|
NEXUS PARTY!!!! 23 februari in Utrecht!!!!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alpha |
Beetje late reaktie van mij, maaruh.. woehoe, lekker de week na TE kanllen, heb r egt zin in :)
Helemaal kewl dat er meerdere TA'ers komen (eindelijk) :D |
|
|
| Eye-Riz |
Heb je ons reglement niet gezien???
zie hier dan de foto: 
wij nemen het nooit zo nauw. Regels zijn er vooral om bepaalde mensen te kunnen weigeren. Ons gaat het om de sfeer, niet om een individu die een pilletje slikt of toevallig nog geen 18 is.
regel 1 is alleen WEL verplicht!!!! (glimlach verplicht :) )
Agressie is uit den boze, dan wordt je zonder pardon (wat de aanleiding ook is) verwijderd. Gelukkig is dat nog nooit voorgekomen, aangezien het altijd supergezellig is (mensen die rotzooi willen trappen maken bij ons geen kans, iedereen is altijd goed geluimd, dus valt er geen rotzooi te trappen :D) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
No worries, ik heb ook altijd wel un 'zakkie' mee :D
Deze keer wordt het PP. ( oftewel Power Plant, puur natuur geteeld :eyes: )
Eens kijken of we de rookmachine overbodig kunnen maken... |
Gheghe, das toch niet dat spul wat je Alpha gegeven had...waarvan ie zo sloom van werd :-)?
Maaruh WW vind ik wel cool, wordt je lekker relaxed van maar je kan toch door blijven stampen :-)
ennuh dat van die rookmachine daar gaan we aan werken :-).
latix |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by New Wave
Gheghe, das toch niet dat spul wat je Alpha gegeven had...waarvan ie zo sloom van werd :-)?
Maaruh WW vind ik wel cool, wordt je lekker relaxed van maar je kan toch door blijven stampen :-)
ennuh dat van die rookmachine daar gaan we aan werken :-).
latix |
loop nie zo wijs te lullen jong.. van wiet word ik altijd sloom, kan daarom nie snappen dat jij dat volhoudt zo'n hele nacht op wiet, pffffff moet r nie aan denken :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
loop nie zo wijs te lullen jong.. van wiet word ik altijd sloom, kan daarom nie snappen dat jij dat volhoudt zo'n hele nacht op wiet, pffffff moet r nie aan denken :) |
heeft nix met wijs doen te maken dombo :) iedereen reageert anders op weed JONG..............ik wil der wel aan denken :) |
|
|
| Dj Alpha |
| kwma je vanavond ook naar ede? hehehe :) |
|
|
| Dr Mystical |
and ready 2 party :D
Zo, ff me studie opgezegd en wat zaken moeten regelen ivm werk. Wordt maar eens tijd wat actiever te worden hier :) IIG ik kon vorige keer niet komen ivm Impulz, nu moet ik wel :P
ff regelen met pappie en mammie, want de week ervoor ga ik naar Trance Energy (ze kunnen me maar beter laten gaan, want anders :whip: :whip: ) |
|
|
| Eye-Riz |
okay: tussenstand aanwezigheid TA's op Nexus:
7 Zekers
6 Misschiens
2 Niets
:D |
|
|
| Miss Proximus |
Nou ik heb een defo NO .... M'n vriendje heeft een residency hier in de stad en ik wil hem ook graag erbij hebben....en die demo.....die komt echt nog wel....hij heeft op t moment alleen 3 banen en ik mag van meneer geen verouderde demo's opsturen....maar hij zou vanavond geloof ik een mixje leggen....dus ik vraag wl of ie t opneemt :)
have fun sweetiez :) |
|
|
| Eye-Riz |
| Betekent dat dat je nooit meer op zaterdag naar een feest gaat omdat je vriendje moet draaien? |
|
|
| Miss Proximus |
1) hij draait 2 x in de maand
2) ik ga al sinds mensenheugnis zonder Andreas naar feesten
:)
Ach...ik snap wat je bedoelt en misschien is t idd wel een idee om hem dan maar een andere x mee te nemen :) ik zeg nog nix toe.....eerst ff de funds enzo tjekken :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
okay: tussenstand aanwezigheid TA's op Nexus:
7 Zekers
6 Misschiens
2 Niets
:D |
Ik hoor bij de Misschiens toch?:D:D:Dpssst, ik kom wel hoor |
|
|
|
|