|
NEXUS PARTY!!!! 23 februari in Utrecht!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
contract is getekend, dus we kunnen nu wat meer zeggen..
Het is op de Tractieweg, in een groot pand. Goed voor 1000 bezoekers :D
Het is net allemaal omgebouwd, zaal ziet er echt schitterend uit!!!! |
|
|
| Leander |
| quote: |
contract is getekend, dus we kunnen nu wat meer zeggen..
Het is op de Tractieweg, in een groot pand. Goed voor 1000 bezoekers :D
Het is net allemaal omgebouwd, zaal ziet er echt schitterend uit!!!! |
TERING!!!
Mogen jullie wel vast gaan flyeren :eyes:
Nu heb ik er nog meer zin in!!! |
|
|
| New Wave |
eejjjjjjhhhhhhhhh ik kom 100% want mijn bankrekening is weer goed gevult......daarentegen wil ik ook nog effe weten of je der binnen gewoon weer lekker een dikke mag smoken......wannthuh,.......vorige keer was de muziek zeer geschikt voor White Widdow :D :D
OPTI!!!, als je komt dan smoken we der 1 kerel. ik neem genoeg :-) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
OPTI!!!, als je komt dan smoken we der 1 kerel. ik neem genoeg :-) |
ghehehe, ik rook die allang nie meer.
Ik zal wel vragen of dr iemand mee wil:) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Optimus
ghehehe, ik rook die allang nie meer.
Ik zal wel vragen of dr iemand mee wil:) |
Misschien dat die gozer uit je sig wel met je mee wil! :stongue:
Misschien kom ik ook wel trouwens.. heb op zich nog helemaal niks staan voor die datum moet alleen ook ff kijken of er nog iemand mee wil! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jukx
Misschien kom ik ook wel trouwens.. heb op zich nog helemaal niks staan voor die datum moet alleen ook ff kijken of er nog iemand mee wil! |
Man kom in je uppie, dan komen Jeroen en ik je ophalen op centraal.....................of heb je je billematen nodig om feest te vieren whehehe:p |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Man kom in je uppie, dan komen Jeroen en ik je ophalen op centraal.....................of heb je je billematen nodig om feest te vieren whehehe:p |
ghehehe, niet me billenmaten, wel mijn kerstman en jozef whehehe:D |
|
|
| Dago "B" Duck |
| quote: | | eejjjjjjhhhhhhhhh ik kom 100% want mijn bankrekening is weer goed gevult......daarentegen wil ik ook nog effe weten of je der binnen gewoon weer lekker een dikke mag smoken......wannthuh,.......vorige keer was de muziek zeer geschikt voor White Widdow |
Als dat niet mag, dan kom ik zelf ook niet ! |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
elke keer mensen die iets beloven en het niet nakomen. Kijk, voor mij hoef je niet te komen, al blijf je in je bed liggen, maakt niet uit...(mijn feest zal er niet leuker of minder leuk door worden :p hoewel ik het wel leuk zou vinden om sommigen van jullie eens irl te zien) |
ik heb gezegd dat ik nog een keer zou langs komen en dat doe ik ook zeker alleen toen ik zou naar utrecht zou gaan, ging mijn zus opeens naar africa met haar vriend (en had ik dus geen plek om te pitten), maar ik kom zeker nog een keertje langs (of dat op een NEXUS party is weet ik nog niet..). Ik meestal een man van mijn woord! |
|
|
| New Wave |
whehehe Opti......Geile elf komt ook dussuh :-) dolle pret :-)
Maaruh effe voro iedereen een routebbbhuschrijvung
Als bie het station bennuh, dussuh CS...dan loop je eerst dorrrrrrr buitenland-catarijne, dan loop je heeeeeelemaal dorrr tot je bij de catarinesingel kom......dan ga je die linkz volgen...DUS NIET RECHTS!!!..dhie loopt u door tot een verkerzzplijntje...iets met paard derin ofzo (de naam dan)
Dannuhhhhhhzzzzzzz rechtdoor gewoon.....dhu Amsterdamsestraatweg innhhh.......helemaal rechtdeeeuur laufen totdat je VOORBIJ het julianapark bent...als je een meidje meeneemt, pas op want ik lig dara in de bosjes :D............als je voorbij het park ben...dan ga je straatje "julianapark" in...ONDER het spoor door......niet ER OVER HEEEEEN"...dan links rechts ennuh effe rechtdeur......ENDAN kijk je of iris der staat.
Zij vangt jullie op met dekens en warme chocolade melk :p
TOT DAN! |
|
|
| Eye-Riz |
ik zal de flyer wel even posten als ie klaar is (morgen!), daar staat een kleine routebeschrijving bij.
Verder hoef je niet te lopen (jammer van alle enrgie die je nodig hebt voor het springen en hupseflupsen :D ), want er gaat een bus rechtstreeks naar toe (volgens mij lijn 4 Carthesiusweg) |
|
|
| Eye-Riz |
beloofd is beloofd:

Als jullie nou elkaar allemaal meenemen, dan scheelt dat weer geplan enzo. Als ik het goed begrijp zijn er dus dit keer zo al 5 TA's en een paar misschiens. :D |
|
|
|
|