|
NEXUS PARTY!!!! 23 februari in Utrecht!!!!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| Het Rintin-tinnetje.....je moet gewoon komen, weet je hoe die sfeer daar is, echt PHAT!!!!! relaxeder dan reeelaxed. |
|
|
| magrec |
Ik zal eens navraag doen bij iemand die wel een auto kan regelen (owja die heeft zelf auto hahaha) en anders gaat ervast wel iemand vanuit apeldoorn of amersfoort met de trein naar utreg OF NIET DAN??)
ik kan ook wel in me uppie gaan ff me ouders een lulverhaal ophangen dan. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
.....en anders gaat ervast wel iemand vanuit apeldoorn of amersfoort met de trein naar utreg OF NIET DAN??)
|
Ik vertrek vanaf Amersfoort.
Jeroen (Dj-Alpha) die gaat vanuit Ede ook naar Amersfoort, we reizen altijd met zijn tweeen.
Je ken ook dan gewoon met ons mij reizen.
Ik hoor het wel van je.......
Alpha
Jukx
Optimus
Little thee saus
magrec
New Wave
Mischien Driekes
Eye-riz uiterard en Dago ook, ik ben benieuwd naar je POWERPLANDS :-) |
|
|
| Eye-Riz |
:)
Misschien kun je dat spandoekje lenen van Miss P voor op a'foort Centraal :D
Er zijn altijd best veel mensen die vanuit a'foort komen, misschien zien jullie nog wel meer bekenden :) |
|
|
| magrec |
| Is goed new wave als ik je binnenkort op irc zie hebben we het er wel ff over. |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by New Wave
Jeroen (Dj-Alpha) die gaat vanuit Ede ook naar Amersfoort, we reizen altijd met zijn tweeen. |
denk je egt dat ik met jou in die trein ga zitten? :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
denk je egt dat ik met jou in die trein ga zitten? :D |
GGRRRRRRR
Ja :D |
|
|
| Dj Alpha |
lijkt me eigenlijk makkelijker als we gewoon in utregt afspreken, dan roken we daaro wel n goeie blow :D
ik heb nie egt trek om in die bommeltrein te gaan zitten, dat gaat zo traag :confused: |
|
|
| SnuggLe |
Ik ben er ook wel denk ik, samen met mijn vriendin.
Wil jullie gekke lui allemaal wel een keer meeten.
Enneh..New_Wave: moet je me wel opwachten he! :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Eye-Riz |
joh, alpha, niet miepen he, je moet er wat voor over hebben.
Ga jij nou maar in die boemel zitten, is toch leuk, beetje voorpret met zijn allen!
en laat ik niet horen dat je het niet doet, en spelbreker bent, want dan zwaait er wat! :D
zo. ugh. :D |
|
|
| New Wave |
Eye riz, die bommeltrein is inderdaad echt verschrikkelijk...whehe we spreken wel ik Utreg af.....dan kom ik met DRIEKES (jij ook jaaa) en als het goed is magrec ook naar de stationshal.....effe driekes aan de blow helpen ;) en dan bussje pakken met zijn alle.
Snuggle, jouw wacht ik op......en ik ga OP je vriendin wachten :D :D |
|
|
| magrec |
| Hey ik blow niet...moet maar es een keer gaan beginnen whaha maar niet die avond ik wil niet de hele avond misselijk rondlopen ofzo hahaha....ga er maar vanuit dat ik ook komt. |
|
|
|
|