו הבנו ?
ובקשר לרוברט התוכננתי מה שמייחד אותו זה הטראקים שהוא מנגן
שהרבה פעמים לא מכירים אותם
של יוצרים ישראלים וכו ... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by AboveBeyond
אחיייייייי בחיית לא בא לריב איתך זה רק דיון
רק תראה לי איפה כתבתי שאני מבקש תודה
לא מבקש שיגידו לי תודה ולא כלום
ושוב אני אגיד
אני אומר שצריך "להגיד תודה" שיש דיגיים בארץ שלא עוזבים תסגנון
בגלל שהוא לא תופס פה
והולכים לנגן לי מסחרי במועדונים
זה מה שאני מתכוון
לא קשור אלי בכלל
עכשיו הבנו ?
ובקשר לרוברט התוכננתי מה שמייחד אותו זה הטראקים שהוא מנגן
שהרבה פעמים לא מכירים אותם
של יוצרים ישראלים וכו ... |
אז דיי להגיד צריך להגיד תודה
אין פה קטע של תודה
אף אחד לא עושה את זה כדי שיודו לו
ומי שעושה את זה כדי שיודו לו הוא לא דיג'יי
ושוב
אתה זה שאמר שדיג'יים ניסו לנגן סגנונות מחתרתיים ובגלל שלא הלך להם הם עברו סגנון
דיג'יי שעושה את זה לא ראוי לקהל בכלל
אז עזובתך
דיג'יי שבאמת אוהב מה שהוא מנגן ישאר עם זה וילמד את הקהל לאהוב את זה
וסבבה אם רוברט מנגן קטעים חדשים ומיוחדים ויחודיים מגיע לו שיורידו בפניו תכובע
זאת הגישה שצריך לדעתי |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
דיג'יי שבאמת אוהב מה שהוא מנגן ישאר עם זה וילמד את הקהל לאהוב את זה
|
מסכים עם איתי לגבי העובדה שזו המטרה העיקרית של די גיי בארץ
לחנך את הקהל
שחר הגיע הזמן גם לאי הסכמות איתך
אתה תוקף בצורה חסרת פשרות למרות שכולם מדברים איתך בצורה נורמלית
אתה מסיק מסקנות בלתי מחייבות מדוגמאות בודדות (כמו הקטע עם דייליט נכון התלהבנו מאוד אבל אתה משווה התלהבותת מקטע לא מוכר ששומעים פעם ראשונה או שניה להתלהבות מקטע מוכר שלא שמעת כמה שנים? )
הויכוח שלך לגבי מה קלאסי ומה לא הוא מגוחך כי מיטראל הוא לא קלאסי סתם לדוגמה...איך אפשר להגיד על קטע בן פחות מ-3 שנים שהוא קלאסי
משכן די גיי לא צריך בכלל להתעסק בשאלה מה קלאסי ומה סתם ישן זו שאלה שמראה על חוסר הבנת המהות אולי של די גיי
אולי גם אני לא מבין עדיין לגמרי את המהות הטוטאלית של להיות די גיי - בעצם בטוח שאני לא
אבל אני תמיד מנסה לשאוב מידע מאנשים
ואיש חכם אחד שאני מחזיק ממנו ואני חושב שפה בפורום אף אחד לא מכיר אותו (הוא לא יוצר או די גיי סתם פנאט של מוזיקה כמונו) אמר לי דבר שהוא האני מאמין האמיתי לדעתי לגבי שילוב של קטעים ישנים יותר בסטים
הכל שאלה של כמה הקטע נשמע רלוונטי לימינו
כמה הקטע נשמע מתאים לאותה נקודת זמן שבה הוא מנוגן
הוא הביא לי דוגמה של די גיי שלקח את זה הרבה צעדים קדימה לדעתו - סאשה שאתה יכול לשמוע סט שלו מלפני 4-5 שנים ועדיין כל קטע יישמע מתאים גם להיות - לא כי הוא ניגן רק קטעים שהפכו לקלאסיקות אלא כי יש לו עד היום תיכולת לנגן קטעים שהם מעבר לזמן ולמקום - וזו הגדולה שלו והגדולה של הקטעים הללו גם כן
ואני שוב מדגיש יש לי עוד הרבה ללמוד
גם ממנו
וגם מאנשים אחרים "מכל מורי ומלמדי השכלתי" מקווה שהציטוט של המשפט הזה נכון
זה המוטו שלי מהיום הראשון שהתחלתי לתקלט
זה בכלל מוטו מעולה לחיים
ושחר שוב...
