return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
NEXUS PARTY!!!! 23 februari in Utrecht!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Eye-Riz
contract is getekend, dus we kunnen nu wat meer zeggen..
Het is op de Tractieweg, in een groot pand. Goed voor 1000 bezoekers :D
Het is net allemaal omgebouwd, zaal ziet er echt schitterend uit!!!!
Leander
quote:

contract is getekend, dus we kunnen nu wat meer zeggen..
Het is op de Tractieweg, in een groot pand. Goed voor 1000 bezoekers :D
Het is net allemaal omgebouwd, zaal ziet er echt schitterend uit!!!!


TERING!!!
Mogen jullie wel vast gaan flyeren :eyes:
Nu heb ik er nog meer zin in!!!
New Wave
eejjjjjjhhhhhhhhh ik kom 100% want mijn bankrekening is weer goed gevult......daarentegen wil ik ook nog effe weten of je der binnen gewoon weer lekker een dikke mag smoken......wannthuh,.......vorige keer was de muziek zeer geschikt voor White Widdow :D :D

OPTI!!!, als je komt dan smoken we der 1 kerel. ik neem genoeg :-)
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave

OPTI!!!, als je komt dan smoken we der 1 kerel. ik neem genoeg :-)


ghehehe, ik rook die allang nie meer.
Ik zal wel vragen of dr iemand mee wil:)
Jukx
quote:
Originally posted by Optimus


ghehehe, ik rook die allang nie meer.
Ik zal wel vragen of dr iemand mee wil:)


Misschien dat die gozer uit je sig wel met je mee wil! :stongue:



Misschien kom ik ook wel trouwens.. heb op zich nog helemaal niks staan voor die datum moet alleen ook ff kijken of er nog iemand mee wil!
New Wave
quote:
Originally posted by Jukx




Misschien kom ik ook wel trouwens.. heb op zich nog helemaal niks staan voor die datum moet alleen ook ff kijken of er nog iemand mee wil!



Man kom in je uppie, dan komen Jeroen en ik je ophalen op centraal.....................of heb je je billematen nodig om feest te vieren whehehe:p
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave



Man kom in je uppie, dan komen Jeroen en ik je ophalen op centraal.....................of heb je je billematen nodig om feest te vieren whehehe:p


ghehehe, niet me billenmaten, wel mijn kerstman en jozef whehehe:D
Dago "B" Duck
quote:
eejjjjjjhhhhhhhhh ik kom 100% want mijn bankrekening is weer goed gevult......daarentegen wil ik ook nog effe weten of je der binnen gewoon weer lekker een dikke mag smoken......wannthuh,.......vorige keer was de muziek zeer geschikt voor White Widdow


Als dat niet mag, dan kom ik zelf ook niet !
TimeportE
quote:
Originally posted by Eye-Riz
elke keer mensen die iets beloven en het niet nakomen. Kijk, voor mij hoef je niet te komen, al blijf je in je bed liggen, maakt niet uit...(mijn feest zal er niet leuker of minder leuk door worden :p hoewel ik het wel leuk zou vinden om sommigen van jullie eens irl te zien)

ik heb gezegd dat ik nog een keer zou langs komen en dat doe ik ook zeker alleen toen ik zou naar utrecht zou gaan, ging mijn zus opeens naar africa met haar vriend (en had ik dus geen plek om te pitten), maar ik kom zeker nog een keertje langs (of dat op een NEXUS party is weet ik nog niet..). Ik meestal een man van mijn woord!
New Wave
whehehe Opti......Geile elf komt ook dussuh :-) dolle pret :-)




Maaruh effe voro iedereen een routebbbhuschrijvung

Als bie het station bennuh, dussuh CS...dan loop je eerst dorrrrrrr buitenland-catarijne, dan loop je heeeeeelemaal dorrr tot je bij de catarinesingel kom......dan ga je die linkz volgen...DUS NIET RECHTS!!!..dhie loopt u door tot een verkerzzplijntje...iets met paard derin ofzo (de naam dan)

Dannuhhhhhhzzzzzzz rechtdoor gewoon.....dhu Amsterdamsestraatweg innhhh.......helemaal rechtdeeeuur laufen totdat je VOORBIJ het julianapark bent...als je een meidje meeneemt, pas op want ik lig dara in de bosjes :D............als je voorbij het park ben...dan ga je straatje "julianapark" in...ONDER het spoor door......niet ER OVER HEEEEEN"...dan links rechts ennuh effe rechtdeur......ENDAN kijk je of iris der staat.

Zij vangt jullie op met dekens en warme chocolade melk :p

TOT DAN!

Eye-Riz
ik zal de flyer wel even posten als ie klaar is (morgen!), daar staat een kleine routebeschrijving bij.
Verder hoef je niet te lopen (jammer van alle enrgie die je nodig hebt voor het springen en hupseflupsen :D ), want er gaat een bus rechtstreeks naar toe (volgens mij lijn 4 Carthesiusweg)
Eye-Riz
beloofd is beloofd:


Als jullie nou elkaar allemaal meenemen, dan scheelt dat weer geplan enzo. Als ik het goed begrijp zijn er dus dit keer zo al 5 TA's en een paar misschiens. :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement