return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 
NEXUS PARTY!!!! 23 februari in Utrecht!!!!! (pg. 6)
View this Thread in Original format
New Wave
aneeeeee, je wordt echt nie ziek, dach ik eerst ook toen ik het op koningginnendag deed.....lekker ist man, steld eigenlijk geen donder voor :D
Miss Proximus
nou als jullie allemaal gaan dan kan ik er ook haast niet meer aan ontsnappen :) lijkt me wel gezellie en dan laten we zien dat al dat gespam van riz toch nog ergens goed voor is :D

en als t hel gezellig is dat komt iedereen ook gewoon s een x naar Leeuwarden als mijn vriend draait :) hehe

maarrree....hopelijk tot dan, maar ik heb de laatste tijd een beetje moeite met me vastleggen voor bepaalde data, ben een beetje het overzicht in mijn geestelijke agenda kwijt enzo...dus blijf me maar motiveren timmie :p
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
nou als jullie allemaal gaan dan kan ik er ook haast niet meer aan ontsnappen :) lijkt me wel gezellie en dan laten we zien dat al dat gespam van riz toch nog ergens goed voor is :D



hehe Josta, dit wordt ons moment :D

Ik ga nm ook samen met SnuggLe, dus nu moet je wel gaan. Anders ga ik heel sip kijken hoor :sadgreen::confused:

Maar dat komt allemaal wel goed. Ik ben nu knetter zat, dus ik ga maar een spitte denk ik.

Dikke kus en een roos naar alle vrouwelijke Ta'ers

(Ga als jongen nu niet reageren want ik wil jullie helemaal geen zoentje geven, stupid wanckers!!)


GReeTZ
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave
Eye riz, die bommeltrein is inderdaad echt verschrikkelijk...whehe we spreken wel ik Utreg af.....dan kom ik met DRIEKES (jij ook jaaa) en als het goed is magrec ook naar de stationshal.....effe driekes aan de blow helpen ;) en dan bussje pakken met zijn alle.

Snuggle, jouw wacht ik op......en ik ga OP je vriendin wachten :D :D


He aap, en ik en Jukx dan?:D:D:D
Eye-Riz
Magrec,laat je niet gek maken he? :D
Ik ben best wel eens ziek van het blowen geweest, of dat alles toch niet meer zo leuk is (para), en het zou zonde zijn als dat nou uitgerekend 23 februari zou gebeuren. Dus doe je eerste keer maar ergens anders :D :D :D

Zeg, kan iemand me even helpen: ik ben de stand kwijt... kan het niet meer bijhouden.... WAAAAH!
Little Theseus
Als er 1 schaap over de brug is...
Dj Alpha
ff tussendoor..

Iris, Oedo.. voelen jullie je nou niet ontzettend trots? :D
ik vinnet egt relaxt dat er zoveel TA'ers komen, heb r superveel zin in! Dr moeten er gewoon nog meer komen, dit feest wordt egt een om te onthouden dat weet ik zeker. En die feesten erna, hoe zal dat dan gaan lopen?
nog n paar weken, eerst TE maar...
SnuggLe
Ik moet nog heel even kijken hoe ik kom...
Of met de trein vanuit Enschede (samen met Petrus), of samen met mijn vriendin vanuit Apeldoorn met de auto. Mocht ik vanuit Apeldoorn gaan dan kan je zo meerijden Magrec, netzoals met DanceValley.

Greetz,
SnuggLe
Optimus
quote:
Originally posted by Little Theseus
Als er 1 schaap over de brug is...



...dan ligt ie op de BBQ:D:D:D
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik moet nog heel even kijken hoe ik kom...
Of met de trein vanuit Enschede (samen met Petrus), of samen met mijn vriendin vanuit Apeldoorn met de auto. Mocht ik vanuit Apeldoorn gaan dan kan je zo meerijden Magrec, netzoals met DanceValley.

Greetz,
SnuggLe


Dat is natuurlijk ook een idee :) ik hoor het wel.

Eye-Riz
Alpha,
Het blijft elke keer weer spannend bij een feest: vantevoren weet je gewoon niet hoeveel mensen er komen. Het eerste feestje hadden we er ECHT geen flauw benul van: stel je voor dat er maar een paar mensen komen? er zijn nl altijd mensen die zeggen dat ze komen en vervolgens toch niet kunnen of ziek worden ofzo. Dus het blijft echt spannend tot de laatste minuut. Tegenwoordig is dat wel anders, we hebben gewoon een grote achterban die elke keer weer komt, en dat worden er steeds meer. Maar toch, die spanning blijft :D

Het gevoel wat ik krijg als ik hier lees wie er nu allemaal komen, is niet zozeer trots (trots ben ik pas als ik reacties lees/hoor op of na het feest) maar wel heel erg blij. Vind het echt heel erg leuk. Had nooit verwacht dat er zoveel zouden komen, aangezien de meesten hier toch alleen maar naar de grotere en bekendere feesten gaan, met bekende Dj's enzo. En ik heb er daardoor NOG veel meer zin in, kan bijna niet wachten. Ken je dat gevoel van vroeger van toen je klein was en bijna jarig moest worden? Nou, zoiets dus :D
kolkiewolkie
is er ook nog een mogelijkheid dat zo'n feest op een gegeven moment VOL is???? (kweenie hoor, gewoon ff vraagje..)

beetje lullig namelijk als je er niet inkomt...

groeten kW
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement