return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 
NEXUS PARTY!!!! 23 februari in Utrecht!!!!! (pg. 11)
View this Thread in Original format
Little Theseus
Ik ga waarschijnlijk met Yarnie de trein onveilig maken omdat hij langs het station komt waar ik opstap (alphen aan den rijn). Als er nog meer mensen via Leiden reizen moeten die ook ff zo gaan. (Van Leiden centraal naar Utreg dus)
Jukx ik denk dat we het beste op Utrecht kunnen afspreken, ik spreek je nog wel op IRC kunnen we ff kijken hoe ver we kunnen omreizen voor elkaar.

Hej en Optimus... kheb sjinees geleerd: waozaooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!
Eye-Riz
aiaiaiai, jullie gaan mij dus bij de entree overdonderen :)
de eerste 1,5 uur zit ik aan de deur :)
Is wel leuk als jullie bijtijds komen, heb je nog een beetje de kans om met elkaar te kletsen en dan met zijn allen lekker te feesten :D
aphex
Anders vist iemand ff een trein schema + bus schema op want ik ben te lui :) :toothless
aphex
Om 23:12 kom ik aan op Utrecht Centraal peron 7b,



Lekker ritje.. snif, nouja het wordt iig wel een leuk feest met al die TA-ers :P
Dago "B" Duck
quote:
aiaiaiai, jullie gaan mij dus bij de entree overdonderen
de eerste 1,5 uur zit ik aan de deur
Is wel leuk als jullie bijtijds komen, heb je nog een beetje de kans om met elkaar te kletsen en dan met zijn allen lekker te feesten


En je kan dan ook de onbekende DJ horen die het eerste anderhalf uur draait! :D
magrec
euh als we dan om 23:30 afspreken op utrecht centraal???


ik zelf kom ook om 23:12 of 22:42 aan :D
New Wave
Magrec, zorgen we dat we die van 23:12 - aankomst tijd.....lopen we naar meeting point waar de rest van de jostie bende staat......goed?
magrec
quote:
Originally posted by New Wave
Magrec, zorgen we dat we die van 23:12 - aankomst tijd.....lopen we naar meeting point waar de rest van de jostie bende staat......goed?


is goed op irc geef ik je wel ff mijn mobielenummer.
!_PeTrUs_!
Enschede: 21:28
Utrecht: 23:13


ing hell. Treinkaartje kost me ook weer Retour Fl. 57,96

Dure grapjes allemaal. Nu ga ik toch wel weer ff twijfelen. Ik heb t geld niet op m'n rug groeien nml.
Miss Proximus
quote:
Originally posted by New Wave
waar de rest van de jostie bende staat


hey! ik zei toch dat ik alleen kwam :whip: de rest is aan t oefenen op de nieuwe instrumenten :toothless

Eye-Riz
quote:
ing hell. Treinkaartje kost me ook weer Retour Fl. 57,96

Niet miepen Petrus.... koop een kortingskaart, je gaat toch ook wel eens naar andere feesten verder in het land? Die kaart heb je er met twee feesten al uit.
:D
Bovendien kost Nexus je twee keer minder dan elk ander feest, en krijg je er twee keer zo veel voor ;)
aphex
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Enschede: 21:28
Utrecht: 23:13


ing hell. Treinkaartje kost me ook weer Retour Fl. 57,96

Dure grapjes allemaal. Nu ga ik toch wel weer ff twijfelen. Ik heb t geld niet op m'n rug groeien nml.



Ahem mijn retourtje dan.. 90.- :D of eerder :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 
Privacy Statement