return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
מסיבה של בי יו (pg. 6)
View this Thread in Original format
YuVaL
חחחחחחחחח אלכס
זה או זה או זה...
אי אפשר את שניהם ביחד
אם ת'רוצה בנות.. לך למסיבה עם דיי ג'יי מסחרי שמנגן ראפ
אתה רוצה מוסיקה איכותית.. לך למסיבה בהרצליה מלאה בבנים עם חוטיני של רוברט גיטלמן
;)
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by YuVaL
חחחחחחחחח אלכס
זה או זה או זה...
אי אפשר את שניהם ביחד
אם ת'רוצה בנות.. לך למסיבה עם דיי ג'יי מסחרי שמנגן ראפ
אתה רוצה מוסיקה איכותית.. לך למסיבה בהרצליה מלאה בבנים עם חוטיני של רוברט גיטלמן
;)

מה.. אין בנות ?? :sadgreen: :(
omergunr
בנות זה איכסססס
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
TASKLIST
מוסיקה - יש
אנשים - יש
הסעה - יש
בנות - ____ :rolleyes: :nervous:

מה לגבי כמות הבנות ?


אני רואה אתה חרמן רצח למצוא בחורה חח
תלך לאן שאמרתי לך וזהו
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
אני רואה אתה חרמן רצח למצוא בחורה חח
תלך לאן שאמרתי לך וזהו

עלית עליי:nervous:
omergunr
אמן אמן אמן לליאור יהיה אוטו וחברים שלו ירצו לבוא...ואני אדחף אלהם ;)
bekol ram
אני יכול להגיע עם אוטו מחיפה
יש מקום לעוד 4

אבל יש לי הרגשה שלא מכניסים אותי לשם :nervous:
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by bekol ram
אני יכול להגיע עם אוטו מחיפה
יש מקום לעוד 4

אבל יש לי הרגשה שלא מכניסים אותי לשם :nervous:

למה לא
bekol ram
תחושת בטן חזקה
נראה לי שאילן ואיתי לא אוהבים אותי..

אני רוצה למסור את אהבתי לשניים האלה,
פלוס הערכה.

עכשיו אני נכנס ? :)
YoraY
quote:
Originally posted by YuVaL
חחחחחחחחח אלכס
זה או זה או זה...
אי אפשר את שניהם ביחד
אם ת'רוצה בנות.. לך למסיבה עם דיי ג'יי מסחרי שמנגן ראפ
אתה רוצה מוסיקה איכותית.. לך למסיבה בהרצליה מלאה בבנים עם חוטיני של רוברט גיטלמן
;)




חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח פעם שניה שהבחור מצחיק אותי באותו טרד:) אחלה יובל





ועדיין לא ענו לנו על השאלה - לכמה בני 18 מינוס מצפים

Viperon
quote:
Originally posted by YoraY
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח פעם שניה שהבחור מצחיק אותי באותו טרד:) אחלה יובל





ועדיין לא ענו לנו על השאלה - לכמה בני 18 מינוס מצפים

לא להרבה....

ויאללה מי מפה בא?
Segev
אני מאוד מקווה שהיה לי איך לבוא ועם כן אז גם עומר בא איתי..
זה כבר 2 ב ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement