|
NEXUS PARTY!!!! 23 februari in Utrecht!!!!! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| gigigi, glatoeliek ik ook Slinees, ik bawipanggang gistel gleet heb :D |
|
|
| Optimus |
| pinda pinda lekka lekka |
|
|
| New Wave |
da ist lundvlees tog?
:-)
maaruh effe back to tha topic (effe goeie voorbeeld geven)
Effe vraagje wie allemaal met de trein komen?!?!?!? dan kenne we effe een tijd afspreken (ja nu al ja, anders blijven we chinees lullen :D ) |
|
|
| Yarnie |
Ik kom misschien ook wel :D
Zou eerst eigenlijk naar teqnology gaan maar er waren geen kaarten meer dus nu kan ik wel naar nexus :p
Moet alleen nog ff kijken of er iemand meegaat anders moet ik in me uppie en daar heb ik eigenlijk ook nie echt zin in. Ik laat binnenkort wel ff horen of ik definitief kom. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Optimus
pinda pinda lekka lekka |
Bluin bloot, wit bloot. Lekkah lekkah...
Maar ik kom ook voor 91% zekerheid :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Hey Snuggle, ik heb je reply op die TE-thread op fok.forum.nl gelezen
tnx :) |
Eh..heb ik op jou gereplyd dan? :) Of heb ik je afgezeken?? Of wat? :)
Ik weet het niet meer :)
Stand van mensen die nu gaan:
Alpha
Jukx
Optimus
Little Theseus
magrec
New Wave
Eye-riz
Aphexx
SnuggLe + Vriendin
Misschien:
Tais
Petrus |
|
|
| Eye-Riz |
Stand van mensen die nu gaan:
Alpha
Jukx
Optimus
Little Theseus
magrec
New Wave
Eye-riz
Dago B Duck
Leander
Aphexx
SnuggLe + Vriendin
Dr Mystical
Kolkiewolkie
Miss P
Misschien:
Tais
Petrus
M5
Yarnie
Tijs08
En ik denk dat je Petrus en Miss P tot de Zekers kunt gaan rekenen (zij gaan de de Misschiens verraden en lopen over naar de Zekers :D )
dit is hem volgens mij :D totnutoe
bij de weg, er zijn zat mensen die ook alleen komen, dus alleen komen is vanaf vandaag geen geldig excuus meer. andere excuses gaan in de excuses-database en worden gecheckt op geldigheid :D |
|
|
| kolkiewolkie |
fijn ook dat ik in het overzicht sta :D
wordt achter de schermen wel gewerkt om ook te komen... valt om de ing drommel niet mee :(
greetz kolkiewolkie
EDIT: vergeet wat ik in de eerst zin zei, was net te laat met posten:o :( :o :( :o |
|
|
| aphex |
Dankje Snuggle voor het alvast toevoegen van mijn naam :)
Maar ok ik kom dus ook in me uppie, dus ik zou graag willen weten wie ik op het station al kan meeten.. |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
fijn ook dat ik in het overzicht sta :D
|
hehe ja inderdaad...fijn dat ik er ook bij sta...
maare..bekijk het maar zo: de verassing is veeel groter als je toch komt opdagen! :) |
|
|
| Eye-Riz |
was ff de mensen uit de thread aan het tellen... kolkiewolkie had ik er al bij gezet, maar M5 nog niet (duizendmaal excuses!!!)
Zijn jullie Zekers of Misschiens? k Zet jullie maar gewoon even bij de Zekers :), gun jullie het voordeel van de twijfel :D
Post van hiervooris dus ge-edit... |
|
|
| Dj Alpha |
| Allejezus ik let ff nie op en t worden er steeds meer! Vet kewl hehehe :) |
|
|
|
|