|
מסיבה של בי יו (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Viperon |
| quote: | Originally posted by dan_yarok!!
פשש נשמע איכותי
זה לכל הגילאים אותם אומרים?
אולי אני יגרור כמה חברה
השאלה איך נגיע להרצליה:( |
אתה יכול להגיע להרצליה ברכבת... זה 5-10 דק' הליכה ברגל מהתחנה של הרכבת עד למועדון |
|
|
| Dj-Lico |
Glenn-Holmes
בגדול אני מבין אותך
אבל בטוח יצא לך לשמוע על אייל אופמן ועל שולץ איפשהוא..
ועל רוברט מן הסתם
והם מנגנים את המוזיקה המתאימה ביותר לקהילה שלנו
עקרונית הערב הזה לדעתי בנוי פצצה בשביל הקהילה שלנו
אז לא כדאי להחמיץ
ואל תדאגו לי ולאיתי
אנחנו לא נאכזב.... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Dj-Lico
Glenn-Holmes
בגדול אני מבין אותך
אבל בטוח יצא לך לשמוע על אייל אופמן ועל שולץ איפשהוא..
ועל רוברט מן הסתם
והם מנגנים את המוזיקה המתאימה ביותר לקהילה שלנו
עקרונית הערב הזה לדעתי בנוי פצצה בשביל הקהילה שלנו
אז לא כדאי להחמיץ
ואל תדאגו לי ולאיתי
אנחנו לא נאכזב.... |
אחי לא סתם אמרתי שאתה יכול לחמם לבד..מה גם שאתה תנגן תסטייל שאתה אוהב ורגיל לנגן
חבל שאיתי לא יכל לנגן את משהוא אמור לנגן כי עם כל הכבוד לאייל הופמן...לאיתי יש שם בחו"ל וכדאי שהוא יתחיל לפחות לבנות תהכרה בארץ ולא יידחק לתחילת הערב - אין רע בלפתוח תערב (אני חושב שאני ואתה מבינים תחשיבות של זה כי גם אתה וגם אני מנגניםן סגנון שבנוי לפתיחת מסיבות בעיקר - לפחות לפתיחת מסיבות שאמורות להגיע לאפליפטינג טראנס בשלב זה או אחר)
את שולץ אני לא מכיר...מכיר רק שולץ אחד ועבורי הוא הגדול מכולם |
|
|
| markfeldman |
| נשמעת מסיבה טובה. |
|
|
| ROBERTO |
תקשיבו...
קודם כל למי שיש לו בעיות בהגעה למקום יכול לדבר עם אחד מהמארגנים כיוון שהם מארגנים הסעות ויכולים לעזור בכל דבר...
בעקרון אני לא מאמין שיהיו הרבה צעירים אבל אם יהיו זה לא יעשה שום דבר רע לאף אחד,אחרי הכל כולנו מגיעים לשם בשביל מטרה אחת:לשמוע את המוסיקה שכולנו אוהבים...
אז לפחות בשבילי סוף סוף יש הזדמנות גדולה לשמוע כל הערב מוסיקה אלקטרונית על כל סוגייה כולל פסיי בסיום הערב :crazy:
אני בן 19 כבר ועדיין לא הייתי במסיבה שכל המסיבה כוללת מוסיקה אלקטרונית חוץ מכמה פסטיבלים בקטנה...
(לפחות אני נוסע לטראנס אנרגי לפני הגיוס)
בקיצור מה שאני רוצה להגיד הוא שתבואו כי הולך להיות שמייח...המועדון עצמו הוא דיי קטן אבל האיכות של השמע היא מעולה מאוד.
ומצד שני יהיה מאוד נחמד להכיר פה את האנשים מהפורום הזה כיוון שאני כמעט ולא מכיר אף אחד והייתי רוצה מאוד להכיר אתכם :eyes:
אין ספק שכל בן אדם פה איכותי ולא איזה צעיר:tongue3
בקיצור אני מקווה לראותכם,כניסה עולה רק חמישים שקלים שזה ממש לא הרבה
:toocool: |
|
|
| Hydroid |
אני מאמין (לפחות ככה הבנתי) שתיהיה עוד מסיבה שם אני כבר ייתן טראנס אל תדאגו זו הפעם הראשונה והאחרונה (אני מאמין) שאני ינגן תחומר הזה זה לא הסטייל שלי למרות שאני אוהב אותו כן ואני מבטיח שאני וליקו לא נאכזב במיוחד את אילן ;) ;)
סמוך על איתי אבאלה אני מכיר אותך מספיק טוב בשביל לדעת אם תאהב או לא |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Hydroid
אני מאמין (לפחות ככה הבנתי) שתיהיה עוד מסיבה שם אני כבר ייתן טראנס אל תדאגו זו הפעם הראשונה והאחרונה (אני מאמין) שאני ינגן תחומר הזה זה לא הסטייל שלי למרות שאני אוהב אותו כן ואני מבטיח שאני וליקו לא נאכזב במיוחד את אילן ;) ;)
סמוך על איתי אבאלה אני מכיר אותך מספיק טוב בשביל לדעת אם תאהב או לא |
קבלתי משלוח גדול מגונו וכמיקל עם כמה פרוגיים מצוינים לחימום האווירה אם אתה רוצה משהו אתה יודע איפה מוצאים אותי |
|
|
| bekol ram |
גם רוצה להיות חבר שלכם :mad:
אפשר ? :)
אני יפנק אותכם :whip:
:clown:
:stongue:
שמעו סיפור,
אתמול הייתי אצל חבר, עשינו סט כמה שעות טובות
הוא מתכונן למסיבה בסילבסטר..
what if בשלב מסויים הכנסתי את
של איתי, טראק חזק
חבר שלי נדלק, והתחיל לשבת על הקצב סופסוף
שעות עבדנו על זה :D
בקיצור אמרתי לו שזה יוצר ישראלי, והוא כולו שמח
זה הסיפור,
אוהבים אותך איתי
תעשה לי ילד :D
עריכה : ממממ.. שיהיה.. ווט איפ |
|
|
| OREN |
הלוואי עלי מסיבה ביום רביעי
יש לי שבוע שדאות משהו גהנום
אולי אם יהיה איזה גימל זה התקווה היחידה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by OREN
הלוואי עלי מסיבה ביום רביעי
יש לי שבוע שדאות משהו גהנום
אולי אם יהיה איזה גימל זה התקווה היחידה |
זה אמור להיות יום לא?
לפחות ב 02 חח |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
TASKLIST
מוסיקה - יש
אנשים - יש
הסעה - יש
בנות - ____ :rolleyes: :nervous:
מה לגבי כמות הבנות ? |
|
|
| omergunr |
| BUT YOU ARE GAYYYYYYYYYYYYYY |
|
|
|
|