return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Hét grote WK2006 Topic!
View this Thread in Original format
Siesta
Nog 4 weekjes en dan is het zover, dan worden wij wereldkampioen en zal Duitsland de 1e ronde niet eens overleven!

Om nog ff terug te blikken op het mooie WK98 en de Ek's van 2004 en 2000 check deze site http://www.dikkechill.com/dylan/wk1998/

Schitterend om al die doelpunten nog eens terug te zien! ik krijg echt weer heimwee naar een Kluivert in vorm als je dat ziet! Maar vooral Bergkamp met zn magistrale momentjes, zijn passes op kluivert! en natuurlijk zijn fkcn vette goal tegen argentinië 98!

brand los!
jp
Rijkaard vs Völler :stongue:
DjRV
vette post gerrit, tnx !!:cool:
Yarnie
Ik heb er al weer helemaal zin in!!!:cool:

Even over onze selectie: Van Basten heeft gezegd dat die van het volgende rijtje er maar 3 mee wil nemen: Kuyt, v Nistelrooij, VoH, Huntelaar. Wie moet er mee? en wie valt er af. VoH lijkt vreemd genoeg een zekerheidje te zijn als breekijzer voor van Basten.

Mijn afvaller: Vennegoor. Met v. Nistelrooij heb je een superspits en Kuyt kan je ook op rechts inzetten. Ik denk dat Huntelaar net zo goed als 'breekijzer' kan worden gebruikt als VoH. Huntelaar is zelfs beter in koppen en timen en slimmer in de 16 en verkeerd in bloedvorm!:cool: We zullen het wel horen op 15 mei als San Marco zijn selectie bekend maakt:crazy:
TranceFool
Het zou toch wel bizar zijn als Klaas-Jan zou moeten afvallen. Ik zou ze gewoon lekker alle 4 meenemen. Of misschien zegt van Basten dit alleen maar om ze helemaal op scherp te krijgen? Ruud is natuurlijk een wereldspits maar op dit moment heb je misschien meer aan Huntelaar. Kuyt moet gewoon mee vanwege zn kwaliteiten, zn vechtlust en omdat hij ook wel aardig op rechts uit de voeten kan. En VoH is inderdaad goed als extra man voorin.

Ik ben zeer benieuwd naar de keuze....
AirPole
Dan Huntelaar niet mee. De anderen zijn dan relatief meer waardevol dan Huntie, IMO.

Verder heb ik ook megazin in het WK! Alleen verknaakt dat ik dan rond die tijd al mijn tentamens heb. Meh.
Creamfields23
Huntelaar gaat mee. Een collega van mij was laatst ergens waar jongeren/kinderen van Basten mochten interviewen.
Een van die mennekes vroeg aan van Basten: " Hoevaak gaat Huntelaar scoren op het WK? "

Van basten: " Twaalf keer"

Menneke: " Oh hij gaat dus mee"

Van basten: " :nervous: :wtf: "

:stongue:

Hij moet gewoon mee. Al is het maar als wissel.

Heb er zin in :eyespop:
magrec
Tsja als ik moet kiezen tussen VoH of huntelaar dan blijft VoH echt thuis. Nederland gaat het niet halen dit jaar.In welke ronde ze worden uitgeschakeld weet ik niet maar brazil wordt kampioen denk ik.
Siesta
Vennegoor gaat mee omdat die als breekijzer kan dienen als het ECHT moet. Dus als we veel in de 16 spelen van de tegenstander, en wie is daar ook alweer heel goed?? Juist huntelaar!

RVN gewoon in de spits, en Huntie mee als breekijzer. Daar komt bij wanneer RVN uit vorm raakt of blessure krijgt, hebben we aan Huntie een VOLWAARDIGE vervanger van wereldniveau, en dat hebben we met alle respect met Jan "houten klaas" vennegoor of hesselink NIET.
BaRTeZ
Ze gaan gewoon alle vier mee denk ik

Hij doet dit denk ik om ze scherp te houden. Zal me niks verbazen als Van Basten straks met een big smile zegt dat 'ie Kuyt meeneemt als rechtsbuiten ipv spits.

Zou een goeie bak zijn iig :)

eieregooie
Ik begin er inmiddels ook verdomd veel zin in te krijgen :D Dit jaar ook de hele competitie niet gevolgd, die Talpa ellende is niet te harden :whip: Dus kom maar op met dat voetbal :D
jp
Het hele WK wordt op Talpa uitgezonden :p

:happy2:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement