|
מסיבה של בי יו (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
חחחחחחחחח אלכס
זה או זה או זה...
אי אפשר את שניהם ביחד
אם ת'רוצה בנות.. לך למסיבה עם דיי ג'יי מסחרי שמנגן ראפ
אתה רוצה מוסיקה איכותית.. לך למסיבה בהרצליה מלאה בבנים עם חוטיני של רוברט גיטלמן
;) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by YuVaL
חחחחחחחחח אלכס
זה או זה או זה...
אי אפשר את שניהם ביחד
אם ת'רוצה בנות.. לך למסיבה עם דיי ג'יי מסחרי שמנגן ראפ
אתה רוצה מוסיקה איכותית.. לך למסיבה בהרצליה מלאה בבנים עם חוטיני של רוברט גיטלמן
;) |
מה.. אין בנות ?? :sadgreen: :( |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
TASKLIST
מוסיקה - יש
אנשים - יש
הסעה - יש
בנות - ____ :rolleyes: :nervous:
מה לגבי כמות הבנות ? |
אני רואה אתה חרמן רצח למצוא בחורה חח
תלך לאן שאמרתי לך וזהו |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני רואה אתה חרמן רצח למצוא בחורה חח
תלך לאן שאמרתי לך וזהו |
עלית עליי:nervous: |
|
|
| omergunr |
| אמן אמן אמן לליאור יהיה אוטו וחברים שלו ירצו לבוא...ואני אדחף אלהם ;) |
|
|
| bekol ram |
אני יכול להגיע עם אוטו מחיפה
יש מקום לעוד 4
אבל יש לי הרגשה שלא מכניסים אותי לשם :nervous: |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by bekol ram
אני יכול להגיע עם אוטו מחיפה
יש מקום לעוד 4
אבל יש לי הרגשה שלא מכניסים אותי לשם :nervous: |
למה לא |
|
|
| bekol ram |
תחושת בטן חזקה
נראה לי שאילן ואיתי לא אוהבים אותי..
אני רוצה למסור את אהבתי לשניים האלה,
פלוס הערכה.
עכשיו אני נכנס ? :) |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by YuVaL
חחחחחחחחח אלכס
זה או זה או זה...
אי אפשר את שניהם ביחד
אם ת'רוצה בנות.. לך למסיבה עם דיי ג'יי מסחרי שמנגן ראפ
אתה רוצה מוסיקה איכותית.. לך למסיבה בהרצליה מלאה בבנים עם חוטיני של רוברט גיטלמן
;) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח פעם שניה שהבחור מצחיק אותי באותו טרד:) אחלה יובל
ועדיין לא ענו לנו על השאלה - לכמה בני 18 מינוס מצפים |
|
|
| Viperon |
| quote: | Originally posted by YoraY
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח פעם שניה שהבחור מצחיק אותי באותו טרד:) אחלה יובל
ועדיין לא ענו לנו על השאלה - לכמה בני 18 מינוס מצפים |
לא להרבה....
ויאללה מי מפה בא? |
|
|
| Segev |
אני מאוד מקווה שהיה לי איך לבוא ועם כן אז גם עומר בא איתי..
זה כבר 2 ב ? |
|
|
|
|