יותר סובלנות
גם ויכוח יכול להתבצע בצורה אחרת
וחלק מהדברים שאמרת היה ממש לא במקום
באמת שאין לי פשוט כוח להתחיל לעבור על כל הפוסטים הארוכים פה ולהביא אחד אחד ...
אההה ורק תוספת קטנה עד היום אני חושב שהמלודיה של birth of an angel
היא מצוינת! לא פחות - קטע יפהפה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מסכים עם איתי לגבי העובדה שזו המטרה העיקרית של די גיי בארץ
לחנך את הקהל
שחר הגיע הזמן גם לאי הסכמות איתך
אתה תוקף בצורה חסרת פשרות למרות שכולם מדברים איתך בצורה נורמלית
אתה מסיק מסקנות בלתי מחייבות מדוגמאות בודדות (כמו הקטע עם דייליט נכון התלהבנו מאוד אבל אתה משווה התלהבותת מקטע לא מוכר ששומעים פעם ראשונה או שניה להתלהבות מקטע מוכר שלא שמעת כמה שנים? )
הויכוח שלך לגבי מה קלאסי ומה לא הוא מגוחך כי מיטראל הוא לא קלאסי סתם לדוגמה...איך אפשר להגיד על קטע בן פחות מ-3 שנים שהוא קלאסי
משכן די גיי לא צריך בכלל להתעסק בשאלה מה קלאסי ומה סתם ישן זו שאלה שמראה על חוסר הבנת המהות אולי של די גיי
אולי גם אני לא מבין עדיין לגמרי את המהות הטוטאלית של להיות די גיי - בעצם בטוח שאני לא
אבל אני תמיד מנסה לשאוב מידע מאנשים
ואיש חכם אחד שאני מחזיק ממנו ואני חושב שפה בפורום אף אחד לא מכיר אותו (הוא לא יוצר או די גיי סתם פנאט של מוזיקה כמונו) אמר לי דבר שהוא האני מאמין האמיתי לדעתי לגבי שילוב של קטעים ישנים יותר בסטים
הכל שאלה של כמה הקטע נשמע רלוונטי לימינו
כמה הקטע נשמע מתאים לאותה נקודת זמן שבה הוא מנוגן
הוא הביא לי דוגמה של די גיי שלקח את זה הרבה צעדים קדימה לדעתו - סאשה שאתה יכול לשמוע סט שלו מלפני 4-5 שנים ועדיין כל קטע יישמע מתאים גם להיות - לא כי הוא ניגן רק קטעים שהפכו לקלאסיקות אלא כי יש לו עד היום תיכולת לנגן קטעים שהם מעבר לזמן ולמקום - וזו הגדולה שלו והגדולה של הקטעים הללו גם כן
ואני שוב מדגיש יש לי עוד הרבה ללמוד
גם ממנו
וגם מאנשים אחרים "מכל מורי ומלמדי השכלתי" מקווה שהציטוט של המשפט הזה נכון
זה המוטו שלי מהיום הראשון שהתחלתי לתקלט
זה בכלל מוטו מעולה לחיים
ושחר שוב...
יותר סובלנות
גם ויכוח יכול להתבצע בצורה אחרת
וחלק מהדברים שאמרת היה ממש לא במקום
באמת שאין לי פשוט כוח להתחיל לעבור על כל הפוסטים הארוכים פה ולהביא אחד אחד ...
אההה ורק תוספת קטנה עד היום אני חושב שהמלודיה של birth of an angel
היא מצוינת! לא פחות - קטע יפהפה |
למה אתה מצטט שורה שאני מסכים עליה ואתה אומר שהגיע הזמן לאי הסכמות אם אתה בעצם מחזק את זה?
גם אני אומר שדיג'יי צריך ללכת עם מה שהוא אוהב וללמד את הקהל
ונכון אני מסכים אם פתאום באמצע מסיבה אני ישמע קטע שלא שמעתי כמה שנים אני יתלהב מאד
אבל
jump the next train
זה קטע מ 2004
זה לא קטע שלא שמעתי כמה שנים
שוב
אמרתי כבר שלהכניס כמה קטעים בודדים זה סבבה
אבל להגיד "אני אוהב לשמוע קטעים חרושים" כמו שאמרו פה זה לדעתי הגזמה ופשוט משעמם
אמרתי כבר שגם אני לפעמיים מכניס בסטים שלי קטעים ישנים
שים לב שבאחת התוכניות שלי הכנסתי את
frankie goes to hollywood - power of love (ferry corsten remix)
נכון הכנסתי
וגם שאני ממקסס לי לכיף לפעמים אני מנגן קטעים ישנים כמו
rank1 - awakening
אבל יש הבדל בין קטע או שניים לכמה קטעיים
ביחוד כשאתה משווה טראק כמו
power of love
שיצא לפני איזה 5-6 שנים וכבר באמת שכחו אותו
לטראק שיצא לפני שנה ועדיין לא הספיק לצאת לנו מכל החורים כדי שיהיה אפשר לשמוע אותו שוב
זאת הנקודה שאני מדבר אליה
ושוב אני מדגיש שגם כשמגנים משו קלאסי לא צריך להגזים ולמלא עם קלאסיקות תסט |
|
|
| DJMIKE |
אוקיי אני מקווה שהבנתם שהוויכוח/דיון הזה לא ייגמר...
