return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
NEXUS PARTY!!!! 23 februari in Utrecht!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Little Theseus
quote:
Originally posted by Eye-Riz
beloofd is beloofd

Klopt als een bus, ik kom!
T kan me geen reet schelen wat er tussen komt nu.

We gaan dus alleen met een groepie ta's? Count me in!
magrec
quote:
Originally posted by Little Theseus

Klopt als een bus, ik kom!
T kan me geen reet schelen wat er tussen komt nu.

We gaan dus alleen met een groepie ta's? Count me in!


ik wil eigenlijk ook wel gaan, maar damn ik zal waarschijnlijk in me uppie moeen gaan...ik geef geen garantie ik zal wel ff kijken of ik kan...22 februari gaat ik naar robin "jaydee" albers iig
New Wave
De tering, cool dat der meer komen :-)

Ik ga niet WW voor iedereen meenemen hoor :-) geeltje zooi is niet zo veel :-)
Optimus
Kut, ik twijfel nu heeeeeel erg...

Jukx, ga jij?:)
Little Theseus
HOERRRRRRRRRRR!!!!!!
Kom gewoon!
Je kip heeft die dure kado's niet nodig en vind het vast niet erg als je het geld daarvoor besteed aan illies en een goed feest!
Eye-Riz
mmmm, jullie worden eindelijk verstandig!!! :D :D :D
(oeps, nu gaat er natuurlijk niemand meer, hihihi)

Voor het geld hoef je het niet te laten, dat weet je..
We hebben de prijzen iets moeten verhogen, anders was er gewoon helemaal geen feest geweest (lokatiekosten zijn vooral hoog)

Voor het vervoer ook niet: eerste bus gaat dan wel drie kwartier nadat we ophouden, maar ja, Nexus is geen Nexus als we echt precies om 7 uur stoppen... (langste uitloop was tot 12 uur 's middags, hihi)

en voor de rest, tja... dat is ieder voor zich :) Als iedereen nou ff foonnummers uitwisselt, hoeft niemand meer alleen :)
(bij de weg Magrec: er komt dus een dj uit London (nee, niet van een of ander bekend nr), hij draait progressive in de stijl waarvan ik denk dat je die erg oke vindt...)

En verder zal ik mijn mond maar beetje houden, mag het niet zo veel over Nexus hebben schijnt :D
Optimus
quote:
Originally posted by Little Theseus
HOERRRRRRRRRRR!!!!!!
Kom gewoon!
Je kip heeft die dure kado's niet nodig en vind het vast niet erg als je het geld daarvoor besteed aan illies en een goed feest!


Ghehehe, Eye kan ik ook dealen daar?:D:D:D
kolkiewolkie
zeg eye-riz, tis toch nie zo dat er een strenge leeftijdscontrole is of wel? maakt niet uit als het 18+ is, dat red ik wel, maar als 21+ is heb ik geen zin om 130 km naar utreg' te racen om dan bij de deur door zo'n gast tegengehouden te worden ( en ja, het IS voorgesteld om te komen.... (ben benieuwd of rubdub zich los kan maken uit de houtgreep van zun meid :D ))

reken er alleen niet op ofzo..==>> IK wil wel..

greetz kolkiewolkie
New Wave
MMWWUUHAHAHHAHAHAHAHAHA.

gheghe TUURLIJK MAG JIJ DER IN!!!!!!
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by New Wave
MMWWUUHAHAHHAHAHAHAHAHA.

gheghe TUURLIJK MAG JIJ DER IN!!!!!!


Sja, zelfs ik zou er eventueel nog inkomen :D

Eerst ff overleg plegen met het thuisfront en dan hoor je het nog wel Iris :D

New Wave
Het is geen feestje waar 30 van die uitsmijters bij staan, het is een rustig feestje, totaal underground feestje die ene bepaalde mensen trekt.

Wees dus niet bang dat je der niet ik komt............toch iris ?:)
Dago "B" Duck
quote:
Ik ga niet WW voor iedereen meenemen hoor :-) geeltje zooi is niet zo veel :-)



No worries, ik heb ook altijd wel un 'zakkie' mee :D
Deze keer wordt het PP. ( oftewel Power Plant, puur natuur geteeld :eyes: )


Eens kijken of we de rookmachine overbodig kunnen maken...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement