|
Raad de film aan de hand van de screenshot
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
Tijd voor nog eens een spelletje. De bedoeling is dat iemand een screenshot post en dat er dan naar de titel van de film geraden wordt.
* Diegene die het juist raadt, mag de volgende screenshot posten of iemand aanduiden die dat mag doen.
* Als het lang duurt vooraleer er een goed antwoord komt, dan mag er een bijkomende screenshot of tip gepost worden.
* 1 punt per goed antwoord.
* Screenshots kunnen het makkelijkst vanaf een DivX/XviD/DVD gemaakt worden met een speler als BSPlayer, of ergens gevonden op een site. De file kan dan geupload worden naar sites als www.************** , www.imagevenue.net , www.photobucket.com , ... (of naar eigen webspace natuurlijk).
* Let erop dat de filmnaam niet in de bestandsnaam zit ;)
* Als screenshots je niet zo aanstaan, dan mag je ook quotes of geluidsfragmenten posten.
De eerste screenshot :

Een makkie toch? :) |
|
|
| Antony |
| misschien toch niet zo makkelijk... ik heb hem ook nog ni gezien denk :rolleyes: |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Antony
misschien toch niet zo makkelijk... ik heb hem ook nog ni gezien denk :rolleyes: |
Yep, als je 'm nog niet gezien hebt, is het heel moeilijk om niet te zeggen onmogelijk. |
|
|
| Antony |
| iet tussen star wars en the 5th element zouk zegge :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Antony
iet tussen star wars en the 5th element zouk zegge :p |
neen dacht van niet...
ik kan er niet opkomen :) met die minimens daar |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by domineesje
ik kan er niet opkomen :) met die minimens daar |
Tis niet 'Austin Powers' als ge dat denkt :) |
|
|
| domineesje |
| die was het dus dat ik bedoelde ;-) |
|
|
| Tiger777 |
ok, misschien belachelijke gok...
Men in black 2? |
|
|
| Devilex |
| A Clockwork Orange ??? |
|
|
| CygnusX |
Nope
Nope
Nope :D
Nope |
|
|
|
|