|
Vuelta a Espaņa 2006 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Mr_Pedro |
| En Vinokourov wint vandaag opnieuw. Het ziet er steeds meer naar uit dat hij nog de grootste concurrent wordt voor Valverde, die vandaag 2e werd in de loodzware bergrit. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Mr_Pedro
En Vinokourov wint vandaag opnieuw. |
de doping begint er dus een beetje door te komen :o
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Aardige etappe weeral vandaag. Brajkovic die door het ijs zakt, Mayo met een mindere dag en Vinokourov die met de dag beter wordt. Het zal nog spannend worden de komende 2 weken :crazy: |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Aardige etappe weeral vandaag. Brajkovic die door het ijs zakt, Mayo met een mindere dag en Vinokourov die met de dag beter wordt. Het zal nog spannend worden de komende 2 weken :crazy: |
Vino is een prachtige renner, wat die allemaal al bereikt heeft!!!
Datem maar goed koerst :tongue2 |
|
|
| ConFig |
| ister vandaag iets noemenswaardigs in de Vuelta? :p of ist rustdag? |
|
|
| MikeVee |
| Het is integrale uitzending vandaag, ga naar uw tv en wacht tot het begint. Da kan elk moment zijn. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Het is integrale uitzending vandaag, ga naar uw tv en wacht tot het begint. Da kan elk moment zijn. |
hij kan nie, hij moet blokken :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| ROFL @ both :haha: |
|
|
| Jasperovitsj |
Astana boven, 3 ritten op rij! Prachtig afgemaakt van Paulinho, en terecht, want hij was veruit de sterkste van de kopgroep. :)
En Millar heeft vandaag ook weer zijn goeie benen getoond, dus ik hoop dat hij in de tijdrit zaterdag nog eens kan uitpakken... |
|
|
| Mr_Pedro |
Alweer een zalige finale vandaag. Leek eerst te gaan eindigen op een massasprint, maar de slotfase was blijkbaar toch selectief genoeg. Waren er maar meer zo'n etappes in de Tour!
Schitterend afgewerkt van Samuel Sanchez. Zo'n snelheden dat die haalde in die afdaling :eyespop: En nog ff drinken op 500m van de streep, lol, was er ferm gerust in blijkbaar :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Amai man, ik vond dit zelfs pakken spannender dan de aankomsten bergop! :crazy:
Sterk nummer van Sanchez, en ook sterk van bepaalde WK-kandidaten die zich toch al tonen op zulk een selectief parcours (wat het in Salzburg ook zal zijn): Di Luca, Bettini en Paolini, een verrassend sterke Hushovd, en natuurlijk Valverde. Boonen gaat het zeker niet cadeau krijgen :o |
|
|
| Jasperovitsj |
David Millar :cool:
Valverde, Vinokourov, Kascheskin en Sastre goed. Gomez Marchante en vooral Brajkovic vallen door de mand. En Devolder knap 6de :crazy: |
|
|
|
|