return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 
Vuelta a España 2006 (pg. 10)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Daarom is het spijtig dat McEwen nog niet in topvorm zit. Want dat is toch wel de strafste op dat gebied! :crazy: Hoewel het nu niet meer echt nodig is met Rodriguez als locomotief. Maar een Boonen bijvoorbeeld moet perfect afgezet worden of hij wordt gegarandeerd ingesloten.
Mr_Pedro
Inderdaad! En Petacchi is er ook zo eentje. Puur op de grote plaat, op de macht.
Jasperovitsj
Vandaag is er blijkbaar een redelijk steil heuveltje van 400m in de laatste kilometer. Dus dat kan nog voor verrassingen zorgen denk ik
Mr_Pedro
Ah? Ja, dan kunnen wel wat aanvallen komen, wie weet een Leukemans of zo. Maar ik denk dat ze er toch nog es alles zullen proberen uithalen om te massasprinten, want het is morgen al bergrit. Misschien zal het iets voor de sterkere sprinters zijn: Hushovd, Bettini, Zabel, ...
diddi
Bettini ftw! ;)
MikeVee
Zabel :toocool:

Als er iemand is die nog eens een zege verdiende is hij het wel :) .
Jasperovitsj
Zabel op zijn oude dag, mooi mooi :)
Hushovd weeral 2de omdat hij zich laat insluiten :rolleyes: Maar ik denk dat Zabel sowieso de sterkste was.


Middelmatig pronodagje vandaag, maar morgen moet ik hopelijk wel wat punten kunnen pakken :toothless
MikeVee
Goed pronodagje voor mij, denk dat niemand zabel heeft in de BeTA-ploeg en aangezien ik de enige met Hushovd ben zal de dagzege in de ploeg weer voor mij zijn :D
Mr_Pedro
Zeer mooi dat Zabel nog eens de zege pakt! :cool:
Mr_Pedro
Vandaag eerste bergrit... dat wordt smullen :tongue3

Wo 30/08: 5e rit: Plasencia - Estación de Esquí La Covatilla (Béjar), 178km

diddi
quote:
Originally posted by MikeVee
Goed pronodagje voor mij, denk dat niemand zabel heeft in de BeTA-ploeg en aangezien ik de enige met Hushovd ben zal de dagzege in de ploeg weer voor mij zijn :D


Tijdens de Tour zet ik Boonen in mijn ploegje, gaat McEwen met alles lopen. Nu zet ik McEwen EN Pettachi er in, en nu gaat Hushovd en Zabel met de punten lopen...

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
MikeVee
Aankost gemist op TV en slechte wielerpronodag :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 
Privacy Statement