|
מסיבה של בי יו (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| omergunr |
 |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
דבר ראשון מרגיז אותי שאתה ועוד כמה אנשים פה אומרים משפטים כמו "תולים תמונות של רוברט....וההמשך ידוע"
ובכלל עוקצים את הפורום שלהם..
זה מעצבן אותי אין לזה שום סיבה ואתה ועוד כמה אחרים פה שקלטתי זורקים אולי בצחוק אבל עדיין זורקים השמצות מהסוג הזה
הם אוהבים את רוברט זו החלטה שלהם ושהנו ממנה... אני גם חולה עליו אני חורש קטעים שלו
ושחר באמת אני מבקש ממך בכל לשון של בקשה די עם זה...
אנחנו כולנו אותה משפחה... אולי פורומים שונים... וגישות טיפה שונות אבל אין פה שום מקום לסיכסוכים עכשיו....
מספיק בבקשה...
וגם בבקשה בואו לא נהפוך את זה לדיון עכשיו.......
עכשיו שחר בקשר למה שאמרת - אין לי מה להגיד..... כאילו אם זו הגישה שלך למוזיקה בתור דיג'י... תעשה מה שתחושב שיעשה טוב לקהל
:)
חדש ישן פרוג.. האוס.. טראנס......... מה שתחושב שיתאים .. אני בטוח שתיודע מה תעושה
אני אמרתי את שלי כבר בפוסט הקודם
לסיום אני רק אגיד שאני לא מאמין שטראקים חדשים זה מה שעושה את הדיג'י
אני לא ארמין ופרי שצריכים להיות מעודכנים כי יש להם קהל שמסתכל על הסטים שלהם ב7 עיניים
אני יוראי שצריך לתת לקהל את מה שהוא אוהב לשמוע... אני בטוח שלא אכפת לו כמה זה חדש או ישן (הכוונה ל2003-2004)ד
מה שכן אני מסכים איתך שהיה קצת יותר מדי דברים נוסטאלגים...
קצת... עברו תגבול באיזה 2 שירים |
אתה סותר תצמך אחושרמוטה
אמרת שלוברט יש מספיק טראקים
אז שינגן אותם!
יש לו אנריליזים
הקהל יהנה לשמוע קטעים חדשים וטובים שהוא לא הכיר
שינגן אותם!
אתה לא חושב שכשדיג'יי מנגן סט עם מלא
ID
אתה נהנה אחושרמוטה?
כי זה מחדש לך
אז אם אתה אומר שלרוברט יש קטעים חדשים והרבה
שינגן אותם!
זה בטוח עדיף על לנגן את
jump the next train
| quote: | Originally posted by DJMIKE
לשחר:
אני לא בא לריב אז אל תקח את זה קשה אבל באמת חבל על הזמן שכתבת את כל החיבור הזה כי כולו בולשיט. אני לא מאמין שבן אדם יכול לשלול משהו מבלי לרדת קודם ליסודו של העניין, כל דבר בין אם זה דעות פוליטיות, שפיטת אנשים, השקפות עולם או אפילו סט במסיבה.
בלי להיות במקום עצמו אתה לא יכול לדעת מה היה טיב הסט ולא יכול להגיד שלפי הטראקליסט הוא לא טוב. סט הוא לא טראקליסט הוא קריאה של הדי ג'יי את הקהל. היה סט מעולה ובדיוק מה שכולם ציפו שיהיה כי זה מפגש ראשון של הרבה אנשים אחד עם השני שבאו לחגוג מוזיקה שהם אוהבים ושומעים שנים וכולם ציפו בדיוק לשילוב הזה של מוזיקה חדשה וקטעים "ישנים". גם לשמוע קטעים "ישנים" במסיבה חד פעמית (נכון לעכשיו) זה בדיוק הדבר שכולם רצו וציפו לו. זה לא ליין במועדון ולא תוכנית רדיו. למרות שהיו גם קטעים חדשים שאף אחד לא הכיר...
זה שרוברט ניגן קטעים "ישנים" שלו (שנה שנתיים זה ממש לא ישן...) לא יפרסם אותם , בסך הכל מסיבת חברים. זה כמו שתירד על הסט של מרקו וי בסנסיישן...
ובקשר לזה:
אבל טוב מה אני מצפה זה הסטייל של פורום 99
אמרתי כבר שאנשים שם תולים בחדר תמונות של רוברט עם חוטיני וזה ההוכחה הכי טובה
וגם האהבה שלהם לקטעים כמו
arome
שהם יכולים להנות מקטעים כאלה אפילו אם הם משולבים בטראקליסט אפליפטינגי
חבל..
את אומר את זה לא פעם ראשונה בלי לדעת על מה אתה מדבר ואתה צודק...
חבל..
במקרה אני מנהל הפורום ואני מכיר קצת את מה שהולך שם כבר שנים ומכיר גם את האנשים וזה פשוט בולשיט מה שאמרת
כך שלומר משהו, בייחוד משהו שלילי, ללא שום בסיס, זה אחד הדברים הכי טפשיים ולא מכובדים שמישהו יכול לעשות. |
את מי אתה בא לשכנע עם הנאום הדפוק הזה?
אמרתי כבר
זאת לא הייתה מסיבה באיזה אי אקזוטי באווי שאני צריך להיות שם ולהרגיש תאווירה
איזה אווירה כבר הייתה שם?!
הייתי במסיבות של אילטה שהיו מאותו סוג
ובאף אחת מהם לא באתי כדי לשמוע קטעים מלפני שנה שנתיים
נכון שהייתי נהנה לשמוע 2-3 קלאסיקות
אבל יש הבדל בין קלאסיקה לבין קטע ישן!!
לא כל קטע ישן הוא קלאסיקה!!
jump the next train
זה לא קלאסיקה!!!
וכן
shiatsu
זה קטע ישן
שנתיים זה לא ישן!? למה מה זה רכב?! שנתיים זה ישן מאד..
הא סליחה אולי זה אנריליז?
צודק היינו צריכים לכתוב
ID
מרוב שזה חדש אנלא מזהה אותו
זה נקרא קטע ישן
וכן ביחוד כשאני בא לשמוע דיג'יי שכמה אנשים חושבים שהוא טוב (אנלא מסכים עם זה) אז אני מצפה לשמוע סט עם קטעים יותר חדשים
ובטח שלא קטעים כמו
jump the next train
אם מרקו וי מנגן בסנסיישן את
simulated
זה בנזונה
כי סומולייטד זה סמל!
זה כמו שטייסטו ינגן את
silence
אבל מה אתה משווה קטעים כאלה לשייטסו :whip: :whip:
מה אתה בא להשוות לי קטעים שהרעידו את העולם לקטע שבקושי שמעו אותו ב99אסקייפ!#@$)#@)
יש קלאסיקות ויש קטעים ישנים!
universal nation
קטע סבבה..עליו לא הגבתי
אבל
jump the next train
זה ממש לא קלאסיקה זה פשוט קטע ישן
זה הכל
יש הבדל בין לנגן קטע כזה לבין לנגן קטע של גוריילה
וכל הכבוד לך שאתה מנהל שם שניה אני ילחץ לך תיד
האנשים שם מתלהבים מארד טראנס סטייל סקוט פרוג'ט
ogp
וכל האלה
בדיוק הסטייל של החצי השני של דאבל דיג'יי
שלדעתי זה סתם סגנון מסחרי שנועד סתם לעשות יותר רעש ופחות הנאה
יותר עוצמה פחות איכות
בערך כמו דרגות של נגדים
(יותר גבוה פחות חכם)
אז כן לשים באותו סט את
universal nation
ו
arome
זה ממש לא מתאים
גם אם אני ישמע את זה במסיבת פרימיירה בחלל!
לא אכפת לי מי הדיג'יי שניגן את זה ולמי הוא בא לנגן
אבל הוא טעה!
כשארמין היה בארץ ב 4.2 כשהוא הגיע לאפליפטינג
מישו דפוק בא וביקש ממנו איזה קטע פרוגרסיב רגוע
נראה לי של פרובספוט
אני רק זוכר שאני ויגאל ראינו את זה וצחקנו
כי לכל קטע צריך עיתוי! ויש קטע שלא מתאים לסט כרגע
נקודה!
כמו שמרקוס לא ינגן לך טק טראנס
כי זה לא מתאים לסט!
וכל דיג'יי צריך לדעת את זה
זה לא משנה אם האנשים אוהבים תקטע הזה
יש לי מלא חברים שאוהבים את איציק קלה
אז מה אני ינגן שירים שלו באמצע סט ?
מוזיקה לחברים תנגן בבית
אתה רוצה לתת סט של ארד טראנס תתן סט של ארד טראנס
אבל אל תערבב את זה עם דברים אחרים!
| quote: | Originally posted by Hydroid
הייתה מסיבה בת זונה אילן תיכול להגיד הייתי דורש יותר פרוג אבל זה כבר טעם אישי! שחר תקשיב כנראה שעוד לא למדת מה המהות של מסיבה ולמה באירופה הם יותר טובות במילה אחת : א-ו-ו-י-ר-ה!!!
תמבין?????? אם יש אווירה טובה והקהל קופץ ושמח יש מסיבה טובה במקרה הזה זו הייתה האווירה הכי טובה שאפשר לבקש באמת הכי טובה שאפשר לבקש!
הייתה מסיבה בת זונה אני גם לא הכי מת על כל הקטעים שהיו שם אבל זה לא משנה כי זה קלע בול לקהל ושהאווירה טובה גם אתה נהנה אני מחכה כבר ליום שאנשים בארץ יבינו שלא משנה איזה ליין אפ יהיה הקהל פה לא שם זין זאת הסיבה שיש חרא מסיבות.....
עוד משהו דיג'יי צריך לנגן דברים חדשים??? חארטה שטויות מי שדוגל בשיט הזה הוא דיג'יי צעצוע עוד אחד שמנסה להראות שהוא שווה משהו....חארטה!
לא מאמין בזה וזה מוכח גם שזה בכלל לא נכון.
אתה צריך לדעת לקרוא קהל צריך לדעת לבנות סט עם זרימה טובה צריך לתת משהו משלך בימינו לנגן כל מה שחדש נקרא :
לחקות את
ASOT!
אני לא צריך להגיד יותר מיזה כי זה יהפוך לוויכוח על אמ פי 3 מה שאני יכול להגיד שהגישה הזאת ששחר נתן זו הגישה המפגרת שהביאה את כל הסצנה להתדרדרות.....תחשבו לבד |
גם במסיבות של אילטה יש אווירה בת זונה אבל הדיג'יים יודעים מה לנגן!!
אווירה עושה הקהל ולאו דווקא המוזיקה
אצלי אווירה טובה זה הרבה קהל שרוקד
המוזיקה לא עושה לי אווירה כי יכולה להיות מסיבה של מוזיקה מסחרית באומן ביום שישי עם אווירה יותר טובה ממסיבה באומן ביום חמישי!
את
jump the next train
כבר מיצינו
ובוא אני יגיד לך
גם שאני מנגן לעצמי בבית (ותאמין לי שאנלא מנסה להוכיח לעצמי שיש לי אנריליזים) יש קטעים שאני אומר אוקי זה כבר פסה ...ואני יודע להגיד לעצמי זהו!
צריך לדעת לשים קוים אדומים
ולא ללכת עם הראש בקיר ולהגיד "הא הקהל רוצה את זה...חפיף אם זה לא מתאים לסגנון..הקהל רוצה חייבים להכנע לזה" אז סליחה אני ינגן מוזיקה שחורה במסיבה אלקטרונית כי רוב הקהל בארץ רוצה מוזיקה שחורה
אז ננגן את זה וכולם ירקדו..זה הפתרון!? מזה השטויות האלה? על מי אתה מנסה לעבוד?
אתה דיג'יי ויש לך קו מסוים
אתה לא יכול לנגן באמצע סט פרוגרסיב פתאום טק טראנס
אתה רוצה טק טראנס נגן סט של טק טראנס
לא סט של אפליפטינג עם איזה טראק וחצי שהוא טק טראנס!
תסתכל על טראקליסטים של גבריאל & דרסדן
מרקוס שולץ
רונסקי ספיד
ועוד הרבה דיג'יים שהם אחד אחד יותר טובים מהדיג'יי שניגנו במסיבה הזאת
המון קטעים שהם
ID
אני מאמין שגם לרוברט יש מספיק קטעים שאנחנו לא נכיר אז שינגן אותם! למי הוא שומר אותם?
| quote: | Originally posted by Viperon
את AROME
אנשים ביקשו מהדי ג'י עוד לפני המסיבה לשם אותו בטראקליסט |
אז מי אם הם ביקשו!?
