return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 
NEXUS PARTY!!!! 23 februari in Utrecht!!!!! (pg. 10)
View this Thread in Original format
Dj Alpha
Dit wordt bijna een nog grotere meeting dan op TE whehehe :D
magrec
Eerst een meeting op het Utrect centraal doen dan :D haha

wie komen er allemaal met de trein naar utrecht?
Jukx
quote:
Originally posted by magrec
Eerst een meeting op het Utrect centraal doen dan :D haha

wie komen er allemaal met de trein naar utrecht?


jaaa.. ikke!
ik denk dat de meeste wel met de trein komen toch???
nouja, misschien dat |M5| op de fiets komt! :p
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Jukx

ik denk dat de meeste wel met de trein komen toch???


DAGGUT NIE HE

ik heb namelijk wel zon schijthekel aan betalen voor openbaar vervoer

mag net wezen dat ik ooit met iemand vant forum meega dat ik dan met ov gaat (ontmoet nl. wat makkelijker), maar voor de rest: auto roelt

greetz kolkiewolkie

edit: wanneer word deze thread nou es sticky gemaakt??? verbaas me daar iedere keer over dat dat nog niet gebeurd is...
Miss Proximus
Mijn trein komt 2 x in t uur:

??:12 of ??:42 :)
Optimus
quote:
Originally posted by Jukx


jaaa.. ikke!
ik denk dat de meeste wel met de trein komen toch???
nouja, misschien dat |M5| op de fiets komt! :p


He aap, ik ga wel met jou mee he!:D
Jukx
quote:
Originally posted by Optimus


He aap, ik ga wel met jou mee he!:D


ja tuurlijk, ik heb namelijk weinig zin om helemaal in mn eentje ernaartoe te gaan! :)
he Little Theseus, jij moet ook meegaan! wat gaan we nou afspreken?
aphex
quote:
Originally posted by magrec
wie komen er allemaal met de trein naar utrecht?


/me steekt zijn hand op :)
Optimus
quote:
Originally posted by Jukx


ja tuurlijk, ik heb namelijk weinig zin om helemaal in mn eentje ernaartoe te gaan! :)
he Little Theseus, jij moet ook meegaan! wat gaan we nou afspreken?


bespreken we wel op irc van de week, we hebben tijd zat nog;)


enne Ltheseus, WAAAAAAAAAAAAAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ghehehe:D:D:D
Dj Alpha
M5 ga je op de fiets? Das ver fietsen hoor :D

ik ga uiteraard met de trein. best wel goed plan om op centraal af te spreken. kunenn jullie mooi de bus opzoeken voor mij enzo hehehe.. daar ben ik geen held in :p

New Wave
Driekes, gaat met mij mee met de trein :-) spreken we wel af bij het station.....maar hoe laat?
urrtje of 11 ofzo?

massah!
M5
quote:
Originally posted by New Wave
Driekes (m5) komt 100%, ik sprak hem in de bus vanochtend en hij heeft het meteen in zijn agenda gezet......HE DRIEKES?!??! :p :cool:

massol


hahaa...ik heb veeeeel zin om te komen...lijkt me gezellig..:)

maare..ik moet ff kijke hoe het uit komt...

enne jongens als ik kom kom ik niet op de fiets..:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 
Privacy Statement