|
NEXUS PARTY!!!! 23 februari in Utrecht!!!!! (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alpha |
| ik heb t maar makkelijk.. 23 minuutjes in de trein en ik ben er.. en helemaal gratiz :D |
|
|
| aphex |
Wie heeft die rielaxte flyer al ontvangen? ikkes wel :P
anyways ik wil em em wel scannen voor als er nog luis zijn die em nie hebben en net blind zijn als ik.. gooi dr maar een pm-etje er tegen aan. |
|
|
| Miss Proximus |
ik....ben..............arm :(
mijn loon is op........mijn stufi is op.........mijn spaargeld is op.......ik krijg pas eind van de maand mijn ouderlijke bijdrage :(
en dan moet ik zelfs nog naar de rosenmontagsrave en naar TE!! :(
*zucht* petrus......jij bent niet de enige spelbreker dit keer :) |
|
|
| Yarnie |
jah dat kan gebeuren, maar iig nog genoeg TA 'Ers die wel gaan.....wordt zeker wel lache...enne new_wave neem je fakkels mee.........
greetz,
yarnie |
|
|
| New Wave |
whehehehe, tering hey, jij wilt mijn bankrekening wel errug leeg hebben...gister 2 en morgen weer 1, das al weer 75 piek gheghe.....
ennuh, dan stikt iedereen als je in die zaal bent gheghe, ken ik nie maken :) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ik....ben..............arm :(
mijn loon is op........mijn stufi is op.........mijn spaargeld is op.......ik krijg pas eind van de maand mijn ouderlijke bijdrage :(
en dan moet ik zelfs nog naar de rosenmontagsrave en naar TE!! :(
*zucht* petrus......jij bent niet de enige spelbreker dit keer :) |
gelukkig dat je je studiefinanciering altijd op de 21e krijgt!! :p |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Jukx
gelukkig dat je je studiefinanciering altijd op de 21e krijgt!! :p |
:D :D jukx is erg scherp :p |
|
|
| aphex |
| Die honderd euro.. heh |
|
|
| M5 |
100 euro? was het maar zo!! :)
eigenlijk vind ik dat iedereen gewoon evenveel moet krijgen... |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by M5
100 euro? was het maar zo!! :)
eigenlijk vind ik dat iedereen gewoon evenveel moet krijgen... |
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
ja heel logisch
vooral omdat jij thuis woont en ik elke maand 1200 piek moet ophoesten voor de huur van mijn EIGEN appartement en mijn EIGEN boodschappen
niets persoonlijks driekus :) maar ik moest t ff kwijt :) |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
ja heel logisch
vooral omdat jij thuis woont en ik elke maand 1200 piek moet ophoesten voor de huur van mijn EIGEN appartement en mijn EIGEN boodschappen
niets persoonlijks driekus :) maar ik moest t ff kwijt :) |
ik snap je probleem Josta....komt misschien een beetje bot over , maar daar kies je zelf dan toch eigenlijk voor?
maar hetgene wat me dwars zit is dat onderscheid gemaakt wordt: ...HBO/UNI krijgen meer dan MBO....uitwonend krijgt meer dan thuiswonend... en dan heb je nog gigantische verschillen in studiefinanciering tussen mensen met dezelfde opleiding en zelfde woonsituatie... soms wel 4keer meer!!
kijk ik weet dat sommige gezinnen het beter hebben qua geld dan andere , maar ik vind dat het uitgangspunt zou moeten zijn dat iedere student gelijk is..dus leeftijd/studie/thuissituatie worden buiten beschouwing gelaten....is wel zo eerlijk lijkt me ...ALLE mensen zijn gelijk..
wat zou het volgende onderscheid wel niet kunnen zijn als de regering doorgaat met het maken van zulk soort regeltjes?? Studenten met een studie zoals Vrijetijdskunde of Kunstgeschiedenis (waar vrijwel geen vraag naar is vanuit de arbeidsmarkt) veeel minder studiefinanciering geven dan een student geneeskunde?? , waar zoals bekend een schreeuwend tekort aan is...
Het principe van dat voorbeeld is niet eerlijk....omdat onderscheid gemaakt wordt tussen opleiding....waarom dan wel verschil op basis van woonsituatie ed. ??
hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel...ben niet echt in staat mooie zinnen te maken :))
Edit:
owja...zou dit stelsel van het toekennen van de studiefinanciering trouwens niet in strijdt zijn met Art. 1 (jaaaa alweer dat artikel ja! :) ) van de grondwet waarin staat dat het verboden is mensen te discrimineren op grond van geslacht, ras , politieke voorkeur of op welke grond dan ook!
Maw..past de regering eigenlijk wel dit artikel toe??
owja..excusus richting Eye-riz voor het verneuken van dit topic... |
|
|
| kolkiewolkie |
WWWWWOOOOOOOOEEEEEEEEEEIIIIII
groen licht!!!
heb iemand gevonden die dat ook wel wat lijkt :) :) :)
niet dat jullie die avond verder veel van mij meekrijgen hoor... vind het namelijk een beetje lullig iemand helemaal naar utrecht mee te slepen en dan um vervolgens negeren....
maar toch, ik ben er..:)
nog fftjes de sleuteltjes van de auto ontfutselen..:D
(zoals jullie weten heb ik nogal een hekel aan OV, zekers in het weekend, als je er nog voor moet betalen ook..)
even offtopic: het wout van studiefinanciering is idd wel heel onoverzichtelijk... me moet het met iets van 70 Euro in de maand doen.:( :(
gelukkig loop ik dit hele jaar stage en zijn in de techniek de meeste bedrijven zo sociaal hier een flinke vergoeding tegenover te zetten, waardoor ik tot mijn eigen verbazingen en schik elke maand nog een flink bedrag over houd....(het leven is unfair, I know :p )
greetz kolkiewolkie
... 2 meetings in 1 week: KEWL! |
|
|
|
|