return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Vuelta a España 2006 (pg. 3)
View this Thread in Original format
MikeVee
Zoek het tourtopic, dat zal nog niet zo ver steken :)
BZRK
quote:
Originally posted by MikeVee
Zoek het tourtopic, dat zal nog niet zo ver steken :)


Kick mij al maar uit de ploeg MikeVee, Vuelta volg ik nie :)
ConFig
ik ook ni :p herexamens + kga me een ban aanvragen van 3 weken, dat de mensen hier effe kunnen afkoelen en hopelijk ni meer zo gaan reageren als ik trugkom :)
Real
Of ge hebt wat karakter en ge komt 3 weken niet op TA. :rolleyes:
Liefst nog wat langer ook.
ConFig
quote:
Originally posted by Real
Of ge hebt wat karakter en ge komt 3 weken niet op TA. :rolleyes:
Liefst nog wat langer ook.


dat kan ook :), langer wellicht niet.. als ik terugkom en reacties zijn direct weer zelfde dan weet ik dat et probleem niet bij mezelf gaat liggen ze.. iemand die zich wat durft verweren daar kunnen bepaalde mensen dan blijkbaar niet tegen, maar tis niet aan mij om me dat aan te trekken :D en die comments over dat vele posten ja.., kversta dat wel, maar ze moeten niet zeiken over men postcount.. Jasper toonde zijn stats hier en had een postcount van 10 per dag gemiddeld , en daar heeft wellicht nooit iemand iets over gezegd ;)
Real
Jasper is de meest zinnige mens die hier op het forum zit. Die postcount van hem is trouwens niet alleen op het BeTa-forum...
ConFig
quote:
Originally posted by Real
Jasper is de meest zinnige mens die hier op het forum zit. Die postcount van hem is trouwens niet alleen op het BeTa-forum...


moeten zinnige en minder zinnige mensen zitten hé.. Probeer ook altijd op topic te antwoorden ze als ik denk dak er iets over kan meezeggen, der zijn ook topics waar ik gewoon uitblijf (ook al kunnen sommigen dat moeilijk geloven en gaan ze dat nu rap controleren :p)

tjah, dan maak ik een klote intro hé, is pech voor mij dan, maar die storm zal ooit wel gaan liggen, en alst niet zo is dan ist mijn probleem niet :), men wereld gaat niet staan of vallen op Beta of een of ander forum.. maar et kan et er wel een beetje plezanter op worden.
Kwam hier gewoon om wat Belgische trancefans te ontmoeten, er zijn er al zo weinig tegenwoordig.. en blijkbaar klikt het dan met sommige niet, maar das int echt leven ook zo. daar leer ik wel mee leven. Zal me voornamelijk bezighouden met de mensen die mij wel mogen dan ;)
tzal na een tijdje wel verbeteren imo.. en alst niet verbetert dan zal et niet aan mij liggen..
djcresto
Real & config get a room! :rolleyes:

tging hier over de vuelta dacht ik.



Anyway ik doe niet meer mee. Bij het tourspel was den helft van men ploeg dopinzondaar.
Antony
quote:
Originally posted by ConFig
welke grote kanonnen heeft Davitamon? :p


Voor ritwinst wil Mc'ewen zich in het selecte clubje rijden van renners die op 1 jaar in de 3 grote rondes een rit konden winnen. Verder zie ik Davitamon niveel doen tegen de thuisrijders...
ConFig
quote:
Originally posted by Antony
Voor ritwinst wil Mc'ewen zich in het selecte clubje rijden van renners die op 1 jaar in de 3 grote rondes een rit konden winnen. Verder zie ik Davitamon niveel doen tegen de thuisrijders...


jep.. da bedoel ik dus.. en of Mc'ewen zal starten vraag ik me ook al echt af..
een coureur gelijk Aerts, die is te oud gewoon imo, zijn beste jaren zijn voorbij oor, in de ronde van frankrijk moest ie er ook af in die vlucht.. :/.. jammer.. twordt tijd dat de nieuwe generatie echt naar voor komt.. Renners gelijk Leukemans enzo mogen ook keer tonen dat ze echt DE stap kunnen maken.. en hopelijk gebeurt et volgende week é :)

Mr_Pedro
Yep, van Leukemans verwacht ik nog wel wat. En verder moeten wij Belgen misschien wel rekenen op Devolder, die lijkt terug steeds beter in vorm te zijn. Vooral in de tijdritten zal hij wel hoog scoren, volgens mij. En Van Goolen en Rosseler zullen wel eens in een vlucht meetrekken, wie weet kan dat ook leiden tot succes. Voor het klassement hebben we jammer genoeg niemand, tenzij Devolder zich echt kan overstijgen en nog beter doet dan in Duitsland (maar hij n.b. in dienst moest rijden).
ConFig
quote:
Originally posted by Mr_Pedro
Yep, van Leukemans verwacht ik nog wel wat. En verder moeten wij Belgen misschien wel rekenen op Devolder, die lijkt terug steeds beter in vorm te zijn. Vooral in de tijdritten zal hij wel hoog scoren, volgens mij. En Van Goolen en Rosseler zullen wel eens in een vlucht meetrekken, wie weet kan dat ook leiden tot succes. Voor het klassement hebben we jammer genoeg niemand, tenzij Devolder zich echt kan overstijgen en nog beter doet dan in Duitsland (maar hij n.b. in dienst moest rijden).


jep .. maar Volderke rijdt ni bij Davitamon é.. Kdenk ook wel dat ie er terug zal staan.. kweet nie of Van den Broeck meedoet maar die gast heeft ook veel potentieel EN ie kan best wel klimmen, zelfde voor Volderke, maar die zal zich eerder mogen bewijzen.. gezien de slechte prestaties van Discovery in de Tour ist achteraf spijtig dat Volder nie mee mocht, misschien had die wel een van de betere geweest dan. Discovery zal zich alleszins mogen bewijzen. Hincapie met zijn Tourambities, ie mocht ze vanaf de eerste klim opbergen. Zelfde voor Popovich, maar van hem had ik et wel verwacht.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement