|
NEXUS PARTY!!!! 23 februari in Utrecht!!!!! (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
back 2 topic,
ik kan niet komen,,,ja ik met mijn grote waffel hehe, ik ben door mijn ouders verplicht om naar mijn oma's verjaardag te gaan.
Hoor ik mijn zus gister zeggen:
Gaan we nog naar oma's verjaardag de 24e?
Mijn vader:
Ja natuurlijk!
IK:
24 februari?????
Pa:
euh ja
IK:
ow 23 februari heb ik een feest
Pa:
had je dat niet eerder kunnen zeggen
IK:
Weet ik veel wanneer me oma jarig is
Pa:
zeg dat feest maar af want je gaat met ons mee:
PA:
einde discussie
__________________
Daar ben ik dan weer mooi klaar mee :mad: :mad: :mad: :mad:
Als mijn oma nou in de buurt woonde...nee is ook nog eens 1,5 uur rijden met de auto :mad:
sorry eye-riz
volgende keer dan maar. |
|
|
| aphex |
Tijd om op kamers te gaan, gelukkig laten mij ouders me vrij in dat soort stuff.. alleen errug lullig als je oma dan overlijd..
Was ook zo met een vriend van mij, we zouden uitgaan maar zijn oma kwam langs, toen moest ie thuis blijven.. en is zijn oma een paar dagen overleden.
Dan ben je blij dat je niet weg bent gegaan..
Maarja nu mis je wel nexus.. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by aphex
Tijd om op kamers te gaan, gelukkig laten mij ouders me vrij in dat soort stuff.. alleen errug lullig als je oma dan overlijd..
Was ook zo met een vriend van mij, we zouden uitgaan maar zijn oma kwam langs, toen moest ie thuis blijven.. en is zijn oma een paar dagen overleden.
Dan ben je blij dat je niet weg bent gegaan..
Maarja nu mis je wel nexus.. |
hehe mijn ouders laten mij mij niet vrij naja stel dat ik iets belangrijks heb (nexus is niet belangrijk in hun ogen) dan hoef ik echt niet mee maar omdat ik mijn oma ook maar 6/7x per jaar zie en ze ook 90 jaar wordt maar ook erg achteruit gaat willen mijn ouders dat ik mee ga... |
|
|
| Optimus |
Nexus was phatt blablablablablablablablabla
en hiers een foto:
 |
|
|
| Dj Alpha |
| Tin je word kaal :D |
|
|
| Yarnie |
| godver k sta er weer eens niet op :( |
|
|
| Eye-Riz |
vandaag ga ik bezig met de thumbnails, en dan staan de foto's vanavond online... :)
voor iedereen die het nog niet weet: er staat een report op www.dancegids.nl en daar staan ook veelfoto's... |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
Tin je word kaal :D |
Hmmm, ik ga maar minder aan de gel... anders kom ik wel in gabberkapsel volg keer ghehehe |
|
|
| Optimus |
waarom gaat die klote thread niet omhoog?:conf: :conf: :conf: :conf:
[edit]ow jawel:D[/edit] |
|
|
| Optimus |
aaaarrghh, die verknaakte kop van mij staat nog openbaar inline:D |
|
|
| Optimus |
HAAAAAAA, aan haar hebbik nog ****** verkocht whahahaha:D:D:D |
|
|
|
|