|
מסיבה של בי יו (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| DJMIKE |
אני מקווה שההקלטה של הסטים בריאה ושלמה...
לגבי טראקליסטים זה חלק מהדברים שניגנו (אני ממש לא זוכר הכל):
ליכו ואיתי:
Kelly Osbourne - One Word (Mike Rizzo Global Club Mix) הגרסא הזאת אם אני לא טועה
Cirez D - Control Freak אנשים התחרפנו מהשיר הזה...
Perry O'neill - Wave Force
אופמן וגרוסמן:
Airbase - Ascape
Mr. Sam - Lyteo (Rank 1 Remix)
Marco V - God
Marco V - Simulated
וקטע אפליפט חדש של איתי מטורף לגמרי
רוברט ושולץ:
Plastic Boy - Silver Bath
Veracocha - Carte Blanche
Out Of Grace - 140 BPM (G&M Project Remix) איך כולם צרחו את הווקאל, צמרמורות....
Robert Gitelman - Children Of The Sun
Reysan Khan - Shiatsu (2 Players Mix)
Immoral Monkeys - Cold Winter
Motorcycle - As The Rush Comes (DJ PM Remix) אם אני לא טועה
Yves DeRuyter - Back To Earth
Marcel Woods - Cherry Blossom
Arome - Hands Up (Scot Project Remix)
Marcos - Cosmic String (Marc Van Linden Remix)
Joop - Act Of Good
והיה גם את "התפילה" של אימוראל פעם ראשונה שאני שומע את הקטע, איך כולם התפללו ואז טירוף 6$%@&$%^ שיר חזק ביותר...
ערן:
אין לי מושג מה ניגן הבחור, סט של הזיות, אופל ורשע |
|
|
| Factor_X |
הייתה מסיבה פשוט ענקיתתתתתת
לא הפסקתי לקפוץ לרגע אחד חח
מי שלא הגיע הפסיד ובגדול..זאת דעתי לפחות
נקווה שהמסיבה הבאה שלנו תהיה אפילו יותר חזקה:D
.נ.ב
yoray
אני הבחור ההוא עם התיק והשיער הארוך חח |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Factor_X
הייתה מסיבה פשוט ענקיתתתתתת
לא הפסקתי לקפוץ לרגע אחד חח
מי שלא הגיע הפסיד ובגדול..זאת דעתי לפחות
נקווה שהמסיבה הבאה שלנו תהיה אפילו יותר חזקה:D
.נ.ב
yoray
אני הבחור ההוא עם התיק והשיער הארוך חח |
איזה מלך :>
מסיבה הבאה מקום יותר גדול->הרבה יותר אנשים-> ובטח שיותר בנות |
|
|
| ROBERTO |
היה פשוט מעולה...
ניגנו גם את מייק פוש כמובן...סטראנג וורד 2006...
תצפו לגדולות...
אחת המסיבות |
|
|
| Viperon |
| לפחות זה היה יותר טוב מהמסיבות של אילטה:eyes: |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני שמח שכולם נהנו עקב עבודה לא היה לי צ'אנס להגיע אז מצטער ...
אם הייתי מגיע בכל אופן הייתי דורש יותר פרוג...נראה לי שמישהו שכח שהסגנון הזה קיים... (עם כל הכבוד לוייב פורסץץץיש תקליט חדש יותר לפרי עם קטע מהפנט יותר איתי לטיפולך בפעמים הבאות ;)
| quote: | Originally posted by Viperon
לפחות זה היה יותר טוב מהמסיבות של אילטה:eyes: |
עכשיו בלי שהייתי במסיבה אני גאה להגיד שזו היתה עקיצה מטופשת ולא במקום |
|
|
| DjChook |
גם לצערי לא הייתי אבל הייתי בשתי לילות בטבריה עם החברה
וחזרתי עכשיו
אז אני התנחמתי אתמול במסיבת בקיבוץ כנרת =] תושבי הצפון ביום רביעי מטורף חחחח - לא נרחיב, למרות שגם שם היה טראנס / האוס ושטויות טרולולו |
|
|
| Factor_X |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
עכשיו בלי שהייתי במסיבה אני גאה להגיד שזו היתה עקיצה מטופשת ולא במקום |
Word! |
|
|
| Dj-Lico |
מייק
אני יהרוג אותךךךך
לא ניגנו את קונטרול פריק!
ולא ניגנו את קלי אוסברון
זה נכון ששמעת אותו
כי היית לפני שנפתחה בכלל המסיבה
אז שמתי איזה דיסק שיחמם את ההגברה קצת
פתחתי עם קטע נמוך אש |
|
|
| DJMIKE |
| quote: | Originally posted by Viperon
לפחות זה היה יותר טוב מהמסיבות של אילטה:eyes: |
אחי אתה סתם עוקץ, בייחוד כשלא היית במסיבה הזאת או במסיבה של אילטה
| quote: | Originally posted by Dj-Lico
מייק
אני יהרוג אותךךךך
לא ניגנו את קונטרול פריק!
ולא ניגנו את קלי אוסברון
זה נכון ששמעת אותו
כי היית לפני שנפתחה בכלל המסיבה
אז שמתי איזה דיסק שיחמם את ההגברה קצת
פתחתי עם קטע נמוך אש |
חחח טוב אני חוזר בי |
|
|
| ROBERTO |
תשמע אילן לא כולנו אוהבים פרוג כמונו...
אז חיממו משהו כמו שעתיים ליקו ואיתי...עם פרוג,האוס ואלקטרו...ואז אפליפט ולבסוף פסיי למי שהיה כוח לעמוד על הרגליים...
בקיצור הלוואי עליי מסיבה כזו פעם בשבוע מספיקה לי לכל השבוע...
היה תענוג,נתראה במסיבה הבאה |
|
|
| DvJ |
כה היתה שם ממש אווירה טובה למרות שהמקום לא היה מלא כלכך
מוזיקה טובה קצת יותר פרוג לא היה מזיק
עוד כמה קטעים שאני זוכר שניגנו
Ian Carey & Mochico Feat. Miss Bunty - Say What U Want
Ronski Speed and Sebastian Sand - Sole Survivor (Sebastian Sand Mix)
Young Parisians Feat. Ben Lost - Jump The Next Train (Kyau vs Albert Remix
Mauro Picotto - Lizard (Dj Montana Remix)
Armin van Buuren - Communication (Part 3)
ומייק תודה אחי שעזרת לי באיך להגיע למקום .....
ווויפרוןזה לא היה במקום ..... |
|
|
|
|