הנה 12 סרטונים מהמסיבה:
http://www.bu99fm.net/index.php?showtopic=48913&st=0
מאוחר יותר יהיה גם הקלטות של חלק מהסטים כולל הסט שעליו עלה פה הוויכוח
שמעו, תראו ותחליטו בעצמכם (עדיף בשקט בלי לנשוך :)) מה אתם חושבים
שחר אני אשמח לשמוע סט שלך |
|
|
| DjChook |
| אני אמור להרשם עכשיו לפורום שלכם ? |
|
|
| DistructiveT |
טוב שחר כפרה עליך אל תקרא לי כפרה זה דבר ראשון
דבר שני אתה מזלזל בצורה רצחנית באנשים מהפורום של בי יו
אני לא מכיר אותך, לא רוצה להכיר אותך ולא איכפת לי מה אתה שומע אבל אין ת'לא יכול לדבר בכלל על האנשים בפורום שלנו פשוט לא יכול
אחרי תגובות כמו שאתה מביא (שדרך אגב הם זיון שכל אחד גדול) אני מבין שאין פה עם מי לדבר
אז חבל על הזמן היקר שלך בכתיבה שלהם ועל הזמן היקר שלי בקריאה שלהם
לא מתאים לך הטראקליסט? אל תוריד ת'סט
אל תבוא למסיבה
ואתה מוזמן להמשיך לזיין פה ת'שכל
אני יודע שזאת הייתה המסיבה הכי טובה שהייתי בה בחיים שלי מבחינת מוזיקה
פשוט תענוג
ועם זה אתה לא יכול להתווכח
יום טוב שיהיה לך כפרה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
שחר אני אשמח לשמוע סט שלך |
תכף דיגיטלוייבס חוזר תשמע תטופ20 שלי
| quote: | Originally posted by DistructiveT
טוב שחר כפרה עליך אל תקרא לי כפרה זה דבר ראשון
דבר שני אתה מזלזל בצורה רצחנית באנשים מהפורום של בי יו
אני לא מכיר אותך, לא רוצה להכיר אותך ולא איכפת לי מה אתה שומע אבל אין ת'לא יכול לדבר בכלל על האנשים בפורום שלנו פשוט לא יכול
אחרי תגובות כמו שאתה מביא (שדרך אגב הם זיון שכל אחד גדול) אני מבין שאין פה עם מי לדבר
אז חבל על הזמן היקר שלך בכתיבה שלהם ועל הזמן היקר שלי בקריאה שלהם
לא מתאים לך הטראקליסט? אל תוריד ת'סט
אל תבוא למסיבה
ואתה מוזמן להמשיך לזיין פה ת'שכל
אני יודע שזאת הייתה המסיבה הכי טובה שהייתי בה בחיים שלי מבחינת מוזיקה
פשוט תענוג
ועם זה אתה לא יכול להתווכח
יום טוב שיהיה לך כפרה |
תלא מבין יצעיר שהתלהבת כי זה המסיבה היחידה שהיית בה בחיים
בגלל זה זה המסיבה הכי טובה שך
מאיפה בא לי המסאחב הזה באמאשך |
|
|
| epsilon1 |
מה זה מסאחב?:conf:
ד"א אחלה סרטונים:crazy: |
|
|
| DistructiveT |
| quote: | Originally posted by Shahar
תכף דיגיטלוייבס חוזר תשמע תטופ20 שלי
תלא מבין יצעיר שהתלהבת כי זה המסיבה היחידה שהיית בה בחיים
בגלל זה זה המסיבה הכי טובה שך
מאיפה בא לי המסאחב הזה באמאשך |
???עכשיו אתה מבין למה אתה בנאדם מסכן
לא נורא מותק לא נורא
העיקר שאתה תמיד צודק |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DistructiveT
???עכשיו אתה מבין למה אתה בנאדם מסכן
לא נורא מותק לא נורא
העיקר שאתה תמיד צודק |
מסכן מסכן ומשתין עליך בקשת גם פה וגם במציאות |
|
|
|
|