|
NEXUS PARTY!!!! 23 februari in Utrecht!!!!! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Dago "B" Duck |
| quote: | is er ook nog een mogelijkheid dat zo'n feest op een gegeven moment VOL is???? (kweenie hoor, gewoon ff vraagje..)
beetje lullig namelijk als je er niet inkomt...
groeten kW |
Nou, dat is deze keer een puntje waar niemand zich zorgen over hoeft te maken. Ruimte genoeg. |
|
|
| Eye-Riz |
| MOET JIJ NIET SLAPEN DAGO?????? :D :D :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Als er 1 schaap over de brug is... |
[off topic]
je bent gespot op de dvd door paul en consorten.
[/off topic] |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by magrec
[off topic]
je bent gespot op de dvd door paul en consorten.
[/off topic] |
[off topic]
You Bastard!!! ;) :D
[/off topic] |
|
|
| Eye-Riz |
Hey Snuggle, ik heb je reply op die TE-thread op fok.forum.nl gelezen
tnx :) |
|
|
| Dago "B" Duck |
| quote: | | MOET JIJ NIET SLAPEN DAGO?????? |
Nee, was even een mailtje aan het lezen waar ik behoorlijk wakker van werd. :whip: |
|
|
| -TAIS- |
Keb geen internet doordeweeks (en in het weekend veel te druk om te internetten) en hoorde het van SnuggLe... Lijkt me vet plan om d'r heen te gaan!
Ben nu vrienden aan het overtuigen, zet me dus voorlopig maar bij de misschientjes :) Zo'n Nexus party wil ik gewoon nog een keer meemaken :D |
|
|
| New Wave |
| der komen der zat inhun eentje.....boeiuh toch, gewoon komen, beetje housen, beetje smoken, beetje chillen.......gewoon komen dus :) |
|
|
| Eye-Riz |
:D
onze wandelende, smokende, housende, chillende promotiemachine :D |
|
|
| New Wave |
en dat helemaal GLATIES
:D |
|
|
| Eye-Riz |
| dat was het woord wat ik bedoelde :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
en dat helemaal GLATIES
:D |
ben jij ook al chinees?:D:D:D |
|
|
|
|