return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 
NEXUS PARTY!!!! 23 februari in Utrecht!!!!! (pg. 9)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
Ik kom ook alleen hoor :) Maar toch ook weer niet want jullie zijn er toch??? :)
aphex
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik kom ook alleen hoor :) Maar toch ook weer niet want jullie zijn er toch??? :)


Ben ik toch nie zo speciaal als ik dacht.. Eye-Riz viel half van dr stoel toen ik zei dat ik alleen kwam.. *gniffel*

ik hoop iedereen ook daadwerkelijk te meeten en een geweldig feest te hebben.. maar dat zal wel geen probleem worden ;) :D :p
M5
quote:
Originally posted by Eye-Riz
was ff de mensen uit de thread aan het tellen... kolkiewolkie had ik er al bij gezet, maar M5 nog niet (duizendmaal excuses!!!)
Zijn jullie Zekers of Misschiens? k Zet jullie maar gewoon even bij de Zekers :), gun jullie het voordeel van de twijfel :D
Post van hiervooris dus ge-edit...


ik was eigenlijk meer voor de Misschien...ligt nog niet helemaal vast , maar als het goed uitkomt ben ik zeker van de partij!
Eye-Riz
WAT IS DAT NOU?
Eerst beledigd zijn dat ik je er niet bij had gezet, en nu zeggen dat je een Misschienetje bent?????? MOOI IS DAT!!!! :D :D :D
aphex
quote:
Originally posted by Eye-Riz
WAT IS DAT NOU?
Eerst beledigd zijn dat ik je er niet bij had gezet, en nu zeggen dat je een Misschienetje bent?????? MOOI IS DAT!!!! :D :D :D


Eye-Riz regelt zo haar zak centjes :)
doet ze ook bij dr werkgever gok ik *gniffel* :stongue:
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Eye-Riz
WAT IS DAT NOU?
Eerst beledigd zijn dat ik je er niet bij had gezet, en nu zeggen dat je een Misschienetje bent?????? MOOI IS DAT!!!! :D :D :D


AI AI AI AI AI

volgens mij kan ik beter maar niet zeggen dat ik ook nog een misschien ben :D

kheb er eigenlijk best gruwelijk zin in om te komen... kan nog steeds geen excuus (geldig dan) bedenken...:D

greetz kolkiewolkie
Eye-Riz
tja, voor jullie is het makkelijk: als je nooit bent geweest, weet je ook niet wat je mist. Dus dan weet je ook niet of je moet komen ja of nee. Je zult t zelf moeten weten... :D :D :D
!_PeTrUs_!
Mja, ik kom ook. Eerst ff de nasleep van DD verwerken en dan kan ik er wel weer tegen aan :D
M5
quote:
Originally posted by Eye-Riz
WAT IS DAT NOU?
Eerst beledigd zijn dat ik je er niet bij had gezet, en nu zeggen dat je een Misschienetje bent?????? MOOI IS DAT!!!! :D :D :D


haha ja....ik weet ut ik ben een raar figuur...:)
Eye-Riz
Alpha
Jukx
Optimus
Little Theseus
magrec
New Wave
Eye-riz
Dago B Duck
Leander
Aphexx
SnuggLe + Vriendin
Dr Mystical
Kolkiewolkie
Miss P
Petrus

Misschien:
Tais
M5
Yarnie
Tijs08

Klopt ie nog? er kan nog geboden worden hoor :D

New Wave
Driekes (m5) komt 100%, ik sprak hem in de bus vanochtend en hij heeft het meteen in zijn agenda gezet......HE DRIEKES?!??! :p :cool:

massol
kolkiewolkie
zondag krijg ik het definitieve antwoord, maar zoals het nou lijkt ist voor 80 % rond (hangt toch het dichtst bij zekers, dus laat maar lekker staan ;) )

mzzl kW
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 
Privacy Statement