גם אני ביקשתי באחת המסיבות באילטה פעם שינגנו את
in the end
אז מה אתה חושב שאלי ינגן את זה באמצע סט חזק שלו!?
לא!
צח שמנגן רגוע ניגן את זה כי זה הסגנון שלו!!
עם כל הכבוד לקהל יש דברים שהדיג'יי לא יכול לספק כי זה לא מתאים לסט
נקודה!!!!
אותו דבר כשבקשתי משמואל לנגן קטעים מסוימים
היו פעמים שהוא אמר לי מצטער זה פשוט לא מתאים לסט שאני מתכנן
זה הכל!!
זה לא משנה שהקהל רוצה את זה
שישמע את זה באוטו
אם זה לא מתאים לסט לא מנגנים את זה
ושוב
חברים שלי אוהבים דיכאון
אז באמצע סט אפליפטינג אני ינגן קטעים של שרון זריהן?
| quote: | Originally posted by AboveBeyond
אוי אוי אוי כמה שטויות רצות פה
אני לא יודע איך רוברט ושולץ תיכננו את הסט
אבל מה שבטוח הליסט פצצה
שיאטצו למי שאמר למה לנגן
זה בדיוק כמו שארמין דוחף תטראקים שלו לכל מקום
ודרך אגב אין לי כלום נגד שיאצו זה אחד היפים של רוברט וירון
ואת הארומה שניגנו זה פשוט היה דבר מדהים
כלכך מתאים לאווירה שהייתה שם
אני לא ידוע מה איתכם אבל זה לא הזכיר לי שום עידן גוטמן ושום ארתור גורדון ושום דאבל דיגיי
זה פשוט טראק גאוני זה שזה לא פרוגרסיב זה לא אומר כלום
ועוד משו שגם בסט שלי ושל אייל וגם של רוברט ושולץ
זה שלא רצינו לנגן שיחרורים ורלייסים חדשים
כי זה יש באסוט ובתוכנית של רוברטבימי שישי ברדיו
זה לא היה הקטע של הסטים
קיצקצ
היו סטים בני זונות
אתם מדברים פה כלכך הרבה שטויות
כאילו אתם כל יום במסיבה שמנגנים תטראקים האלה
אני אישית לא נמצא כל יום במסיבה כזאת ולא נראה לי שבארץ יש כל שבוע מסיבה שמנוגנים הטראקים והסגנונות האלה
אז במקום להתלונן למה אתם מנגנים את זה ואת זה
תגידו תודה בכלל שעדיין נשארו דיגיים שלא מוותרים ומנגנים תסגנון הזה
תרוצה להגיד לי אחרת?
שכל מה שאמרתי זה שטויות
תגיד מה שאתה רוצה
___________________
Dj Gal Grossman ... |
אה ועוד אני מדבר שטויות?
איזה קטעים ארמין מנגן? את זוקאלו
ואת
whos watching
שהישן מביניהם (זוקאלו) זה קטע ששוחרר לפני חודשיים!!
שלא לדבר על
whos watching
שעדיין לא שוחרר רשמית בכלל
אז מה אתה משווה את זה לשיצו@!#@!
AROME
מתאים לאווירה כי זה אנשים שלא מבינים במוזיקה ולא יודעים לבנות סט
מצטער להגיד לך |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
 |
|
|
| Factor_X |
חחחחחח אני חייב לציין שההודעה האחרונה של שחר הייתה ההודעה עם הכי הרבה בולשיט שראיתי אי פעם (וראיתי הרבה הודעות בולשיט)
אני כל פעם שובר ת'ראש אם להגיב פה בכלל או לא, כי אני רואה שאין ממש עם מי לדבר, אבל הייתי חייב הפעם
אמרת כל כך הרבה שטויות שזה כבר עצוב
נתחיל בזה שלא ניגנו תטראק של סקוט פרוג'קט באמצע הסט, אלא סגרו איתו!
הטראק שלפניו היה
joop - act of god
ואחריו ניגנו את צ'רי בלוסום של מרסל וודס
מה בדיוק לא מתחבר לך פה לעזאזל?!
בקשר לחברי בי יו שתולים פוסטרים של רוברט בחדר -yeah right...
אתה לא מכיר ת'קהילה
אתה לא מכיר ת'טעם המוזיקלי של רוב חברי הפורום
אז תסתום ת'פה בבקשה,ותחזור אליי אחרי שתעשה מחקר עמוק על כל העניין הזה
מה שהכי מצחיק אותי זה שמצד אחד אתה טוען שכולנו תולים פוסטרים של רוברט, אבל מצד שני מפריע לך שרוברט לא מנגן אנרליסים שלו
dude, WTF?!
יש לי גם שאלה קטנה
מי בדיוק הכתיר אותך לגאון הדור שאתה חושב שהארד זו לא מוזיקה טובה? יש לי חדשות בשבילך ידידי...אתה לא גאון ולא נעליים
אתה פשוט בחור אטום.
אם יש משהו שממש מגעיל אותי, זה אנשים שאומרים איכס על מוזיקה שהם לא מכירים\לא מתחברים אליה.
אהה ועוד משו קטן
אולי אתה אוהב לשמוע אנרליסים ללא הפסקה במסיבה
אנחנו לא.
לדעתי האישית הרבה יותר כיף לשמוע קטע מוכר שחרשת לו ת'צורה מאשר לשמוע איזה אנרליס חביב מינוס.
אני לא אומר שאסור לנגן דברים חדשים חס וחלילה, אבל אני כן אומר שצריך לשלב בצורה נכונה נוסטלגיות ויציאות חדשות, ככה שאך ורק אנרליסים לא באים בחשבון לדעתי
זה סתם יהיה סט מבאס שלא יטריף ת'קהל
תאמין לי שאף קטע חדש לא יכול לעשות לחבורה של חובבי אלקטרוניקה את מה שמצליח לעשות להם קטע כמו
andain - beautiful things.
נ.ב.
אני לא מתכוון להמשיך להגיב בנושא הזה
אין לי שום כוונה להיגרר לוויכוחים אינפנטיליים ומפגרים
הסיבה היחידה שבגללה הגבתי היא כדי להביע את דעתי בנושא.
יום טוב |
|
|
| Glenn-Holmes |
ווואוווו איזה תגובות יא אללה!
אפשר להתחיל עם משהו קטן?
אני לא מסכים עם כל מששחר אומר...אבל אני ממש לא חושב שזה הבולשיט הכי גדול שנכתב פה...
יש נקודות נכונות שהוא נגע בהם...
ואני בטוח שהוא יחזור בו אחרי שהוא יקרא אחרי איזה קטעים נוגן הרמיקס של סקוט פרוגקט
הנושא הבולט ששחר צודק בו לדעתי הוא הקטע של בקשות של הקהל
עם כל הכבוד אני חושב שמתוקף העובדה שזו מסיבת פורום די גיי צריך מראש לקבל תבקשות ולראות איך הוא עורך תסט ככה שהוא יפגע לטעם הרוב
אבל במהלך המסיבה כמו שאומרים המטבע כבר הוטל...בלי קשר למשהיה במסיבה כי אני לא יכול להגיב מאחר ולא שמעתי ולא ראיתי טראקליסט מלא ומדויק אין ספק שהדוגמאות הקיצוניות ששחר מתארות את המצב
די גיי שמנגן בסגנון מסוים במהלך הערב לא יכול פתאום להכניס קטע בסגנון אחר שלא ישתלב טוב...
יש גם דברים שהייתי מצפה קצת מכל הצדדים שיהיו פה..
סובלנות
כן גם משחר כמובן
כי עושה רושם שזה הפך להיות קרב בין שתי מחנות של פורומים
קרב קצת מטופש לדעתי
"תגידו תודה שיש בכלל די גיים שלא מוותרים ומנגנים את הסגנון הזה"
ציטוט מפי גל גרוסמן אני מאמין...
לא מוותרים?
תסלח לי אדוני הייתי שמח לדעת במה זה מתבטא העובדה שאתה לא מוותר
גם אני לא מוותר ומנגן תסגנון שאני אוהב ואני עושה את זה כי יש לי חלום מסוים שאולי לא יתגשם אבל בסופו של דבר נקודת הפתיחה היא שאני עושה את זה בשביל עצמי
ואני משקיע בזה בשביל עצמי
ואני לא יודע שוב במה מתבטא המאבק שלך אבל סלח לי אף אחד לא צריך להגיד לך תודה - אני אישית לא יחפש תתודה של אחרים על זה שאני ממשיך "להיאבק" ולנגן למרות הכל תסגנון שאני אוהב
אני לא בא להמעיט בערב הזה ואני שמח שהוא היה מוצלח..אבל היציאה הזו שלך היתה כנראה בלהט העצבים או משהו...כי היא לא הכי הגיונית |
|
|
| AboveBeyond |
לא הייתי בכלל עצבני שכתבתי תתגובה הזאת
רק אולי אתה לא שם לב
אני אישית מכיר דיגיים שאהבו תסגנון אפשר להגיד המחתחרתי בארץ
ובגלל שלא הלך להם במועדונים
הם היום מנגנים שחורה ועופ ניסים כמו כל הזבל שבארץ
שחר
דבר ראשון שראיתי שכתבת זה ישן
ישן בתחום המוסיקה ?
אין כזה דבר חבוב
כל מה שישן זה מסריח ?
כל מה שישן לא צריך לנגן ?
כל כך הרבה חרא יצא ב2005
למה אני צריך לנגן אותו במועדון ?
רק בגלל שזה חדש?
כלכך הרבה יוצרים התקלקלו בשנים האחרונים
ואל תחשבו שאני חושב שהכל רע כי גם יצאו קטעים בני זונות
דבר שני אני חולה על ארמין
פגשתי אותו יש לי תמונות איתו תקליטים שלו שומע כל תוכנית שלו
אבל תתראה שרב הסטים שלו הוא מכניס את שיברס
וסריניטי
ככה גם בסנסיישן
2 טראקים
שלדעתי לא צריכים להכנס לשם בכלל
תאמין לי שלרוברט לא חסר מה לנגן אני מכיר אותו אישית
האיש מקבל תקליטים ופרומואים לפני שאתה חולם עליהם בכלל
כל יום שולחים לו כל יום דברים חדשים
יש דברים נראה לי שהוא בכלל לא שומע
אז תעשה לי טובה...
שייאצו קטע ענק ומתאים מאד להתנגן במסיבה
ואל תשכח שרוברט ניגן ביחד עם עוד דיגיי והיו להם את ההחלטות שלהם מה לשים
אני לא יודע אם יוצא לך לשומע תתוכנית של רוברט ימי שישי ברדיו 99 אסקייפ
תשמע תתוכנית ותראה שלבנאדם לא חסר מה לנגן
אבל מה שאני בא להגיד פה זה
שלא כל דבר שחדש או אנרליס זה מה שיעשה את הסט הגדול
ובקטע של ה
arome
לאדע מה קרה לך אחי
לפניו אם אני זוכר נכון היה את
act of god
אני לא יודע מה אתה חושב
אבל רוברט מנגן מאפלפיטינג עד הארד טראנס
____________________
Dj Gal Grossman... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by AboveBeyond
לא הייתי בכלל עצבני שכתבתי תתגובה הזאת
רק אולי אתה לא שם לב
אני אישית מכיר דיגיים שאהבו תסגנון אפשר להגיד המחתחרתי בארץ
ובגלל שלא הלך להם במועדונים
הם היום מנגנים שחורה ועופ ניסים כמו כל הזבל שבארץ
|
בחירה שלהם ובעיה שלהם...
אני יוותר על להמשיך לנגן לפני שאני יעבור לנגן את זה בדרך קבע..
אני חושב שיש עוד די גיים צעירים אנונימיים בארץ שמאמינים במה שהם מנגנים ומאמינים שזה שווה שהם יישארו נאמנים לזה
ושמח לשמוע שיש לך תקליטים אתה כבר בחור כלבבי :D |
|
|
| DistructiveT |
יאללה גם אני אגיב פה
דבר ראשון מיסטר שחר
כפרה עליך אחי אתה מדבר כמו בנאדם דביל
מצטער שאני קורא לך ככה אבל אין לי מילה אחרת לתאר את מה שרשמת פה
דבר ראשון אין לך מה להגיב בכלל על הטראקליסט
אין לך מושג מה הלך שם
אנשים התעופפו באוויר אכלו סרטים (שתו מהשירותים חחחח) במהלך כל הערב
Arome לגבי
.....
עזוב עדיף שאני לא אגיב בכלל
דאבל דיג'יי?? תעשה לי טובה ולך לישון אח שלי
לגבי האווירה שם
שוב
לא היית
אין לך מושג מה הלך שם
דבר שני
תאמין לי שרוברט לא צריך להוכיח לא לך ולא לאף אחד שהוא מקבל חומרים חדשים מהגדולים בעולם
אז מה אם הוא לא מנגן אותם
יודע מה? שלא ינגן עדיף
אני מעדיף שכל הסט שלו יהיה קטעים מלפני כמה שנים טובות
למה? כי זה כל כך כיף לשמוע במסיבה קטע שחרשת עליו כשהיית בן 14
זה בדיוק מה שקרה לי עם הקטע של סקוט...תגיד שאני אוהב חרא מסחרי? טוב
אז לסיכום
חבל שאתה כל כך אטום לסגנונות אחרים ותעשה טובה
לפני שאתה נותן תגובות כאלה
כדאי שתהיה במסיבה עצמה
כי אני אישית יצאתי מהמסיבה מאושר ואני עד עכשיו עם חיוך דבילי על הפנים מכל הטראקים האדירים ששמעתי שם ולא חלמתי שאני אשמע בארץ אי פעם
דרך אגב
גלן
אהבתי את החולצה בסמלון שלך
מאיפה קנית? |
|
|
| DJMIKE |
אוקיי אני רואה שאין טעם להמשיך בזה
שחר לא הייתה במסיבה אבל אתה יודע בדיוק מה היה שם ומה אפשר היה לתקן
ואתה די ג'יי טוב בהרבה מכל הדי ג'יים המנוסים שהופיעו שם ואתה צודק
אני מבקש סליחה |
|
|
| DjChook |
כ"כ קשה לקרוא בן השורות ולהתעלם מהצורת דיבור?
אוקי, לא הייתי במסיבה, אני לא מתיימר לבקר אף אחד אבל
איך שזה מצטייר מהתגובה של שחר
הוא אוהב לשמוע במסיבה שמוקדשת למוזיקה אלקטרונית,
שירים חדשים. זה הדעה שלו וזה מה שהוא מצפה
אז מותר לו לבקר מסיבות שבהן לא הושמעו הדברים האלה כמו שלכל אחד אחר מותר לבקר מה שהוא רוצה.
צאו מזה, תפסיקו לקחת דברים אישית, מה אנחנו ילדים קטנים?
אגב, יש לי אנלוגיה משעשעת שמצדיקה את שחר,
שכמו שלא תלכו לראות סרט בסינמטק (לפחות לא רובנו) למה ללכת למסיבת נוסטלגיה =]
אבל מצד שני האנלוגיה באה להצדיק את שחר, כפי שאמרתי, לי אין דעה
אני יכול לזרום לכאן או לכאן, ובעיקר למיטה... לילה טוב =] |
|
|
| AboveBeyond |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
בחירה שלהם ובעיה שלהם...
אני יוותר על להמשיך לנגן לפני שאני יעבור לנגן את זה בדרך קבע..
אני חושב שיש עוד די גיים צעירים אנונימיים בארץ שמאמינים במה שהם מנגנים ומאמינים שזה שווה שהם יישארו נאמנים לזה
ושמח לשמוע שיש לך תקליטים אתה כבר בחור כלבבי :D |
חבוב אני רק בן 17
מתקלט מדי פעם במועדונים
רק ואני מדגיש רק תסגנון שאני אוהב
(קלאב טראנס , טק טראנס וכל השאר)
וכן אני קונה תקליטים מתי שמתאפשר לי
או מקימיקל רקורדס או מפאנקי שמגיעים דברים טובים :] |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by AboveBeyond
חבוב אני רק בן 17
מתקלט מדי פעם במועדונים
רק ואני מדגיש רק תסגנון שאני אוהב
(קלאב טראנס , טק טראנס וכל השאר)
וכן אני קונה תקליטים מתי שמתאפשר לי
או מקימיקל רקורדס או מפאנקי שמגיעים דברים טובים :] |
יופי מצוין תמשיך ככה לגבי כל משכתבת בפוסט האחרון גם התקליטים וגם לנגן משאתה אוהב
חן עם פוסט מאוד מפוכח אני חושב באמת נתן לנו פה נקודה למחשבה בסופו של דבר כל הויכוח הוא על הבדלי גישות...כל אחד והאני מאמין שלו לגבי סט כנראה |
|
|
|
|