return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 
Raad de film aan de hand van de screenshot
View this Thread in Original format
CygnusX
Tijd voor nog eens een spelletje. De bedoeling is dat iemand een screenshot post en dat er dan naar de titel van de film geraden wordt.

* Diegene die het juist raadt, mag de volgende screenshot posten of iemand aanduiden die dat mag doen.
* Als het lang duurt vooraleer er een goed antwoord komt, dan mag er een bijkomende screenshot of tip gepost worden.
* 1 punt per goed antwoord.
* Screenshots kunnen het makkelijkst vanaf een DivX/XviD/DVD gemaakt worden met een speler als BSPlayer, of ergens gevonden op een site. De file kan dan geupload worden naar sites als www.************** , www.imagevenue.net , www.photobucket.com , ... (of naar eigen webspace natuurlijk).
* Let erop dat de filmnaam niet in de bestandsnaam zit ;)
* Als screenshots je niet zo aanstaan, dan mag je ook quotes of geluidsfragmenten posten.

De eerste screenshot :



Een makkie toch? :)
Antony
misschien toch niet zo makkelijk... ik heb hem ook nog ni gezien denk :rolleyes:
CygnusX
quote:
Originally posted by Antony
misschien toch niet zo makkelijk... ik heb hem ook nog ni gezien denk :rolleyes:


Yep, als je 'm nog niet gezien hebt, is het heel moeilijk om niet te zeggen onmogelijk.
Antony
iet tussen star wars en the 5th element zouk zegge :p
domineesje
quote:
Originally posted by Antony
iet tussen star wars en the 5th element zouk zegge :p


neen dacht van niet...
ik kan er niet opkomen :) met die minimens daar
CygnusX
quote:
Originally posted by domineesje
ik kan er niet opkomen :) met die minimens daar


Tis niet 'Austin Powers' als ge dat denkt :)
domineesje
die was het dus dat ik bedoelde ;-)
Tiger777
ok, misschien belachelijke gok...

Men in black 2?
Freezel
Couch?
Real
Backdoor Sluts 9?

Devilex
A Clockwork Orange ???
CygnusX
Nope
Nope
Nope :D
Nope
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 
Privacy Statement