|
NEXUS PARTY!!!! 23 februari in Utrecht!!!!! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alpha |
| Dit wordt bijna een nog grotere meeting dan op TE whehehe :D |
|
|
| magrec |
Eerst een meeting op het Utrect centraal doen dan :D haha
wie komen er allemaal met de trein naar utrecht? |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by magrec
Eerst een meeting op het Utrect centraal doen dan :D haha
wie komen er allemaal met de trein naar utrecht? |
jaaa.. ikke!
ik denk dat de meeste wel met de trein komen toch???
nouja, misschien dat |M5| op de fiets komt! :p |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Jukx
ik denk dat de meeste wel met de trein komen toch???
|
DAGGUT NIE HE
ik heb namelijk wel zon schijthekel aan betalen voor openbaar vervoer
mag net wezen dat ik ooit met iemand vant forum meega dat ik dan met ov gaat (ontmoet nl. wat makkelijker), maar voor de rest: auto roelt
greetz kolkiewolkie
edit: wanneer word deze thread nou es sticky gemaakt??? verbaas me daar iedere keer over dat dat nog niet gebeurd is... |
|
|
| Miss Proximus |
Mijn trein komt 2 x in t uur:
??:12 of ??:42 :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Jukx
jaaa.. ikke!
ik denk dat de meeste wel met de trein komen toch???
nouja, misschien dat |M5| op de fiets komt! :p |
He aap, ik ga wel met jou mee he!:D |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Optimus
He aap, ik ga wel met jou mee he!:D |
ja tuurlijk, ik heb namelijk weinig zin om helemaal in mn eentje ernaartoe te gaan! :)
he Little Theseus, jij moet ook meegaan! wat gaan we nou afspreken? |
|
|
| aphex |
| quote: | Originally posted by magrec
wie komen er allemaal met de trein naar utrecht? |
/me steekt zijn hand op :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Jukx
ja tuurlijk, ik heb namelijk weinig zin om helemaal in mn eentje ernaartoe te gaan! :)
he Little Theseus, jij moet ook meegaan! wat gaan we nou afspreken? |
bespreken we wel op irc van de week, we hebben tijd zat nog;)
enne Ltheseus, WAAAAAAAAAAAAAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ghehehe:D:D:D |
|
|
| Dj Alpha |
M5 ga je op de fiets? Das ver fietsen hoor :D
ik ga uiteraard met de trein. best wel goed plan om op centraal af te spreken. kunenn jullie mooi de bus opzoeken voor mij enzo hehehe.. daar ben ik geen held in :p |
|
|
| New Wave |
Driekes, gaat met mij mee met de trein :-) spreken we wel af bij het station.....maar hoe laat?
urrtje of 11 ofzo?
massah! |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Driekes (m5) komt 100%, ik sprak hem in de bus vanochtend en hij heeft het meteen in zijn agenda gezet......HE DRIEKES?!??! :p :cool:
massol |
hahaa...ik heb veeeeel zin om te komen...lijkt me gezellig..:)
maare..ik moet ff kijke hoe het uit komt...
enne jongens als ik kom kom ik niet op de fiets..:) |
|
|
|
|